شماره تماس: 984191011210+

ماژول نوبت دهی و رزرو آنلاین کاواک

سیستم نوبت دهی و رزرو آنلاین برای کسب و کارهای خدمات محور

سازماندهی داخلی و خدمات مشتریان خود را با ماژول نوبت دهی و رزرو آنلاین کاواک بهینه کنید. به مشتریان خود راحتی و سرعت عمل برای رزرو نوبت آنلاین ارائه دهید.

معرفی ماژول نوبت دهی آنلاین کاواک

سیستم نوبت دهی و رزرو آنلاین کاواک چارچوب های برنامه ریزی و نوبت دهی آنلاین را برای بسیاری از کسب و کارهای خدمات محور ارائه می دهد. می توانید با استفاده از ماژول نوبت دهی و رزرو آنلاین کاواک، درخواست ها و رزرو خدمات مورد نیاز مشتریان را به راحتی و بلافاصله دریافت کنید. با استفاده از ماژول رزرواسیون کاواک می توانید بسیاری از مشکلات از جمله بی نظمی در ارائه خدمات، صف های طولانی، ساعات انتظار بیش از حد مشتریان و … را برطرف نموده و تجربه خوبی از مشتری مداری در ذهن آنها ایجاد کنید.

کسب و کارهای خدمات محور مثل مطب های پزشکی، مراکز زیبایی و آرایشگاهی، مراکز مشاوره، آموزشگاه ها، مراکز خدمات خودرویی و … که سرویس های دوره ای به مشتریان خود ارائه می دهند می توانند با استفاده از این ماژول نرم افزار کاواک، نوبت دهی خود را خودکار کرده و لذت استفاده از خدمات دیجیتال را بدون محدودیت زمانی و مکانی در مشتریان خود ایجاد نمایند.

زیرسیستم های ماژول

سیستم نوبت دهی آنلاین کاواک از 3 زیرسیستم به ترتیب زیر تشکیل شده است:

زمانبندی

رزروها

ثبت رزرو

زمانبندی

برای تنظیم زمان انجام سرویس ها استفاده می شود. به طور کلی در این زیرسیستم امکان زمانبندی کلی ارائه سرویس به مشتریان براساس هفته، روز و ساعت که توسط سرویس دهنده انجام می شود وجود دارد. هم چنین فهرست زمانبندی های انجام شده به صورت لیست فهرستی قابل مشاهده است. در این جدول فهرستی، امکان ویرایش یا حذف هر زمانبندی وجود دارد.

قابلیت های زیرسیستم

رزروها

در این زیرسیستم، فهرست تمام رزروهای زمانبندی شده ای که مشتری می تواند از آنها استفاده کند قابل مشاهده است. هم چنین رزروهای ایجاد شده را می توان براساس مواردی چون مشتری، دسته بندی رزرو، نوع سرویس، ارائه دهنده سرویس، وضعیت و تاریخ رزرو فیلتر نمود.

ثبت رزرو

این زیرسیستم دو جنبه دارد. یکی از طرف ادمین سیستم، زمانی که مشتری با کسب و کار تماس گرفته و درخواست رزرو یک سرویس را مطرح می کند. در این صورت ادمین سیستم می تواند از این زیرسیستم و از طرف مشتری یک درخواست برای رزرو هر یک از خدمات درخواستی وی ثبت نماید. هم چنین امکان تعریف پیش فاکتور یا فاکتور برای ارسال به مشتری نیز وجود دارد.

دوم خودِ مشتری است که می تواند از طریق پنل مشتریان نسبت به رزرو هر یک از خدمات مورد نیاز خود اقدام نماید. در این حالت، مشتری فقط با یک ورود ساده به پنل خود، به سادگی و تنها با چند کلیک و در کم ترین زمان ممکن می تواند خدمت مورد نیاز خود را رزرو کند. هم چنین می تواند نسبت به پرداخت هزینه سرویس خود به صورت آنلاین نیز اقدام نماید.

ویژگی های اصلی ماژول رزرواسیون کاواک

مزایای رزرواسیون و نوبت دهی آنلاین

حذف صف و انتظار مشتریان

صف های طولانی حذف و زمان انتظار مشتریان مشتریان بهینه می شود.

تنظیمات پیکربندی ساده

پیکربندی تنظیمات ماژول بسیار ساده، کاربردی و بدون پیچیدگی انجام می شود.

حذف رزروهای اضافی

رزروهای بیش از اندازه که بار کاری اضافی ایجاد می کند حذف می شوند.

راحتی در استفاده

کل فرآیند رزرو را می توان در چند مرحله ساده و بسیار کارآمد انجام داد.

پرداخت آنلاین

این ویژگی باعث می شود تا مشتریان بتوانند فرآیند پرداخت را سریع تر انجام دهند

کاهش خطای احتمالی

برای مدیریت بهتر رزروها، از تداخل بین برنامه ها جلوگیری می شود.

چرا نرم افزار کاواک بهترین راهکار برای کسب و کار شماست؟

چرا نرم افزار کاواک

یک روز با کاواک

برای من که یک مرکز فروش و خدمات تعمیرات دوره ای خودروهای لوکس را مدیریت می کنم، ارائه به موقع سرویس های دوره ای خودروها مثل تعویض به موقع روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، یا بازدیدهای دوره ای قسمت های فنی خودرو بسیار اهمیت دارد. معمولا همه این کارها به صورت سنتی و یا نهایتا تلفنی انجام می شد. اکثر مواقع هم مالکان خودرو بدون اطلاع و هماهنگی قبلی به مرکز مراجعه می کردند تا خدمات مرتبط را دریافت کنند. همین مسأله باعث بروز بی نظمی و معطل شدن طولانی مشتریان جهت دریافت خدمات می شد و اغلب هم علیرغم ارائه خدمات باکیفیت، به دلیل انتظار بیش از حد مشتری و طولانی شدن دریافت خدمات، نارضایتی هم در آنها ایجاد می شد.

خوشبختانه امروز به دلیل استفاده از نرم افزار کاواک نه تنها این مشکل بلکه بسیاری از مشکلات مربوط به شرکت حل شده است چرا که توانسته ایم با استفاده از این نرم افزار سازمان خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنیم. به کمک ماژول نوبت دهی و رزرو آنلاین کاواک توانستیم بخش خدمات دوره ای خود را مجدد سازماندهی کنیم. مشتریان از طریق این بستر نوبت گیری می کنند و دقیقا می دانند چه خدمتی را چه موقع دریافت خواهند نمود. دیگر خبری از بی نظمی و معطل شدن های طولانی نیست. همه چیز به صورت خودکار و در بستر یک نرم افزار انجام می شود.

ما زمانبندی هر یک از خدمات و ارائه دهنده آن خدمات را در طول روزهای هر هفته تعیین می کنیم، مشتری ساعت مناسب با وقت خود را انتخاب و هزینه را پرداخت می کند. سپس درست در ساعت معین خودرو خود را به مرکز تعیین شده تحویل و در ساعت مشخص شده نیز جهت دریافت خودرو خود مراجعه می کند. به همین راحتی.

تحول دیجیتال

تجربه مشتری مداری دیجیتال بدون توقف

کسب و کار خود را با امکان دادن به مشتریان برای رزرو و نوبت گیری آنلاین خدمات به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته متحول کنید.