شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتریان کاواک

سازماندهی تیم های فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان و افزایش فروش

این نرم افزار از چندین ماژول و ابزار یکپارچه برای مدیریت مشتریان، بازاریابی و فروش کسب و کارها تشکیل شده است. شرکت ها و کسب و کارهای تولیدی، خدماتی و فروشگاهی مشتری محور می توانند با استفاده از سی آر ام کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی نموده و متحول نمایند.

نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتریان کاواک

سازماندهی تیم های فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان و افزایش فروش

این نرم افزار از چندین ماژول و ابزار یکپارچه برای مدیریت مشتریان، بازاریابی و فروش کسب و کارها تشکیل شده است. شرکت ها و کسب و کارهای تولیدی، خدماتی و فروشگاهی مشتری محور می توانند با استفاده از سی آر ام کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی نموده و متحول نمایند.

سی آر ام کاواک
kavak-crm
آشنایی با CRM کاواک

نرم افزار CRM کاواک چیست؟

نرم افزار CRM کاواک سیستم جامع و یکپارچه مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار است. مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM کاواک یک CRM تحت وب است که قابلیت نصب و راه اندازی در شبکه داخلی کسب و کارها را هم دارد. CRM کاواک ماژولار است و به همین دلیل نیازهای پیش بینی نشده کسب و کارها به ویژه در زمان رشد و توسعه آنها را دارد.

این نرم افزار از چندین ماژول و ابزار یکپارچه برای مدیریت مشتریان، بازاریابی و فروش کسب و کارها تشکیل شده است. شرکت ها و کسب و کارهای تولیدی، خدماتی و فروشگاهی مشتری محور می توانند با استفاده از سی آر ام کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی نموده و متحول نمایند.

بدون محدودیت کاربر

با هر تعداد کاربر داخلی و خارجی از قدرت کاواک برای پیشبرد کارها استفاده کنید.

بدون محدودیت زمانی

در هر زمان از شبانه روز و از هر نقطه جهت انجام کارها وارد سیستم شوید.

ماژولار و قابل توسعه

نیازهای پیش بینی نشده کسب و کار به سادگی قابل اجرا و پیاده سازی است.

تحت وب و شبکه داخلی

قابلیت پیاده سازی به صورت تحت وب و یا تحت شبکه داخلی هر شرکت را دارد.

نرم افزار CRM چیست؟

سازماندهی تیم های بازاریابی و فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان، افزایش فروش و سازماندهی تیم های داخلی

%80

افزایش تضمینی فروش و رونق کسب و کار

%80

افزایش تضمینی فروش و رونق کسب و کار

نرم افزار CRM همان طور که از نام آن پیداست، سیستمی برای مدیریت روابط کسب و کارها با مشتریان است. نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا جزئیات تماس مشتری را به روز نگه داشته، هر نوع تعامل با مشتری را ردیابی کرده و حساب های مشتری را مدیریت کنند.

این نرم افزار برای کمک به کسب و کارها در بهبود روابط با مشتری و هم چنین ارزش طول عمر مشتری یا طراحی شده است. CRM ابزارها و قابلیت هایی را برای مدیریت کارآمد تیم فروش شرکت ها و سفر مشتری ارائه می کند.

داده ها را جمع آوری می کند تا دیدی جامع از مشتریان و سرنخ ها ایجاد کند، سپس این داده ها را برای تیم های شرکت مانند فروش، بازاریابی و خدمات مشتری قابل مشاهده می کند.

نقشه راه پیاده سازی نرم افزار CRM کاواک

1- فرآیندهای آغازین
  • مشاوره رایگان

  • تحلیل کسب و کار

  • شرح نیازمندی ها

  • ارائه راهکار
2- برنامه ریزی و اجرا
  • تعیین محدوده و بودجه

  • زمانبندی پروژه

  • توسعه سیستم

3- استقرار سیستم
  • ادغام در سازوکار سازمان

  • انتقال داده ها

  • استقرار محصول نهایی

4- آموزش و پشتیبانی
  • آموزش کاربر

  • بهینه سازی در صورت نیاز

  • پشتیبانی از سیستم

مزایای CRM کاواک

مزایایی که به دست می آورید

ایجاد تحولات ساختاری در کسب و کار و حرکت به سمت دیجیتالی شدن سازمان، بالاترین مزیت کاواک برای آنهایی است که می خواهند سازمان شان را در مسیر رشد و توسعه نگه دارند.

سایر مزایا

ایجاد دیدی جامع از روابط با مشتری

روابط با مشتریان را مدیریت کنید و با دیدی جامع از فرآیند فروش، موقعیت سرنخ ها و مشتریان در قیف فروش را ردیابی کنید.

ایجاد فرآیندهای فروش

براساس پایپ لاین فروش و نیازهای خاص هر کسب و کار، فرآیند فروش متناسب با فرآیند هر شرکت قابل پیاده سازی است.

سازماندهی تیم ها

بخش های مختلف سازمان و کارکنان تان را با استفاده از سیستم کاواک به یکدیگر متصل کرده و هماهنگی بالایی در سازمان ایجاد کنید.

امکان پرداخت آنلاین فاکتورها

به سادگی فاکتورهای هر مشتری را ایجاد و اقلام مرتبط را اضافه کنید. فاکتور را با امکان پرداخت آنلاین برای مشتری خود ارسال کنید.

امکانات و قابلیت های CRM کاواک

مدیریت یکپارچه تیم های بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش، دو بخش مهم هر شرکت جهت موفقیت در سودآوری و توانایی ماندن در بازار رقابت است. ماژول های بازاریابی و فروش شامل موارد زیر است:

پشتیبانی بدون دغدغه و مداوم مشتریان

پشتیبانی مشتریان یکی از مهم ترین چالش های کسب و کارها است. پشتیبانی آنلاین راهکاری جهت بهبود خدمات و پاسخگویی سریع به درخواست های آنان است. ماژول های پشتیبانی شامل موارد زیر است:

انجام بهتر کارها و مدیریت بر تمام فعالیت ها

مدیریت تمام کارها و فعالیت های داخل شرکت در قالب پروژه ها و وظایف مرتبط با هر پروژه با قابلیت تخصیص وظایف به هر کاربر. گزارش ها را بخوانید و بر کارها نظارت کنید. ماژول های مدیریت کارها شامل موارد زیر است:

آشنایی با CRM کاواک

دلایلی که نشان می دهد به CRM احتیاج دارید؟

نقص و یا عدم وجود اطلاعات مشتریان

وقتی هیچ اطلاعاتی درباره تعداد مشتریان، سرنخ های ورودی، تبدیل سرنخ به مشتری و حتی سوابق خرید مشتری ندارید.

ضعف در ارتباط با مشتریان و مخاطبان

زمانی که در برقراری ارتباط با مشتریان خود دچار مشکل هستید و نمی دانید چگونه و از چه کانال هایی می توانید با آنان تعامل کنید.

سطح پایین رضایت مشتریان

اگر مرتب با مخالفت یا نارضایتی مشتری از نحوه انجام کارهایش و عدم پاسخگویی به موقع به نیازهایش مواجه هستید.

ناتوانی در نهایی سازی فروش

هنگامی که در برابر تعداد زیاد سرنخ، تعداد بسیار پایین فروش و معامله دارید، یعنی یک جای کارتان ایراد دارد و باید فکری بکنید.

عدم آگاهی و تسلط بر فرآیندهای فروش

وقتی نمی دانید چه فرآیندهایی در بخش فروش حاکم است و هیچ اطلاعی از مشتریان خود در هر مرحله از فرآیند فروش ندارید.

پراکندگی اطلاعات مشتریان

زمانی که از چند ابزار یا ابزارهای ساده دیگر مانند فایل های اکسل جهت نگهداری داده های مشتریان استفاده می کنید.

رضایت مشتریان

رضایت شما سرمایه ماست

نجات یک کسب و کار از ورشکستگی و تبدیل تهدید به فرصت

5/5

همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.

جلال علیون

مدیرعامل مجموعه کشاورزیار

دکتر علیون مدیر عامل کشاورزیار

نجات یک کسب و کار از ورشکستگی و تبدیل تهدید به فرصت

5/5

همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.

جلال علیون

مدیرعامل مجموعه کشاورزیار

دکتر علیون مدیر عامل کشاورزیار

نجات یک کسب و کار از ورشکستگی و تبدیل تهدید به فرصت

5/5

همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.

جلال علیون

مدیرعامل مجموعه کشاورزیار

دکتر علیون مدیر عامل کشاورزیار

نجات یک کسب و کار از ورشکستگی و تبدیل تهدید به فرصت

5/5

همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.

جلال علیون

مدیرعامل مجموعه کشاورزیار

دکتر علیون مدیر عامل کشاورزیار

امیدوار بودن در بدترین شرایط با کمک تکنولوژی و یاری یک تیم متعهد

5/5

گروه سوین که هم اکنون نزدیک 7 سال با شرکت داده تجارت دست همکاری را فشرده، شاهد نبوغ و ابتکار روز افزون و همچنین پیشگام در تحقق واقعیت مجازی خود بوده است. اوج تاثیر و یاری تیم داده تجارت را میتوان در بحران ها دید جایی که ناامیدی آغاز میشود داده تجارت و شخص جناب نامور امید را با تفکر رو به جلو و کمک گیری از تکنولوژی زنده نگه می دارد.

نمود این موضوع در مجموعه سوین که دوران بسیار سخت کرونا را پشت سر گذاشت و هم اکنون با ظرفیت بیشتر از ظرفیت قبل کرونا فعالیت میکند و میتواند به راحتی مدیریت و سازماندهی ها را انجام دهد دید. صمیمانه از تفکر داده تجارت و تیم متعهدشان سپاسگزاریم و با افتخار مسیر پیشرفتمان را در کنار این تیم بزرگ ترسیم می کنیم.

بهراد کفیلی

سرپرست مجموعه هنری سوین

بهراد کفیلی - گروه سوین

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و کارکنان محترم شرکت داده تجارت

5/5

بدین وسیله از بذل عنایت و همکاری صمیمانه و شبانه روزی همکاران ارجمند و ارزشمند شرکت داده تجارت کمال تشکر را داریم که در طراحی، سایت جدید گروه صنعتی دونار را به موقع و با دانش امروز راه اندازی کردند بی نهایت ممنونیم.

مدیر روابط عمومی دونار

مجموعه ای بسیار حرفه ای متشکل از افراد خبره و متخصص

5/5

مجموعه داده تجارت از نظر بنده مجموعه ای بسیار حرفه ای متشکل از افراد خبره و متخصص بوده که علاوه بر ارائه کامل ترین خدمات بسیار مشتری مدار می‌باشند. همچنین تعهد بسیار بالای این مجموعه در خصوص آموزش های مربوط به هر خدمتی که ارائه میشود جای تقدیر و تشکر دارد.

مهندس سجاد بهاری

صنایع غذایی بهاری

مدیر صنایع غذایی بهاری

نجات یک کسب و کار از ورشکستگی و تبدیل تهدید به فرصت

5/5

همه گیری کرونا، تغییر عادات رفتاری مشتریان از لحاظ تبلیغ، افزایش شدید قیمت ارز (ما یک شرکت واردکننده هستیم) و مواردی از این دست، مجموعه ما را به سمت ورشکستگی کامل سوق می داد که خوشبختانه به دلیل همکاری مستمر ما با مجموعه داده تجارت و استفاده از سلوشن های جدید فروش و مدیریت مشتریان، نه تنها این تهدیدات به ما آسیبی نزد بلکه به عنوان یک فرصت و یک سکوی پرتاب برای ما عمل کرد.

جلال علیون

مدیرعامل مجموعه کشاورزیار

دکتر علیون مدیر عامل کشاورزیار

CRM کاواک مناسب چه کسانی است؟

هر کسب و کاری که با مشتریان خود تعامل دارد، می تواند از نرم افزار CRM کاواک جهت مدیریت تیم‌ های فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود استفاده نماید. نرم افزار سی آر ام کاواک می تواند به راحتی سفارشی سازی شده و با نیاز‌های خاص هر کسب و کاری هماهنگ گردد. هر نوع شرکت مشتری محوری که:

نرم افزار CRM چیست؟

CRM سیستمی است که بخش‌ های مختلف کسب و کار شما را از بازاریابی گرفته تا فروش و خدمات مشتری به هم متصل کرده و آنها را یکپارچه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله «نرم افزار CRM چیست؟» مراجعه کنید.

نرم افزار CRM کاواک چطور به افزایش فروش شرکت ها کمک می کند؟

نرم افزار CRM کاواک با سازماندهی و خودکارسازی بخش های مختلف کسب و کار، از تکرار یا فراموشی فعالیت ها جلوگیری می کنند. علاوه بر آن فرصت های فروش پراکنده در سطح سازمان را جمع آوری کرده و برای پیگیری های بعدی، به نیروهای فروش ارجاع می دهد. هم چنین با ارائه گزارش های مستمر، نقاط ضعف و قوت واحدهای مختلف را به مدیران نمایش می دهد.

منظور از ماژولار بودن و پاسخگویی به نیازهای پیش بینی نشده کسب و کار چیست؟

یعنی نرم افزار به گونه ای برنامه نویسی شده است که براساس نیازهایی که اکنون وجود ندارد و در آینده براساس توسعه کسب و کار شما ایجاد می شود، قابلیت توسعه دارد.

آیا وجود CRM برای همه کسب و کارها ضرورت دارد؟

هنگامی که تعداد زیادی مشتری ناراضی از کسب و کار وجود داشته باشد، کارمندان با عدم هماهنگی کارها رو به رو باشند، شرکت در مسیر سوددهی نباشد و هم چنین برای یک دوره زمانی، مشتریان جدیدی به کسب و کار شما اضافه نشده باشد، بی شک نیاز به CRM احساس می شود.

چه نوع شرکت ها و کسب و کارهایی به KavakCRM احتیاج دارند؟

همه شرکت ها و کسب و کارهای مشتری محور برای مدیریت بهتر مشتریان و افزایش فروش، جلب رضایت مشتریان و مدیریت هوشمند کسب و کار خود به نرم افزار CRM کاواک نیاز دارند.

برای خرید نرم افزار CRM کاواک چه باید بکنیم؟

برای خرید در وهله اول می توانید فرم درخواست دمو را تکمیل کنید تا از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. سپس می توانید دمو نرم افزار را مشاهده و بررسی کرده و بعد از آن وارد مرحله ارسال پروپوزال، قرارداد و … شوید.

فرم درخواست رایگان دمو

برای مشاهده رایگان دمو CRM کاواک و تحلیل نیازمندی های سازمان تان فرم زیر را تکمیل کنید. ما در سریع ترین زمان پاسخگوی شما هستیم.