12 استراتژی فروش محصول جدید – راهبردهای برتر برای موفقیت در فروش
فروشندگانی که می خواهند تنوع ایجاد کنند باید یک استراتژی فروش محصول جدید قوی برای فروش موثر محصولات جدید داشته باشند. برای فروشندگان، معرفی محصولات
فروشندگانی که می خواهند تنوع ایجاد کنند باید یک استراتژی فروش محصول جدید قوی برای فروش موثر محصولات جدید داشته باشند. برای فروشندگان، معرفی محصولات
یادگیری تکنیک های فروش تلفنی توسط فروشنده ها که معاملات بیشتری را با سرعت بیشتری انجام می دهند، بسیار ارزشمند است. هر فروشنده ای می
اهداف تجاری شما برای ماه، سال یا پنج سال آینده چیست؟ خواه افزایش سهم بازار، رشد درآمد یا نفوذ به بازاری جدید باشد، اولین قدم
تفاوت بین CRM و نرم افزار فروش چیست؟ و کدام یک ارزش بیشتری برای کسب و کار شما خواهد داشت؟ مهمتر از همه، آیا برای
برنامه ریزی فروش بخش اساسی فروش سالم است. اگر ساختار نداشته باشید، نمیتوانید یک تلاش فروش مؤثر را سازماندهی کنید. همه – از بالا تا
بعد از اینکه منابع و زمان خود را صرف توسعه یک محصول جدید کردید، پیدا کردن افرادی که آن را خریداری می کنند توجه مهم
یکی از موضوعات مهم در فروش، تعیین اهداف فروش موثر است که یک چالش برای تیم های فروش است. برای اکثر شرکت ها، یک هدف
بسیاری از مدیران کسبوکار در مورد اهمیت تحول دیجیتال معماری سازمانی در سازمانهایشان صحبت میکنند. اما بدون در نظر گرفتن معماری سازمانی در برنامهریزی استراتژیک،
آموزش نرم افزار ERP بخشی جدایی ناپذیر از هر پروژه اجرای ERP است که اغلب با عجله انجام می شود یا کاملا نادیده گرفته می
ایجاد وفاداری مشتری و افزایش حفظ آنها جزء لاینفک موفقیت هر کسب و کار امروزی است. نقش CRM در حفظ مشتری به این صورت است
استراتژی قیمت گذاری فروش محصولات و خدمات در کسب و کار بسیار حساس بوده و می تواند دشوار باشد. اگر قیمت ها را خیلی بالا
نرم افزار CRM پایه و اساس فرآیند فروش بهتر، مکالمات سازنده تر و درآمد بالاتر است. اما، اگر اینطور نباشد چه؟ بنابراین برترین شاخص های