
تاثیر CRM در فروش: چرا تیم های فروش ماهر بدون CRM نمی توانند برنده شوند؟
در بازار فوق العاده رقابتی امروز، هر تیم فروشی هدف یکسانی را دنبال می کند؛ انجام معاملات بیشتر، سریع تر و با اعتماد عمیق تر

در بازار فوق العاده رقابتی امروز، هر تیم فروشی هدف یکسانی را دنبال می کند؛ انجام معاملات بیشتر، سریع تر و با اعتماد عمیق تر

جذب مشتریان جدید برای رشد ضروری است، اما بسیاری از شرکتها ناآگاهانه تلاشهای آنها را خراب میکنند. از برداشت نادرست از مخاطبان هدف گرفته تا

چرا کسب و کارهایی که سرمایه گذاری زیادی روی نرم افزار CRM می کنند، اغلب تغییر کمی در وفاداری مشتری یا رشد بلندمدت مشاهده می

تصور کنید ساعت ها زمان و هزینه صرف بازاریابی کرده اید، اما هنوز نمی دانید چرا سرنخ ها تبدیل به مشتری نمی شوند. شاید هم

وقتی صحبت از جذب مشتریان جدید و رشد کسب و کار میشود، ضرب المثل قدیمی درست می گوید: برای پول درآوردن باید پول خرج کرد.

در طول دهه گذشته، مشتری یابی تا حد زیادی به سمت جذب مشتری آنلاین حرکت کرده است و مجموعه دانش مورد نیاز برای موفقیت در

پیامک یکی از قدرتمندترین کانال های ارتباطی برای ارتباط مستقیم با مشتریان و تعامل با مشتری با پیامک هدفمند است. در مقایسه با ایمیل که

اگر ندانید چه چیزی تصمیمات مشتریانتان را هدایت می کند، نمی توانید آنها را به خرید از خود ترغیب کنید. در اینجا نحوه تحلیل رفتار

این داده ها هستند که در تجارت امروزی، حرف اول را می زنند. هر کلیک، هر خرید و حتی هر تعامل ساده در شبکه های

تحلیل داده های CRM به ابزاری حیاتی برای کسبوکارهایی تبدیل شده است که قصد دارند در بازار پیشرو بمانند. این ابزار شرکت ها را قادر

آیا تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی از پیام ها و تبلیغات دقیقا سر وقت و مطابق علاقه شما ارسال می شوند، در

به عنوان یک فرد تجاری که به دنبال بازاریابی محصولات و خدمات خود به مشتریانتان هستید، پیامک می تواند ناجی شما باشد. اگر به دنبال
