شماره تماس: 984191011210+

پشتیبانی کاواک

برای به حداکثر رساندن موفقیت شما

خدمات پشتیبانی کاواک

از لحظه ای که تصمیم می گیرید مشتری ما شوید، سطحی از خدمات را دریافت خواهید کرد که قبلا آن را تجربه نکرده اید. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که بیشترین بهره را از کاواک می برید. خدمات پشتیبانی کاواک، در همین راستا در نظر گرفته شده است تا شما با کم ترین دغدغه به رشد و توسعه کسب و کار خود بیاندیشید.

اصول و ارزش های ما

موفقیت شما، موفقیت ما

مشتریان ما با اعتماد به ما کسب و کار خود را در اختیار کاواک قرار داده اند و ما آن را بسیار جدی می گیریم. به همین دلیل است که ما کاملا متعهد به ارائه پشتیبانی مطلوب برای مشتری هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که کسب و کار شما با استفاده از نرم افزار CRM کاواک، همیشه در بهترین وضعیت قرار می گیرد.

مسئولیت پذیری و پاسخگویی

اینها را جزو ارزش های اساسی می دانیم. انتظار داریم هم برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم و هم به کارهای خود توجه کنیم؛ اینکه پیگیری کنیم و کارها را باکیفیت انجام دهیم هم بخشی از همین ویژگی ماست.

پشتیبانی کاواک

فراتر از همه انتظارات

هیچ چیزی بیشتر از دریافت بازخورد عالی از طرف مشتری، باعث خوشحالی ما نمی شود. این یکی از نیروهای محرک ماست. از پاسخ دادن به سؤالات گرفته تا نظارت فعالانه بر سیستم شما، ما همیشه برای ارائه خدماتی که شایسته شماست تلاش خواهیم کرد.

همیشه در کنار شما هستیم

ما می دانیم که وقتی مشتری نمی تواند با یک شرکت تماس بگیرد، این موضوع چقدر می تواند ناامید کننده باشد و قول دادیم که هرگز اینطور نباشیم. شما می توانید از طریق ایمیل، تلفن، تلگرام، گفتگوی آنلاین یا فرم درخواست پشتیبانی با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

پلن های پشتیبانی

مشتریان ارجمند می توانند از طریق سامانه پشتیبانی، از خدمات پشتیبانی کاواک با انتخاب یکی از پلن های قیمتی زیر، از این خدمات بهره مند شوند.

بسته اقتصادی

6.000.000 تومان سالانه
  • مجموع ساعات خدمات: 10 ساعت
  • مانیتورینگ سرور و عملکرد صحیح نرم افزاری
  • پشتیبانی به صورت تیکت از سامانه آنلاین
  • دسترسی به پایگاه دانش
  • درخواست تماس تلفنی با واحد فنی
  • درخواست جلسه آنلاین
  • آپدیت نرم افزاری
  • پشتیبانی از وب سرویس های voip/حسابداری

بسته استاندارد

12.000.000 تومان سالانه
  • مجموع ساعات خدمات: 20 ساعت
  • مانیتورینگ سرور و عملکرد صحیح نرم افزاری
  • پشتیبانی به صورت تیکت از سامانه آنلاین
  • دسترسی به پایگاه دانش
  • درخواست تماس تلفنی با واحد فنی
  • درخواست جلسه آنلاین
  • آپدیت نرم افزاری: 1 عدد
  • پشتیبانی از وب سرویس های voip/حسابداری

بسته پیشرفته

18.000.000 تومان سالانه
  • مجموع ساعات خدمات: 30 ساعت
  • مانیتورینگ سرور و عملکرد صحیح نرم افزاری
  • پشتیبانی به صورت تیکت از سامانه آنلاین
  • دسترسی به پایگاه دانش
  • درخواست تماس تلفنی با واحد فنی
  • درخواست جلسه آنلاین
  • آپدیت نرم افزاری: 2 عدد
  • پشتیبانی از وب سرویس های voip/حسابداری

شرایط پشتیبانی

درخواست پشتیبانی کاواک