شماره تماس: 984191011210+

پنل مشتریان کاواک

خلق ارزش بیشتر برای مشتریان

پنل مشتریان کاواک بستر آنلاین میزبانی از مشتریان بدون درگیری نیروی انسانی را به صورت 24 ساعته فراهم می کند.

آشنایی با پنل مشتریان کاواک

پنل مشتریان کاواک به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان تدارک دیده شده است. در یک کسب و کار همان طور که از مشتریان به صورت حضوری میزبانی شده و به درخواست های شان رسیدگی می شود، بستر میزبانی آنلاین از مشتریان نیز با استفاده از پنل مشتریان نرم افزار کاواک با سهولت کامل آماده شده است.
این بخش امکان میزبانی 24 ساعته در 7 شبانه روز هفته را بدون درگیری نیروی انسانی فراهم کرده است. بدین ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری مشتری یا تماس های مکرر وی برای آگاهی از فعالیت های مرتبط با خود نخواهد بود.

پنل مشتریان کاواک

پنل مشتریان کاواک چگونه کار می کند؟

در نرم افزار کاواک برای هر مشتری می توان مخاطب های مختلفی را تعریف نمود. هر یک از مخاطب ها، فقط با وارد کردن شماره موبایل در پنل مشتریان و سپس وارد نمودن کد احراز، به سادگی وارد پنل خود می شود.

در داخل پنل نیز هر مخاطب می تواند به بخش های مختلفی که برای او تنظیم شده است دسترسی داشته باشد. هم چنین اطلاعیه هایی که در ارتباط با مشتریان از طرف کسب و کار صادر می شوند نیز در پنل هر مشتری – در صورت فعال بودن – قابل مشاهده است.

امکانات پنل مشتریان

امکانات پنل برای هر مخاطب قابل تعیین است. به عنوان مثال برای مخاطب با سمت مدیر مالی، امکان مشاهده پیش فاکتورها، فاکتورها، بررسی وضعیت مالی و … را می توان تعیین نمود. امکانات پنل نیز بسته به نیاز هر مخاطب قابل تعیین است و ممکن است هر مخاطب به بخش های متفاوتی دسترسی داشته باشد. به طور کلی ماژول پنل مشتریان کاواک شامل بخش های زیر است:
پیشخوان پنل
در پیشخوان پنل، هر مشتری براساس دسترسی هایی که دارد، می تواند خلاصه ایی از وضعیت برخی فعالیت ها مانند خلاصه پروژه ها، وظایف، خلاصه فاکتورها و … را مشاهده کند.
پیش فاکتورها
تمام پیش فاکتورهایی که در ارتباط با مشتری صادر شده است قابل مشاهده است. هم چنین دسترسی به جزئیات پیش فاکتور و نیز امکان دانلود و یا پرداخت آنلاین وجود دارد.
پایگاه دانش
هر مطلب یا مقاله آموزشی که از طرف کسب و کار در جهت افزایش آگاهی مشتری در ارتباط با فرآیندهای کاری آماده می شود از این قسمت در دسترس مشتری است.
فاکتورها
تمام فاکتورهای صادر شده و پرداخت شده در ارتباط با مشتری، امکان بررسی گزارش وضعیت حساب، خلاصه فاکتورها در 4 وضعیت و نیز امکان دانلود و یا پرداخت آنلاین وجود دارد.
پروژه ها

فهرست پروژه هایی که در ارتباط با مشتری است به همراه خلاصه وضعیت پروژه ها در 5 وضعیت قابل مشاهده است. هم چنین امکان دسترسی به پروژه و جزئیات آن وجود دارد.

پشتیبانی
همان سامانه پشتیبانی یا تیکتینگ است. مشتری از این بخش می تواند درخواست های خود را از طریق ارسال تیکت پشتیبانی با شما در میان بگذارد و پاسخ شما را نیز دریافت کند.

یک روز با کاواک

هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهد، به صورت روزانه با تعداد زیادی از مشتریان خود ارتباط دارد. ما نیز به عنوان یک شرکت با تعداد زیاد مشتری آن هم در طیف های مختلف کسب و کار، به صورت روزانه با تعداد زیاید از مشتریان ارتباط داریم. این ارتباط اغلب به صورت تلفنی و دیگر کانال های ارتباطی است. گاهی اوقات نیز مشتریان با مراجعه حضوری جهت کسب اطلاع از وضعیت کارهای شان به دفتر شرکت مراجعه می کنند.
بارها اتفاق افتاده است که مشتری برای دریافت یا پرداخت یک فاکتور به دفتر شرکت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاع از وضعیت سرویس خود، مرتب تماس تلفنی گرفته است. همه این اتفاقات باعث درگیر شدن نیروی انسانی و عدم تمرکز آنها بر روی ارائه خدمات مطلوب به مشتری می شود.
ما از طریق پنل مشتریان نرم افزار کاواک توانستیم این مشکل را به راحتی حل کنیم. پنل مشتریان کاواک به ما این امکان را فراهم نمود تا بتوانیم بدون درگیر کردن نیروی انسانی، پاسخگوی مشتریان خود باشیم. با استفاده از امکانات منحصر به فرد این بخش از نرم افزار کاواک توانستیم برای هر مشتری سطوح دسترسی اختصاصی برای او، آن هم براساس نیاز وی ایجاد کنیم.
مشتری به سادگی و تنها از طریق شماره تلفن همراه و وارد نمودن کد احراز وارد پنل خود شده و در داخل پنل نیز به بخش های تعیین شده برای خود دسترسی دارد. به عنوان مثال می تواند وضعیت پروژه ها و وظایف مرتبط با خود را مشاهده نماید. یا فاکتورها را مشاهده و نسبت به پرداخت آنها به صورت آنلاین اقدام نماید. حتی می تواند وضعیت حساب (بدهکاری یا بستانکاری) خود را نیز مشاهده نماید.
ارزشی که پنل مشتریان کاواک برای ما خلق کرد را می توان در حذف مراجعات حضوری، به حداقل رساندن تماس های مکرر مشتریان و تمرکز بیشتر نیروی انسانی به انجام بهتر کارها خلاصه نمود.

میزبانی آنلاین از مشتریان

مشتریان تان را به صورت آنلاین میزبانی و بر روی انجام بهتر کارها متمرکز شوید.