ماژول ارسال پیام انبوه کاواک

قدرت پیامک را در کسب و کار خود کشف کنید

ماژول ارسال پیام انبوه کاواک ابزار ارسال و بازاریابی پیامکی قدرتمند و منحصر به فرد با قابلیت فوق العاده بخش بندی مخاطبان هدف  

معرفی ماژول پیام انبوه کاواک

ماژول ارسال پیام انبوه کاواک برای مدیریت ارسال پیامک های انبوه به فرصت های فروش و مشتریان کسب و کار توسعه داده شده و با هر دو ماژول فرصت های فروش و مشتریان یکپارچه شده است. یکی از قابلیت های کاربردی و منحصر به فرد این ماژول در نرم افزار کاواک، امکان ارسال پیامک به صورت کاملا بخش بندی شده یا سگمنت بندی (Segmentation) به فرصت های فروش و مشتریان کسب و کارها است.

از آنجا که پیامک ها سریع تر از ایمیل به دست مخاطب هدف می رسد و نرخ مشاهده بالاتری نسبت به ایمیل دارند، با استفاده از قدرت بخش بندی مخاطبان در این ماژول نرم افزار کاواک، قادر خواهید بود مخاطبان هدف پیام را دقیق تر و با جزئیات بیشتری تعیین کرده و پیام اختصاصی و مناسب با هر گروه مخاطبان را ارسال نمایید.

نرخ مشاهده پیامک

نرخ مشاهده ایمیل

ماژول پیام انبوه کاواک

بخش بندی مشتری چیست؟

بخش بندی بازار یا سگمنت بندی مشتریان، فرآیند تقسیم بازار هدف به دسته های کوچک تر و تعریف شده تر است. این بخش بندی، مشتریان و مخاطبان را به گروه هایی تقسیم می کند که ویژگی های مشابهی از جمله جمعیت، علایق، نیازها یا مکان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

بخش بندی بازار به شما امکان می دهد تا با مشتریان خود آشنا شوید، آنچه در بخش بازار خود لازم است را مشخص کنید و تعیین کنید که چگونه می توانید با محصول یا خدمات خود به بهترین نحو، آن نیازها را برآورده کنید. این امر به شما کمک می کند استراتژی های بهتر بازاریابی را از بالا به پایین طراحی و اجرا کنید.

اصول بخش بندی بازار و مزایای آن

استفاده از انواع مختلف بخش بندی بازار یا سگمنت بندی به شما این امکان را می دهد تا مشتریان را بر اساس ویژگی های منحصر به فرد مورد هدف قرار دهید، فعالیت های بازاریابی مؤثرتری ایجاد کنید و فرصت هایی را در بازار خود پیدا کنید.

قابلیت ها و امکانات ماژول

1. امکان تعریف قالب های پیامکی

جهت ارسال انبوه پیامک، نیاز به تعریف قالب های آماده پیامکی دارید که در تعریف این قالب ها، امکان استفاده از فیلدهای پویا جهت شخصی سازی هر چه بیشتر پیامک ارسالی به مخاطب هدف را خواهید داشت. مثلا استفاده از پیشوند (آقا/خانم/دکتر/…)، نام مشتری و …

2. ذخیره قالب

قابلیت ذخیره قالب های پیامکی برای استفاده های مجدد در زمان های دیگر وجود دارد. متن پیام می تواند به صورت استاتیک و داینامیک باشد. بخش داینامیک از فیلدهای تعریف شده در فرصت های فروش و مشتریان استفاده می کند.

ارسال پیامک انبوه کاواک

3. ارسال پیام تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی

در ماژول ارسال پیامک انبوه کاواک، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی، مشروط به تأیید از طرف پنل پیامکی وجود دارد. در صورتی که خط ارسال کننده پیامک، خط خدماتی باشد، حتی پیامک به شماره موبایل هایی که برای دریافت پیامک محدود شده اند نیز ارسال می شود و در این صورت نیاز به تأیید از طرف پنل پیامکی نیست.

4. بخش بندی مخاطبان

بخش بندی یکی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر کاواک است. بخش بندی مخاطبان هدف، هنگام ایجاد پیامک جدید و ارسال آن قابل انجام است. بخش بندی مخاطبان با تعیین شروط برای مخاطبان هدف و با استفاده از شرط «یا»، و شرط «و» صورت می گیرد.

قسمت های مهم ماژول مرکز پیامک انبوه

ارسال پیامک

با کلیک روی دکمه ارسال پیامک مشخص می کنید که پیامک به کدام گروه از مخاطبان شما ارسال می شود. این بخش دارای دو گزینه «فرصت ها، مشتری ها» است.

ارسال دوره ای

در صورتی که بخواهید یک پیامک در دوره های زمانی مختلف برای گروه های مخاطبان ارسال شود، با فعال سازی این گزینه می توانید این کار را انجام دهید.

انتخاب قالب پیامک

از این فیلد می توانید یک قالب برای پیام خود انتخاب کنید و سپس پیش نمایش متن پیام به همراه افرادی که پیامک به آنها ارسال خواهد شد، نمایش داده می شود. 

بخش بندی مخاطبان

این کار از طریق افزودن گروه شرط براساس تعیین شرط «یا» و همچنین شرط «و» قابل انجام است. این قابلیت یکی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر نرم افزار کاواک است.

زمان اولین ارسال

همچنین شما می توانید تعیین کنید که زمان اولین ارسال پیامک به گروه مخاطبان چه موقع خواهد بود. این زمان براساس روز و ساعت قابل تعیین است.

قالب های پیامک

از این قسمت می توانید هر تعداد قالب که مورد نیازتان است به ماژول اضافه کنید. جدول فهرستی قالب های آماده شده قبلی که مورد استفاده قرار می گیرد هم در دسترستان است.

تحول دیجیتال

پیام های تان را هدفمندتر طراحی کنید و به مخاطبان هدف دقیق تر ارسال کنید.

قدرت پیامک انبوه را با قابلیت های منحصر به فرد کاواک تلفیق کنید و پیام هایی متناسب با نیاز هر گروه مخاطب طراحی و ارسال کنید.