پشتیبانی کاواک
برای به حداکثر رساندن موفقیت شما
خدمات پشتیبانی کاواک
از لحظه ای که تصمیم می گیرید مشتری ما شوید، سطحی از خدمات را دریافت خواهید کرد که قبلا آن را تجربه نکرده اید. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که بیشترین بهره را از کاواک می برید. خدمات پشتیبانی کاواک، در همین راستا در نظر گرفته شده است تا شما با کم ترین دغدغه به رشد و توسعه کسب و کار خود بیاندیشید.
اصول و ارزش های ما
موفقیت شما، موفقیت ما
مشتریان ما با اعتماد به ما کسب و کار خود را در اختیار کاواک قرار داده اند و ما آن را بسیار جدی می گیریم. به همین دلیل است که ما کاملا متعهد به ارائه پشتیبانی مطلوب برای مشتری هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که کسب و کار شما با استفاده از نرم افزار CRM کاواک، همیشه در بهترین وضعیت قرار می گیرد.
مسئولیت پذیری و پاسخگویی
اینها را جزو ارزش های اساسی می دانیم. انتظار داریم هم برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم و هم به کارهای خود توجه کنیم؛ اینکه پیگیری کنیم و کارها را باکیفیت انجام دهیم هم بخشی از همین ویژگی ماست.

فراتر از همه انتظارات
هیچ چیزی بیشتر از دریافت بازخورد عالی از طرف مشتری، باعث خوشحالی ما نمی شود. این یکی از نیروهای محرک ماست. از پاسخ دادن به سؤالات گرفته تا نظارت فعالانه بر سیستم شما، ما همیشه برای ارائه خدماتی که شایسته شماست تلاش خواهیم کرد.
همیشه در کنار شما هستیم
ما می دانیم که وقتی مشتری نمی تواند با یک شرکت تماس بگیرد، این موضوع چقدر می تواند ناامید کننده باشد و قول دادیم که هرگز اینطور نباشیم. شما می توانید از طریق ایمیل، تلفن، تلگرام، گفتگوی آنلاین یا فرم درخواست پشتیبانی با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.
پلن های پشتیبانی
مشتریان ارجمند می توانند از طریق سامانه پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی کاواک با انتخاب یکی از پلن های قیمتی زیر، از این خدمات بهره مند شوند.
بسته اقتصادی
- مجموع ساعات خدمات: 10 ساعت
- مانیتورینگ سرور و عملکرد صحیح نرم افزاری
- پشتیبانی به صورت تیکت از سامانه آنلاین
- دسترسی به پایگاه دانش
- درخواست تماس تلفنی با واحد فنی
- درخواست جلسه آنلاین
- آپدیت نرم افزاری
- پشتیبانی از وب سرویس های voip/حسابداری
بسته استاندارد
- مجموع ساعات خدمات: 20 ساعت
- مانیتورینگ سرور و عملکرد صحیح نرم افزاری
- پشتیبانی به صورت تیکت از سامانه آنلاین
- دسترسی به پایگاه دانش
- درخواست تماس تلفنی با واحد فنی
- درخواست جلسه آنلاین
- آپدیت نرم افزاری: 1 عدد
- پشتیبانی از وب سرویس های voip/حسابداری
بسته پیشرفته
- مجموع ساعات خدمات: 30 ساعت
- مانیتورینگ سرور و عملکرد صحیح نرم افزاری
- پشتیبانی به صورت تیکت از سامانه آنلاین
- دسترسی به پایگاه دانش
- درخواست تماس تلفنی با واحد فنی
- درخواست جلسه آنلاین
- آپدیت نرم افزاری: 2 عدد
- پشتیبانی از وب سرویس های voip/حسابداری
شرایط پشتیبانی
- حداکثر زمان انجام کلیه خدمات ارائه شده، تماس ها و جلسات در بازه پشتیبانی نمی تواند بیشتر از مجموع ساعات خدمات هر پلن باشد. (آپدیت نرم افزاری و مانیتورینگ سرور و عملکرد صحیح نرم افزاری شامل این ساعات نمی باشد)
- در صورت اتمام مجموع ساعات خدمات پیش از اتمام دوره پشتیبانی، امکان خرید بسته پشتیبانی با تخفیف 20% خواهد بود.
- پشتیبانی فنی صرفا برای ماژول ها و امکانات موجود و فعال در سیستم فعلی می باشد و دریافت خدمات برای امکانات جدید نیازمند برآورد هزینه و زمان جداگانه می باشد.
- آپدیت نرم افزاری شامل بروزرسانی نرم افزار پایه به همراه ماژول های فعال به آخرین تغییرات و ورژن پایدار خواهد بود.
- ارتباط تلفنی و جلسه آنلاین با کارشناسان فنی صرفا با ثبت درخواست از طریق سامانه پشتیبانی و برقراری ارتباط از جانب کارشناسان فنی خواهد بود.
- با توجه به اینکه در پشتیبانی از وب سرویس های voip و حسابداری عوامل تاثیرگذار و تامین کنندگان دیگری نیز وجود دارند، بعد از بررسی اولیه در صورتی که منشا مشکل از طرف نرم افزار کاواک باشد تیم فنی در جهت حل آن اقدام می نمایند.