پیشخوان مدیریت کاواک

پیشخوان مدیریت کاواک اولین بخشی است که بعد از لاگین به آن وارد می شوید. در این بخش، گزارش های مختلفی از بخش های مختلف سیستم اعم از بازاریابی و فروش، فاکتورها، رسیدها، پروژه ها، وظایف، قرار ملاقات ها، تقویم کاری، میزان پیشرفت کارها و … را می توانید مشاهده کنید.

آشنایی با بخش های پیشخوان مدیریت کاواک

یکی از منافعی که فرآیندهای دیجیتال برای سازمان ها به ارمغان می آورد ایجاد شفافیت در ابعاد مختلف کسب و کار است. شفافیتی که باعث می شود مدیران بتوانند آگاهانه تر و با اطلاعات بیشتری تصمیم های هوشمندانه بگیرند. نمایش خروجی های اطلاعاتی شفاف و دقیق در قالب جداول و نمودار از وضعیت سازمان و عملکرد کارکنان، و امکان کنترل سریع به همراه تبدیل اطلاعات به دانش مورد نیاز سازمان جهت اتخاذ تصمیمات مهم و اثربخش، از جمله کارکردهای بخش پیشخوان مدیریت کاواک است.

اطلاعات مورد نیاز از بخش های فرصت ها، مشتریان، فاکتورها، پرداخت ها، پروژه ها و ... را می توانید جستجو نمایید.

در این قسمت می توانید عکسی از خودتان در سیستم ثبت کنید تا در پروفایل کاربری تان نمایش داده شود.

اسناد سازمانی و ایده های مطرح شده توسط کارکنان را در سیستم جمع آوری، نگهداری و یا به اشتراک بگذارید.

کارهایی که برای انجام فهرست کرده اید به جای یادداشت در سررسید یا کاغذ، در این قسمت ثبت کرده و مدیریت کنید.

بدون صرف وقت برای جستجوی پروژه و وظیفه، کاری را انجام و گزارش و زمان صرف شده را در وظیفه مربوط به آن کار درج نمایید.

پیام های سیستمی مانند ایجاد پروژه، تخصیص وظیفه و ... به صورت نوتیفیکیش در این قسمت قابل مشاهده است.

امکانات نوار ابزار هدر

ابزارک های پیشخوان

در صفحه پیشخوان مدیریت کاواک معمولا به صورت پیش فرض، از تمام قسمت های مهم نرم افزار کاواک، ابزارک هایی به منظور ارائه گزارش های مختلف به کاربر در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق «تنظیمات پیشخوان»، نسبت به کم یا زیاد کردن ابزارک ها اقدام کنید. به طور کلی ابزارک های این بخش از پیشخوان مدیریت کاواک، شامل موارد زیر است:

آمار کلی

درست در پایین نوار ابزار هدر، چهار ابزارک آمار کلی، گزارش هایی از فاکتورهای در انتظار پرداخت، فرصت های تبدیل شده، پروژه های در جریان و وظایف تمام نشده ارائه می کنند.

نمودار فرصت

یکی از مهم ترین اطلاعات سازمانی از طریق این ابزارک مرور می شود. این نمودار، اطلاعات فروش موفق، فرصت های جدید و از دست رفته را به صورت نمودار دایره ای ارائه می کند.

تقویم شمسی

از طریق ابزارک تقویم شمسی کاواک می توانید تمام برنامه های آتی و قرار ملاقات هایی که در طول یک ماه برنامه ریزی کرده اید را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه مشاهده کنید.

مرور کلی مالی

با استفاده از این ابزارک وضعیت مالی سازمان تان را مشاهده کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ می کنید. این ابزارک شامل دو بخش «مرور فاکتورها و مرور پیش فاکتورها» است.

آمار وضعیت پروژه ها

وضعیت پروژه های مرتبط با خود را در ۵ وضعیت مشاهده نمایید. فقط مدیر سیستم به دلیل دسترسی بالایی که دارد، آمار وضعیت کل پروژه ها را مشاهده می کند.

قرار ملاقات ها

این ابزارک به شما کمک می کند تا از جلسات و قرار ملاقات های داخلی و خارجی روزانه خود کسب اطلاع نموده و برای حضور به موقع در آن برنامه ریزی داشته باشید.

کارهای برای انجام من

ممکن است فهرستی از کارهای فوری یا ضروری داشته باشید که نیاز به یادداشت فوری آنها باشد. با این ابزارک دیگر نیازی به یادداشت نویسی در کاغذ نخواهید داشت.

آخرین فعالیت پروژه ها

فعالیت های انجام شده توسط کارکنان که در ارتباط با پروژه ها و مشتریان انجام می شود، در این بخش مشاهده نموده و از آخرین فعالیت ها نیز اطلاع حاصل نمایید.

قراردادها

لیستی از قراردادهای در حال انقضاء نمایش داده شده و هم چنین از مدت زمان باقی مانده هر قرارداد مطلع می شوید تا نسبت به انجام سریع کارها یا تمدید آن اقدام می کنید.

آمار کلی

درست در پایین نوار ابزار هدر، چهار ابزارک آمار کلی، گزارش هایی از فاکتورهای در انتظار پرداخت، فرصت های تبدیل شده، پروژه های در جریان و وظایف تمام نشده ارائه می کنند.

نمودار فرصت

یکی از مهم ترین اطلاعات سازمانی از طریق این ابزارک مرور می شود. این نمودار، اطلاعات فروش موفق، فرصت های جدید و از دست رفته را به صورت نمودار دایره ای ارائه می کند.

تقویم

از طریق این ابزارک می توانید تمام برنامه های آتی و قرار ملاقات هایی که در طول یک ماه برنامه ریزی و زمانبندی کرده اید را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه مشاهده کنید.

مرور کلی مالی

با استفاده از این ابزارک وضعیت مالی سازمان تان را مشاهده کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ می کنید. ابزارک مرور کلی مالی شامل دو بخش «مرور فاکتورها و مرور پیش فاکتورها» است.

آمار وضعیت پروژه ها

وضعیت پروژه های مرتبط با خود را در ۵ وضعیت مشاهده نمایید. فقط مدیر سیستم به دلیل دسترسی بالایی که دارد، آمار وضعیت کل پروژه ها را مشاهده می کند.

قرار ملاقات ها

این ابزارک به شما کمک می کند تا از جلسات و قرار ملاقات های داخلی و خارجی روزانه خود کسب اطلاع نموده و برای حضور به موقع در آن برنامه ریزی داشته باشید.

کارهای برای انجام من

ممکن است فهرستی از کارهای فوری یا ضروری داشته باشید که نیاز به یادداشت فوری آنها باشد. با این ابزارک دیگر نیازی به یادداشت نویسی در کاغذ نخواهید داشت.

قراردادها

لیستی از قراردادهای در حال انقضاء نمایش داده شده و هم چنین از مدت زمان باقی مانده هر قرارداد مطلع می شوید تا نسبت به انجام سریع کارها و یا تمدید آن اقدام می کنید.

آخرین فعالیت پروژه ها

فعالیت های انجام شده توسط کارکنان که در ارتباط با پروژه ها و مشتریان انجام می شود، در این بخش مشاهده نموده و از آخرین فعالیت ها نیز اطلاع حاصل نمایید.

سوالی دارید؟ ما شما را در مسیر درست قرار خواهیم داد.

درباره سیستم کاواک؛ قیمت گذاری، اجرا یا هر چیز دیگری از ما سوال بپرسید. کارشناسان آموزش دیده ما آماده راهنمایی و مشاوره هستند.