
نقشه راه تحول دیجیتال چیست؟ 5 راه تدوین نقشه دیجیتال برای کسب و کارها
با ظهور عصر دیجیتال، هر شرکتی به نحوی با فناوری دیجیتال درگیر شده است. پیشروان فناوری اطلاعات با توجه به اینکه سازمان ها با واقعیت
با ظهور عصر دیجیتال، هر شرکتی به نحوی با فناوری دیجیتال درگیر شده است. پیشروان فناوری اطلاعات با توجه به اینکه سازمان ها با واقعیت
به دلیل رقابت شدید در بازار، استفاده از روش های قدیمی ارتباط با مشتریان دیگر مؤثر نیست. در اینجاست که فناوری هایی مثل CRM برای
نرم افزار ERP به تکامل خود ادامه می دهد بنابراین ERP برای فروش و بازاریابی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه فروش و بازاریابی برای
هنگام تعریف یک متدولوژی استراتژی دیجیتال برای یک سازمان، مهم است که آن را با نیازها و اهداف کسب و کار هماهنگ کنید. این استراتژی
امروزه نرم افزار CRM فروش به یک همراه همیشگی برای تیم های فروش موفق تبدیل شده است. فرآیند فروش یکی از مهم ترین جنبه های
برنامه ریزی منابع سازمانی ERP ، نرم افزار یا پلتفرمی است که شرکت ها برای مدیریت و تلفیق بخش های اساسی کسب و کار خود
یکی از مهم ترین مسائل در تحول دیجیتال، نحوه پیاده سازی تحول دیجیتال و استراتژی اجرای آن در کسب و کارها است. تلفیق فناوری جدید
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک استراتژی تجاری است که همواره بر ارتباط مداوم و مناسب با مشتریان تاکید دارد. و بر این
آیا بدنبال یافتن بهترین سیستم های ERP هستید؟ در این مقاله با مفهوم سیستم ERP آشنا خواهید شد و با در نظر گرفتن الویت ها
به طور کلی فرآیند تحول دیجیتال را می توان به استفاده از فناوری مدرن برای ایجاد یا اصلاحِ فرآیندهای تجاری موجود، تعریف کرد. برای اکثر
برای اینکه بدانید سیستم CRM چیست باید با اهمیت سی آر ام در کسب و کارها، عملکرد، مزایا و ویژگی های آن آشنا باشید. یک
سرعت تغییرات در بازار، به ویژه در اقتصاد خدمات، بی وقفه است، این تغییرات ضعف های عمده ای را در مدل های کسب و کار