سازماندهی تیم های فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان و افزایش فروش
این نرم افزار از چندین ماژول و ابزار یکپارچه برای مدیریت مشتریان، بازاریابی و فروش کسب و کارها تشکیل شده است. شرکت ها و کسب و کارهای تولیدی، خدماتی و فروشگاهی مشتری محور می توانند با استفاده از سی آر ام کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی نموده و متحول نمایند.
سازماندهی تیم های فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان و افزایش فروش
این نرم افزار از چندین ماژول و ابزار یکپارچه برای مدیریت مشتریان، بازاریابی و فروش کسب و کارها تشکیل شده است. شرکت ها و کسب و کارهای تولیدی، خدماتی و فروشگاهی مشتری محور می توانند با استفاده از سی آر ام کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی نموده و متحول نمایند.
نرم افزار CRM کاواک سیستم جامع و یکپارچه مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار است. مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM کاواک یک CRM تحت وب است که قابلیت نصب و راه اندازی در شبکه داخلی کسب و کارها را هم دارد. CRM کاواک ماژولار است و به همین دلیل نیازهای پیش بینی نشده کسب و کارها به ویژه در زمان رشد و توسعه آنها را دارد.
این نرم افزار از چندین ماژول و ابزار یکپارچه برای مدیریت مشتریان، بازاریابی و فروش کسب و کارها تشکیل شده است. شرکت ها و کسب و کارهای تولیدی، خدماتی و فروشگاهی مشتری محور می توانند با استفاده از سی آر ام کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی نموده و متحول نمایند.
با هر تعداد کاربر داخلی و خارجی از قدرت کاواک برای پیشبرد کارها استفاده کنید.
در هر زمان از شبانه روز و از هر نقطه جهت انجام کارها وارد سیستم شوید.
نیازهای پیش بینی نشده کسب و کار به سادگی قابل اجرا و پیاده سازی است.
قابلیت پیاده سازی به صورت تحت وب و یا تحت شبکه داخلی هر شرکت را دارد.
افزایش تضمینی فروش و رونق کسب و کار
افزایش تضمینی فروش و رونق کسب و کار
نرم افزار CRM همان طور که از نام آن پیداست، سیستمی برای مدیریت روابط کسب و کارها با مشتریان است. نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا جزئیات تماس مشتری را به روز نگه داشته، هر نوع تعامل با مشتری را ردیابی کرده و حساب های مشتری را مدیریت کنند.
این نرم افزار برای کمک به کسب و کارها در بهبود روابط با مشتری و هم چنین ارزش طول عمر مشتری یا طراحی شده است. CRM ابزارها و قابلیت هایی را برای مدیریت کارآمد تیم فروش شرکت ها و سفر مشتری ارائه می کند.
داده ها را جمع آوری می کند تا دیدی جامع از مشتریان و سرنخ ها ایجاد کند، سپس این داده ها را برای تیم های شرکت مانند فروش، بازاریابی و خدمات مشتری قابل مشاهده می کند.
ایجاد تحولات ساختاری در کسب و کار و حرکت به سمت دیجیتالی شدن سازمان، بالاترین مزیت کاواک برای آنهایی است که می خواهند سازمان شان را در مسیر رشد و توسعه نگه دارند.
روابط با مشتریان را مدیریت کنید و با دیدی جامع از فرآیند فروش، موقعیت سرنخ ها و مشتریان در قیف فروش را ردیابی کنید.
براساس پایپ لاین فروش و نیازهای خاص هر کسب و کار، فرآیند فروش متناسب با فرآیند هر شرکت قابل پیاده سازی است.
بخش های مختلف سازمان و کارکنان تان را با استفاده از سیستم کاواک به یکدیگر متصل کرده و هماهنگی بالایی در سازمان ایجاد کنید.
به سادگی فاکتورهای هر مشتری را ایجاد و اقلام مرتبط را اضافه کنید. فاکتور را با امکان پرداخت آنلاین برای مشتری خود ارسال کنید.
امکانات و ماژول های پایه و عمومی CRM کاواک که می تواند پاسخگوی اغلب نیازمندی های کسب و کارها باشد:
بازاریابی و فروش، دو بخش مهم هر شرکت جهت موفقیت در سودآوری و توانایی ماندن در بازار رقابت است. ماژول های بازاریابی و فروش شامل موارد زیر است:
پشتیبانی مشتریان یکی از مهم ترین چالش های کسب و کارها است. پشتیبانی آنلاین راهکاری جهت بهبود خدمات و پاسخگویی سریع به درخواست های آنان است. ماژول های پشتیبانی شامل موارد زیر است:
مدیریت تمام کارها و فعالیت های داخل شرکت در قالب پروژه ها و وظایف مرتبط با هر پروژه با قابلیت تخصیص وظایف به هر کاربر. گزارش ها را بخوانید و بر کارها نظارت کنید. ماژول های مدیریت کارها شامل موارد زیر است:
وقتی هیچ اطلاعاتی درباره تعداد مشتریان، سرنخ های ورودی، تبدیل سرنخ به مشتری و حتی سوابق خرید مشتری ندارید.
زمانی که در برقراری ارتباط با مشتریان خود دچار مشکل هستید و نمی دانید چگونه و از چه کانال هایی می توانید با آنان تعامل کنید.
اگر مرتب با مخالفت یا نارضایتی مشتری از نحوه انجام کارهایش و عدم پاسخگویی به موقع به نیازهایش مواجه هستید.
هنگامی که در برابر تعداد زیاد سرنخ، تعداد بسیار پایین فروش و معامله دارید، یعنی یک جای کارتان ایراد دارد و باید فکری بکنید.
وقتی نمی دانید چه فرآیندهایی در بخش فروش حاکم است و هیچ اطلاعی از مشتریان خود در هر مرحله از فرآیند فروش ندارید.
زمانی که از چند ابزار یا ابزارهای ساده دیگر مانند فایل های اکسل جهت نگهداری داده های مشتریان استفاده می کنید.
همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.
مدیرعامل مجموعه کشاورزیار
همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.
مدیرعامل مجموعه کشاورزیار
همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.
مدیرعامل مجموعه کشاورزیار
همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.
مدیرعامل مجموعه کشاورزیار
گروه سوین که هم اکنون نزدیک 7 سال با شرکت داده تجارت دست همکاری را فشرده، شاهد نبوغ و ابتکار روز افزون و همچنین پیشگام در تحقق واقعیت مجازی خود بوده است. اوج تاثیر و یاری تیم داده تجارت را میتوان در بحران ها دید جایی که ناامیدی آغاز میشود داده تجارت و شخص جناب نامور امید را با تفکر رو به جلو و کمک گیری از تکنولوژی زنده نگه می دارد.
نمود این موضوع در مجموعه سوین که دوران بسیار سخت کرونا را پشت سر گذاشت و هم اکنون با ظرفیت بیشتر از ظرفیت قبل کرونا فعالیت میکند و میتواند به راحتی مدیریت و سازماندهی ها را انجام دهد دید. صمیمانه از تفکر داده تجارت و تیم متعهدشان سپاسگزاریم و با افتخار مسیر پیشرفتمان را در کنار این تیم بزرگ ترسیم می کنیم.
سرپرست مجموعه هنری سوین
بدین وسیله از بذل عنایت و همکاری صمیمانه و شبانه روزی همکاران ارجمند و ارزشمند شرکت داده تجارت کمال تشکر را داریم که در طراحی، سایت جدید گروه صنعتی دونار را به موقع و با دانش امروز راه اندازی کردند بی نهایت ممنونیم.
مجموعه داده تجارت از نظر بنده مجموعه ای بسیار حرفه ای متشکل از افراد خبره و متخصص بوده که علاوه بر ارائه کامل ترین خدمات بسیار مشتری مدار میباشند. همچنین تعهد بسیار بالای این مجموعه در خصوص آموزش های مربوط به هر خدمتی که ارائه میشود جای تقدیر و تشکر دارد.
صنایع غذایی بهاری
همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.
مدیرعامل مجموعه کشاورزیار
هر کسب و کاری که با مشتریان خود تعامل دارد، می تواند از نرم افزار CRM کاواک جهت مدیریت تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود استفاده نماید. نرم افزار سی آر ام کاواک می تواند به راحتی سفارشی سازی شده و با نیازهای خاص هر کسب و کاری هماهنگ گردد. هر نوع شرکت مشتری محوری که:
CRM سیستمی است که بخش های مختلف کسب و کار شما را از بازاریابی گرفته تا فروش و خدمات مشتری به هم متصل کرده و آنها را یکپارچه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله «نرم افزار CRM چیست؟» مراجعه کنید.
نرم افزار CRM کاواک با سازماندهی و خودکارسازی بخش های مختلف کسب و کار، از تکرار یا فراموشی فعالیت ها جلوگیری می کنند. علاوه بر آن فرصت های فروش پراکنده در سطح سازمان را جمع آوری کرده و برای پیگیری های بعدی، به نیروهای فروش ارجاع می دهد. هم چنین با ارائه گزارش های مستمر، نقاط ضعف و قوت واحدهای مختلف را به مدیران نمایش می دهد.
یعنی نرم افزار به گونه ای برنامه نویسی شده است که براساس نیازهایی که اکنون وجود ندارد و در آینده براساس توسعه کسب و کار شما ایجاد می شود، قابلیت توسعه دارد.
هنگامی که تعداد زیادی مشتری ناراضی از کسب و کار وجود داشته باشد، کارمندان با عدم هماهنگی کارها رو به رو باشند، شرکت در مسیر سوددهی نباشد و هم چنین برای یک دوره زمانی، مشتریان جدیدی به کسب و کار شما اضافه نشده باشد، بی شک نیاز به CRM احساس می شود.
همه شرکت ها و کسب و کارهای مشتری محور برای مدیریت بهتر مشتریان و افزایش فروش، جلب رضایت مشتریان و مدیریت هوشمند کسب و کار خود به نرم افزار CRM کاواک نیاز دارند.
برای خرید در وهله اول می توانید فرم درخواست دمو را تکمیل کنید تا از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. سپس می توانید دمو نرم افزار را مشاهده و بررسی کرده و بعد از آن وارد مرحله ارسال پروپوزال، قرارداد و … شوید.
برای مشاهده رایگان دمو CRM کاواک و تحلیل نیازمندی های سازمان تان فرم زیر را تکمیل کنید. ما در سریع ترین زمان پاسخگوی شما هستیم.