ماژول چت آنلاین

پشتیبانی آنلاین مشتریان و گفتگو بین کارکنان تان را با یک ماژول مدیریت کنید

ماژول چت آنلاین کاواک؛ ابزاری برای چت های داخلی بین کارکنان و پشتبانی آنلاین مشتریان؛ قابل دسترس از تمام قسمت های کاواک است.

ماژول چت آنلاین کاواک

ماژول چت آنلاین کاواک ابزاری است که امکان ارسال و دریافت پیام و فایل بین کارکنان را فراهم می کند. هم چنین در صورت فعال نمودن قابلیت گفتگو با مشتریان، این امکان به وجود می آید که با مشتریان نیز گفتگو کرده و با آنها ارتباط مستقیم برقرار نموده و به سوالات و درخواست های شان در سریع ترین زمان ممکن پاسخ بدهید. این یک قابلیت منحصر به فرد در نرم افزار کاواک است که هم می تواند چت های داخل سازمان و هم امکان برقراری ارتباط با مشتریان بیرون کسب و کار را فراهم می نماید.

از این پس شما می توانید با فعال نمودن این قابلیت، بدون نیاز به استفاده از دیگر نرم افزارهای چت آنلاین، با مشتریان تان گفتگو کرده و بلافاصله در جریان نیازها و مشکلات آنها قرار بگیرید. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی و هیجان انگیز ماژول گفتگوی نرم افزار کاواک، امکان ارسال و به اشتراک گذاری فایل بین کارکنان از طریق چت آنلاین و ایجاد گروه های مجازی برای گفتگو بین تیم ها است.

اگر قصد داشته باشید یک پیام را برای چند نفر یا همه کارکنان ارسال کنید، از این گزینه می توانید استفاده کنید.

درست مانند دیگر پیام رسان ها و برای راحتی کارکنان، با ایجاد گروه های مختلف، گفتگوهای داخل سازمانی را سازماندهی و مدیریت کنید.

می توانید با هر یک از همکاران گفتگو کنید. گفتگوهای دوستانه، یا بحث های جدی پیرامون موضوعات کاری، ایده های خوبی هستند.

برای گفتگو با هر یک از مشتریان می توانید از تب مشتریان، مشتری یا مخاطب مورد نظر را انتخاب و با او شروع به گفتگو نمایید.

اگر قصد داشته باشید فایلی را برای یک همکار یا گروه ارسال کنید، می توانید فایل مورد نظر را آپلود و سپس ارسال نمایید.

می توانید تمام پیام های رد و بدل شده خود با هر یک از همکاران تان را مشاهده کنید. می توانید از پیام ها خروجی گرفته و یا حذف نمایید.

برای اعمال برخی تنظیمات سفارشی بخش گفتگو و تعیین میزان دسترسی به کاربران، از قسمت تنظیمات استفاده می کنید.

مزایای ماژول چت آنلاین کاواک

یک روز با کاواک

یکی از مشکلات بزرگی که قبلا در شرکت داشتیم، از هم گسیختگی و بی نظمی در ارتباطات داخلی و خارجی شرکت بود. همکاران برای گفتگو و چت با هم از چند پیام رسان مختلف استفاده می کردند. حتی فایل هایی که جهت انجام کارها بین همکاران مبادله می شد اغلب در بستر این پیام رسان ها بود و در بهترین حالت، فایل ها و اطلاعات با فلش مبادله می شد.

همین شرایط در ارتباط با مشتریان هم حاکم بود. هر یک از اعضای تیم فروش و پشتیبانی مشتریان با استفاده از تلفن و پیام رسان هایی مانند واتساپ و تلگرام با مشتریان در ارتباط بودند. اوضاع به طرز وحشتناکی نابسامان و به هم ریخته بود. بسیاری از فرصت ها از دست می رفت و امکان نظارت، کنترل و برنامه ریزی بسیار دشوار بود. تا این که …!

تا این که با نرم افزار کاواک آشنا شدم که امکانات و قابلیت های بی نظیری داشت. در میان همه ماژول های کاربردی و منحصر به فردی که نرم افزار کاواک دارد، ماژول گفتگو دقیقا همان چیزی بود که مدت ها به دنبالش بودم و نرم افزارهای زیادی را مورد ارزیابی قرار داده بودم.

این ماژول همزمان ارتباطات داخل شرکت را پوشش می داد و هم این قابلیت را دارد که پشتیبانی آنلاین مشتریان را نیز در بستر کاواک مدیریت نماید. به نظرم این ویژگی مهم ترین قابلیت ماژول گفتگوی کاواک محسوب می شود.

با استقرار نرم افزار کاواک، پیام رسان هایی مانند واتساپ و تلگرام برای ارتباطات داخلی و خارجی شرکت کنار گذاشته شدند و هم اکنون همه گفتگوها در یک بستر اتفاق می افتد. کارکنان به راحتی با یکدیگر چت می کنند، برای دپارتمان های مختلف گروه های گفتگو ایجاد شده است که به افزایش فضای شاد و صمیمی در شرکت منجر شده است. فایل های ضروری مورد نیاز در انجام وظایف را از طریق ماژول گفتگو هم مبادله می کنند.

مهم تر از همه این که، ماژول چت آنلاین کاواک را می توان برای هر مشتری فعال نمود. با انجام این کار، مشتریان هم می توانند از این بستر با تیم خدمات مشتریان و یا تیم فروش در ارتباط بوده و نیازها و مشکلات شان را با شرکت در میان بگذارند. این قابلیت، سطح رضایت مشتریان را در سطح بالایی افزایش داده است که بی نظیر است.

از وقتی که نرم افزار کاواک را در شرکت استقرار داده ایم، تحول چشمگیری را در رشد شرکت و افزایش رضایتمندی مشتریان شاهد هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

تحول دیجیتال

ابزاری که کسب و کارها برای افزایش تعامل مشتریان نیاز دارند

صمیمیت و کارایی کارکنان را افزایش و پشتیبانی مشتریان تان را بهبود ببخشید