شماره تماس: 984191011210+

ماژول تیکتینگ کاواک

پشتیبانی سیستمی و کاملا حرفه ایی از مشتریان

پشتیبانی با استفاده از ماژول تیکتینگ یکی از موضوعات بسیار مهم و حساس در سازمان های مشتری محور در جهت بهبود ارتباط با مشتریان است.

معرفی ماژول تیکتینگ کاواک

ماژول تیکتینگ کاواک یا همان سامانه پشتیبانی مشتریان یک ماژول قدرتمند و حرفه ای برای مدیریت تمام درخواست های مشتریان است که از طریق ارسال تیکت پشتیبانی مدیریت می شوند. با هدف بهبود ارتباط با مشتریان، بعد از فروش محصول یا خدمت، باید بتوانید پشتیبانی مطلوبی از مشتریان داشته باشید و به درخواست های آنان به موقع پاسخ بدهید.
بهترین راهکار برای بهبود کیفیت ارائه خدمات و هم چنین نظم دهی و سازماندهی به درخواست های مشتریان، پشتیبانی مشتریان از طریق هدایت آنان به سامانه پشتیبانی و ارسال درخواست به صورت تیکت است. این مسئله در نرم افزار کاواک به صورت یکپارچه در نظر گرفته شده است تا تمامی درخواست های مشتریان از طریق سامانه پشتیبانی به سازمان شما هدایت و از آنجا مدیریت شوند.
از آنجا که همه درخواست های مشتریان به این سمت هدایت و از آن طریق مدیریت خواهد شد، لازم است آشنایی کافی از بخش های مختلف بخش پشتیبانی و نحوه فعالیت در آن داشته باشید.

ماژول تیکتینگ کاواک

امکانات پنل مدیریت تیکتینگ کاواک

در ماژول تیکتینگ یا سامانه پشتیبانی نرم افزار کاواک، امکان مشاهده آمار هفتگی و آیکن فیلتر وجود دارد. هم چنین درخواست های پشتیبانی در 5 وضعیت قابل مشاهده هستند.
درخواست های پشتیبانی امکان پاسخ دهی، اضافه کردن یادداشت، ثبت فعالیت، ایجاد وظیفه و تخصیص به پرسنل مورد نظر را دارند.

ثبت تیکت یا درخواست پشتیبانی

در این ماژول از نرم افزار کاواک، امکان مشاهده آمار هفتگی و آیکن فیلتر وجود دارد. هم چنین درخواست های پشتیبانی در 5 وضعیت قابل مشاهده هستند.
درخواست های پشتیبانی امکان پاسخ دهی، اضافه کردن یادداشت، ثبت فعالیت، ایجاد وظیفه و تخصیص به پرسنل مورد نظر را دارند.

وضعیت های درخواست های پشتیبانی

یک روز با کاواک

پشتیبانی از مشتریان یکی از موضوعات مهم در همه کسب و کارهاست. مسأله ایی است که اغلب به سختی می توان آن را مدیریت نمود. ما روزانه با انبوه درخواست های مشتریان مان رو به رو بودیم که از طریق کانال های مختلف مانند تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام و یا حتی مراجعه حضوری به ما ارسال می شد.
تعدد کانال های ارسال درخواست از یک طرف و تنوع درخواست های پشتیبانی از طرف دیگر، امکان ارائه خدمات مطلوب، به موقع و با برنامه ریزی به مشتریان را از ما گرفته بود. مشکل دیگری که ما با آن درگیر بودیم، ارسال پاسخ به مشتری جهت اطلاع وی از انجام کار بود و اغلب فراموش می شد که باید به مشتری اطلاع داده شود که به درخواست وی رسیدگی شده است. به طور کلی شرکت ما در بخش پشتیبانی از مشتریان دچار یک بی نظمی و نابسامانی بزرگ شده بود.
برای رفع این مشکل تصمیم گرفتیم که دست به دامن نرم افزارهایی بزنیم که قابلیت سیستماتیک کردن این بخش و فرآیندهای آن را داشته باشد. نرم افزار کاواک یکی از این نرم افزارها بود با این تفاوت که نه تنها می توانست بخش پشتیبانی ما را مدیریت کند بلکه برای یکپارچه سازی و تحول بزرگ کل شرکت ما مناسب و به اندازه کافی حرفه ایی بود.
با استقرار این نرم افزار و به خصوص با استفاده از ماژول تیکتینگ نرم افزار کاواک، بسیاری از مشکلات ما در بخش پشتیبانی به تدریج حل شد. ما توانستیم در مدت زمانی کم و با اطلاع رسانی دقیق به کمک ماژول ارسال پیام انبوه هدفمند کاواک همه مشتریان را برای ارسال درخواست های پشتیبانی خود به سامانه پشتیبانی هدایت کنیم.
اکنون و با اتکاء به نرم افزار تحول آفرین کاواک، توانسته ایم به تمام درخواست های پشتیبانی مشتریان با برنامه ریزی صحیح و منظم، به موقع پاسخ داده و نسبت به رفع مشکلات مشتریان مان اقدام موثرتری انجام دهیم.

تحول دیجیتال

مدیریت درخواست های مشتریان از یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای
تمام درخواست های پشتیبانی مشتریان تان را در یک بستر نرم افزاری یکپارچه دریافت و مدیریت کنید