شماره تماس: 984191011210+

ماژول فرصت های فروش

آیا نمی خواهید فروش بیشتری داشته باشید؟ روزانه چه تعداد از فرصت های فروش خود را از دست می دهید؟

با ماژول فرصت های فروش کاواک مشتریان بالقوه خود را مدیریت کنید و میزان فروش تان را چندین برابر افزایش دهید.

قابلیت های ماژول فرصت های فروش کاواک

این ماژول در نرم افزار کاواک ابزاری حرفه ای و کاربردی برای مدیریت فرصت ها و فرآیند فروش شرکت ها است. زمانی که از تحول دیجیتال در کسب و کارتان صحبت می کنید، این تحول باید در تمام ابعاد آن اتفاق بیفتد؛ هم از نظر ساختاری و هم از نظر فرهنگ سازمانی. اگر می خواهید جزو پیشتازان و تحول آفرینان صنعت خود باشید باید خودتان را از فرآیندهای دست و پاگیر خلاص کنید.

تصور کنید روزانه موقعیت های زیادی برای فروش پیش روی شما قرار می گیرند ولی تیم فروش تان به دلیل عدم استفاده از ابزار مناسب، کاغذ بازی، بی نظمی پیگیری ها، نبود اطلاعات دقیق از مشتریان، فراموش کاری و … بسیاری از این فرصت ها را از دست می دهد. چقدر می خواهید به این وضعیت نابسامان ادامه دهید؟ اکنون وقت آن رسیده است که:

هوشمندانه تر، بهتر، راحت تر و بیشتر بفروشید.

فقط با کلیک یک دکمه، به سادگی می توانید فرصت جدید را ایجاد و به فهرست فرصت های قیف فروش خود اضافه کنید. هر فرصت را طبق مراحل جلو ببرید تا موفق شوید.

خلاصه ای از وضعیت فرصت های موجود را براساس مراحل تعریف شده در سیستم می توانید مشاهده کنید. این مراحل نسبت به فرآیندهای هر سازمان قابل توسعه و پیاده سازی است.

یک قابلیت منحصر به فرد با چهار حالت برای فیلتر فرصت ها براساس پارامترهای مختلف در اختیار شما است. این پارامترها، امکان پیدا کردن راحت تر فرصت ها را فراهم می کنند.

کارهایی که برای انجام فهرست کرده اید به جای یادداشت در سررسید یا کاغذ، در این قسمت ثبت کرده و مدیریت کنید.

پیش فاکتور را آنلاین به مشتری ارسال کنید. مشتری می تواند تمام یا بخشی از مبلغ تعیین شده را آنلاین پرداخت و یا نظر خود را از همان پیش فاکتور و آنلاین جهت اصلاح ارسال کند.

موفقیت در فرآیند فروش و انجام معامله، لذت بخش ترین قسمت ماجراست. به خصوص زمانی که تنها با کلیک بر روی یک دکمه، به راحتی بتوانید یک فرصت را به مشتری تبدیل کنید.

ویژگی های ماژول

چرا ماژول فرصت های فروش کاواک؟

این ماژول، ابزاری کاربردی برای کسب و کارهایی است که به دنبال ایجاد تحول ساختاری در تیم های فروش خود و برقراری روابط طولانی مدت با مشتریان شان هستند. این ماژول نرم افزار کاواک دارای توانایی برنامه ریزی و مدیریت فرصت های جدید است و کمک می کند این فرصت ها را به طور موثر مدیریت کنید و اطلاعات لازم را برای تبدیل این فرصت ها به درآمد در اختیار تیم های فروش قرار می دهد.

ماژول فرصت های فروش
ماژول فرصت های فروش کاواک

چرا به ابزار مدیریت فرصت ها نیاز دارید؟

فرصت ها برای کسب و کار شما ارزشمند هستند و اگر به درستی از آنها استفاده نکنید، می توانند فروش شما را کاهش دهند. به عنوان مدیر یک کسب و کار، باید اطمینان حاصل کنید که فرصت های جدید شرکت را به طور موثر مدیریت می کنید و تیم فروش شما ابزار مناسب برای بهره بردن از فرصت های به وجود آمده را در اختیار دارد.

پس از به دست آوردن فرصت ها و ثبت آنها در سیستم، باید آنها را در فرآیند فروش به سمت خرید و تبدیل شان به مشتریان دائمی سوق دهید. مدیریت این فرصت ها، یک جنبه تجاری و حیاتی برای کسب و کار شما است که باید به اندازه کافی به آن توجه کنید. این ماژول کاربردی کاواک، یکی از مناسب ترین ابزارها برای مدیریت این فرصت ها است تا کسب و کارتان را در مسیر سودآوری قرار دهید.

تحول دیجیتال

سوالات متداول

فرصت فروش یک سرنخ بالقوه واجد شرایط برای خرید است که احتمال زیادی برای تبدیل شدن به مشتری دارد. یک فرصت باید مشکلی داشته باشد که محصول یا خدمات شما می تواند آن را حل کند و هم چنین علاقه ای به پیشنهاد شما دارد.

فرصت فروش در CRM فرآیند ردیابی همه فرصت  ها برای فروش بالقوه در سراسر قیف فروش و تبدیل آنها به خریدار و درآمد مکرر است.

با ماژول فرصت های فروش کاواک مشتریان بالقوه خود را مدیریت می کنید و میزان فروش تان را چندین برابر افزایش می دهید. این ماژول در نرم افزار کاواک ابزاری حرفه ای و کاربردی برای مدیریت فرصت ها و فرآیند فروش کسب و کارهای متوسط و کوچک است.

5 گام برای شناسایی فرصت های آماده فروش

1- منابع متعددی از داده های فعالیت مشتری را بیابید یا ایجاد کنید و روند نظارت را شروع کنید.

2- رفتار مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید و یک پرسونا بسازید.

3- تاریخچه خرید و بودجه مشتری را بررسی کنید.

4- رویدادهای جاری را مرور کنید.

5- هنوز مطمئن نیستید؟ به تعاملات خود با مشتری امتیاز دهید.

1- سرنخ های واجد شرایط خرید. صلاحیت سرنخ ها بخشی جدایی ناپذیر از مدیریت فرصت است.

2- استاندارد کردن چرخه فروش

3- فرایند فروش و قیف فروش راه اندازی کنید

4- ارتباطات را پیگیری کنید

5- پیگیری موثر مشتریان

6- روندهای خود را بررسی کنید

7- سرنخ های غیر واجد شرایط را حذف کنید

8- از اشتباهات درس بگیرید

مدیریت فرصت فروش مهم است زیرا به شما کمک می کند تا در فروش خود کارآمدتر باشید. مدیریت فرصت فروش موثر به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود را بهتر درک کنید، که سپس به شما امکان می دهد تعاملات خود را با آنها بر اساس پتانسیل آنها اولویت بندی کنید.

6 گام برای پیشبرد فرصت های فروش

1- هدفی در ذهن داشته باشید. اگر نمی دانید چرا با مشتری صحبت می کنید، مکالمه اتلاف وقت خواهد بود: هم برای شما و هم مشتری.

2- یک تحقیق سریع انجام دهید

3- مکالمه را برنامه ریزی کنید

4- یادداشت های خوبی بردارید

5- قرار بعدی را تنظیم کنید

6- مکالمه را مستند کنید

به هیچ مقدار از افزایش فروش راضی نباشید؛ هرچه بیشتر، بهتر

روشی که با آن فرصت های فروش خود را مدیریت می کنید بر درآمد شما تأثیر می گذارد. آیا از روش خود مطمئن هستید؟

با یکی از راه های زیر با ما تماس بگیرید و آغازگر یک تجربه اثربخش باشید.