ماژول مدیریت کارکنان

تحول دیجیتال کسب و کارتان را از کارکنان تان شروع کنید

ماژول مدیریت کارکنان نرم افزار کاواک بهترین ابزار برای مدیران کسب و کارهاست که در مدیریت عملکرد کارکنان به آنها کمک می کند. مهارت کارکنان و فرهنگ دیجیتال، دو رکن اصلی تحول دیجیتال در کسب و کارها است.

تحول دیجیتال نیروی انسانی

همان طور که فناوری های دیجیتال، زندگی روزمره ما را متحول کرده اند، نیروی انسانی کسب و کارها نیز تحت تأثیر این تحول قرار دارند. برای کسب آمادگی در برابر چنین تحولی، ابزارهای تحول آفرین را در کسب و کار خود استقرار دهید.

تحول دیجیتال نیروی انسانی، در واقع تحول فرآیندهای عملیاتی کارکنان به منظور خودکار شدن فعالیت هاست که مبتنی بر داده است. برای موفقیت آمیز بودن آن، این دگردیسی (تحول دیجیتال) باید کل کسب و کار را درگیر کند.

نیروی انسانی دیجیتال، بر استفاده از فناوری برای مؤثرتر کردن مدیریت کارکنان، توانمندسازی کارکنان با ابزارهای مناسب و ایجاد ارزش تجاری بهتر تمرکز دارد. دیجیتالی شدن منابع انسانی به این معنی است که شما فرصت های بیشتری برای افزودن ارزش واقعی و کمک به ارائه نتایج بهتر کسب و کار در اختیار دارید.

ماژول مدیریت کارکنان

آشنایی با ماژول مدیریت کارکنان کاواک

ماژول مدیریت کارکنان نرم افزار کاواک به مدیران کسب و کارها در مدیریت عملکرد، تعیین نقش ها، سطوح دسترسی مرتبط با نقش ها و کارمندان و مدیریت پروفایل کارکنان کمک می کند. مدیریت کارکنان هم چنین با ماژول های مهمی مانند مدیریت پروژه ها، مدیریت وظایف، فرصت های فروش، ماژول مشتریان، ماژول قرار ملاقات و دیگر ماژول ها و بخش های کاواک یکپارچه شده است. در زیر برخی از مهم ترین ویژگی های این ماژول آورده شده است.

یک روز با کاواک

روز کاری امروز با یک اتفاق خوب شروع شد. حالا می پرسید این اتفاق خوب چه بود؟! از امروز قرار است یک همکار جدید به جمع ما اضافه شود. خب! چه چیزی بهتر از این. همیشه بر این اعتقادم که آمدن همکار جدید به معنی تزریق انرژی جدید، فکر، خلاقیت و فرهنگ تازه به شرکت است و این خیلی خوب است.

برای این همکار جدید باید یک اکانت جدید با دسترسی های مشخص ایجاد می کردم. برای همین هم در نرم افزار کاواک به بخش پیکربندی و از آنجا به قسمت کارکنان رفتم. قبل از این که اکانت جدید همکارمان را ایجاد کنم، تصمیم گرفتم نگاهی به وضعیت عملکرد سایر همکاران عزیز بیاندازم. برای همین هم روی نام یکی از آنها کلیک کردم و وارد پروفایلش شدم.

ابتدا زمان های وارد شده او را بررسی کردم. سپس نگاهی به برگه ثبت ساعات و گزارش ها انداختم و بعد پروژه هایی که به او تخصیص یافته بود و وضعیت آنها را بررسی کردم. واقعا قابل تقدیر بود. تصمیم گرفتم برای تقدیر از او یک پاداش برایش در نظر بگیرم، و بلافاصله در قسمت «یادداشت جدید»، یک یادداشت برای خودم نوشتم تا پاداش آن همکار فراموشم نشود خب این هم یک قابلیت خوب دیگر کاواک هست.

بعد از بررسی اجمالی وضعیت سایر کارکنان، نوبت به ایجاد اکانت برای همکار جدیدمان رسید. بدون معطلی روی دکمه «کارمند جدید» کلیک کردم. در اولین تب، یعنی «پروفایل»، اطلاعات فردی وی را تکمیل و یک رمز عبور جهت ورود به کاواک برایش تعریف کردم. سپس در تب «مجوزهای دسترسی»، نقش او را مشخص کردم مثلا مدیر، کارمند، راننده و …

البته ناگفته نماند که از قسمت «نقش ها» این امکان وجود دارد که برای هر نقش، یک سری سطوح دسترسی را به صورت پیش فرض تعریف کرد تا هنگام تعیین نقش برای همکار جدید، سطح دسترسی آن نقش به صورت پیش فرض برای وی تعیین گردد. این دسترسی پیش فرض را هم از پروفایل هر کارمند، می توان دوباره تغییر داد.

سپس مجوزهای دسترسی به هر یک از ماژول ها و بخش ها را برای همکار جدیدمان تعیین کردم. در انتها هم دکمه ذخیره کار را تمام می کند.

تحول دیجیتال

نیروی انسانی، پیشران تحول دیجیتال در کسب و کار شماست

ابزارهایی را برای کارکنان تان فراهم کنید تا در کار خود شاد و موفق باشند.

آیا آمادگی دارید کارکنان تان را همگام با تکنولوژی متحول کنید؟