شماره تماس: 984191011210+

ماژول فرم ساز کاواک

معرفی ماژول فرم ساز

ماژول فرم ساز کاواک با هدف ایجاد فرم های مورد نیاز برای دریافت اطلاعات از مخاطبین مختلف کسب و کارها اعم از مشتریان و کارمندان طراحی شده است. مزیت بزرگ فرم ساز کاواک بی نیازی از برنامه نویسی برای ایجاد فرم های جدید است. ممکن است براساس نیازهای متنوع هر کسب و کار، نیاز به ایجاد فرم های جدید به منظور دریافت اطلاعات باشد. در این صورت با استفاده از ماژول فرم ساز کاواک به سادگی می توانید فرم های مورد نیاز خود را ایجاد و در هر یک از بخش ها و ماژول های نرم افزار کاواک مورد استفاده قرار دهید.

طراحی فیلدهای فرم به صورت گرافیکی و drag and drop

امکان مشاهده پیش نمایش فرم 

قابلیت تعیین نمایش فیلدهای فرم به صورت جدول فهرستی

امکان دریافت خروجی از داده های فرم به صورت اکسل

امکان پرینت از داده های فرم

امکانات فرم ساز کاواک

1- اعمال تنظیمات تکمیلی شامل:

  • اعمال محدودیت برای ورود کاربر یا استفاده عمومی
  • اعمال محدودیت در تعداد پیام های ورودی بصورت هفتگی، ماهانه، سالانه
  • نمایش توضیحات در خصوص فرم
  • زمانبندی فرم برای نمایش فرم در بازه مشخص تاریخ و عدم امکان نمایش پیش از سررسید و بعد از منقضی شدن زمان

2- امکان دریافت کد < iframe> فرم برای نمایش فرم ایجاد شده در سایر صفحات و پلتفرم های دلخواه

3- پشتیبانی از تقویم شمسی کاواک

4- امکان آپلود تصاویر اسناد و مدارک در فرم

یک روز با کاواک

برای استخدام نیروی انسانی جدید افراد زیادی به شرکت مراجعه می کردند و ما مجبور بودیم که اطلاعات آنها را از طریق تکمیل فرم های کاغذی جمع آوری کنیم. با استفاده از این روش، تکمیل فرم زمان بر بود و حجم زیادی از کاغذ هم مصرف می شد.

علاوه بر این امکان آرشیو فرم ها و نیز بررسی اطلاعات به دلایلی مثل قلم خوردگی و بد خطی برخی متقاضیان وجود نداشت. هم چنین امکان استفاده از فرم هایی که مدت ها قبل تکمیل شده بود و اکنون نیازمند به بررسی و جذب احتمالی متقاضی بود نیز وجود نداشت.

ولی با استفاده از ماژول فرم ساز نرم افزار کاواک تواستیم فرم های استخدام مورد نیاز خود را با فیلدهای سفارشی و دلخواه ایجاد نماییم. با این ماژول تکمیل فرم های کاغذی حذف  شد و متقاضی می توانست در سریع ترین زمان ممکن فرم استخدام را تکمیل نماید. مزیت مهم این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت، هزینه و کاغذ، امکان نمایش فوری داده های فرم در سیستم مدیر شرکت است که می تواند اطلاعات فرد متقاضی را مشاهده و بررسی نماید.

هم چنین امکان آرشیو فرم ها و استفاده از آن در زمان های بعدی و هنگامی که به تخصص یک فرد نیاز احساس می شود به سادگی وجود دارد.

انواع اطلاعات و داده ها را از مخاطبان خود دریافت کنید

فرم های مورد نیاز خود را کاملا سفارشی و به دلخواه ایجاد و در هر بخش استفاده نمایید