شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM برای آژانس های تبلیغاتی

آیا صاحب یک شرکت تبلیغاتی هستید؟ آیا در مدیریت سرنخ ها از منابع مختلف با مشکل مواجه هستید و می خواهید بهره وری و فروش تیم خود را افزایش دهید؟ شما باید CRM برای آژانس های تبلیغاتی را انتخاب کنید. با کمک نرم افزار CRM می توانید تمام کارها و تیم فروش خود را در یک سیستم مدیریت کنید.

CRM در آژانس های تبلیغاتی

ما می خواهیم در مورد بهترین نرم افزار CRM برای آژانس های تبلیغاتی صحبت کنیم. ممکن است ایده های شگفت انگیزی در مورد نحوه تبلیغ یک برند به خلاقانه ترین و شیک ترین روش به مشتریان داشته باشید. اما همه اینها با تکامل فناوری های جدید برای تسهیل فرآیندهای تجاری همراه است.

نکته جالب در مورد شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی این است که فعالیت یک آژانس تبلیغاتی کوچک که توسط ذهن های خلاق اداره می شود می تواند با غول های تبلیغاتی شرکت های بزرگ رقابت کند. همه چیز در مورد خلاقیت و کمی هوش تجاری است. خلاقیتی که ما نمی‌توانیم به آن کمک کنیم، اما می‌توانیم با نرم افزار CRM در آژانس های تبلیغاتی به موفقیت شما به عنوان یک کسب و کار کمک کنیم.

CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟ CRM نوعی نرم افزار است که به کسب و کارها در مدیریت، ردیابی و سازماندهی روابط خود با مشتریان کمک می کند. CRM مخفف «مدیریت ارتباط با مشتری» است. سیستم CRM می تواند به شما کمک کند داده های مشتری را ذخیره کنید، مانند رفتار کاربر، مدت زمانی که مشتری با کسب و کار شما بوده است، سوابق خرید و یادداشت هایی در مورد تعاملات فروش. سپس می توانید از این اطلاعات برای بهینه سازی فرآیندهای فروش و بازاریابی و بهبود خدمات مشتریان در سراسر سازمان خود استفاده کنید.

برایان فیلیپس، رئیس بازاریابی در In Motion Marketing، می‌گوید: «CRM، گروهی از ابزارها، فناوری‌ها و تکنیک‌هایی است که برای کمک به متخصصان فروش و بازاریابی استفاده می‌شوند تا مشتریان خود را بهتر درک کنند.»

CRM آژانس تبلیغاتی چیست؟

CRM برای آژانس های تبلیغاتی

یک نرم افزار CRM برای آژانس های تبلیغاتی یک ابزار نرم افزاری قدرتمند است که نحوه مدیریت آژانس ها با فرآیندهای فروش را از ایجاد مشتریان جدید تا حفظ و فروش مشتریان موجود تغییر می دهد. CRM برای شرکت های تبلیغاتی به آنها کمک می‌کند تا بر اتوماسیون ضعیف گردش کار، نرخ‌های پایین فروش و حفظ مشتری، تولید دستی یا پراکنده سرنخ، و مدیریت ناکافی داده‌های مشتری که منجر به از دست رفتن فرصت‌های فروش می‌شود، غلبه کنند. ویژگی های ضروری CRM ویژه کانون آگهی و تبلیغات عبارتند از:

  • مدیریت تماس ها
  • مدیریت کارها
  • مدیریت کاریز فروش
  • قابلیت بازاریابی ایمیلی
  • ادغام با کانال های مختلف
  • عملکرد مشارکتی
  • گزارش و تجزیه و تحلیل
  • قابلیت سازگاری با موبایل

چرا مدیریت روابط یک مشکل کلیدی برای آژانس های تبلیغاتی است؟

مطالعه ای که توسط گروه بدفورد (Bedford Group) انجام شده نشان می دهد که در مقایسه با سال 1984 که میانگین دوره رابطه مشتری و کسب و کار 7.2 سال بود، امروزه میانگین آن کمتر از سه سال است. در حالی که دلایل زیادی وجود دارد، عدم تمرکز کافی بر «مدیریت روابط با مشتری» دلیل اصلی این امر است. نگاهی به چالش‌های کلیدی که امروزه آژانس‌ها هنگام ارائه خدمات به مشتریان با آن مواجه هستند، نشان می دهد که:

– هیچ مکانی وجود ندارد که همه اطلاعات در آن سازماندهی شوند

– آژانس ها اغلب بین برآوردن نیازهای مشتری و تکمیل پروژه های مشتری، دومی را انتخاب می کنند

– همکاری بین تیم های داخلی کسب و کار دشوار است

– کمبود زمان و کاهش بهره وری به دلیل عدم وجود فرآیندهای واضح وجود دارد

خوشبختانه بخش بزرگی از این چالش ها را می توان با یک نرم افزار CRM مدرن برطرف کرد.

چرا آژانس های تبلیغاتی به CRM نیاز دارد؟

CRM برای شرکت های تبلیغاتی

آژانس‌های تبلیغاتی با چالش‌های مختلفی روبرو هستند که می‌توان با پیاده‌سازی یک CRM در آژانس های تبلیغاتی به طور موثر به آنها پرداخت:

  • نرخ تبدیل پایین: یک CRM برای آژانس های تبلیغاتی به بهینه سازی فرآیندهای مدیریت سرنخ کمک می کند و نرخ تبدیل از سرنخ ها به مشتریان را بهبود می بخشد.
  • داده های مشتری ناقص: یک CRM برای شرکت های تبلیغاتی مسائل مربوط به داده های نامرتب، ساختار نیافته، قدیمی و نامربوط سرنخ و مشتری را حل می کند و از دقت و دسترسی به داده ها اطمینان می دهد.
  • اطلاعات از دست رفته: یک CRM در آژانس های تبلیغاتی ارتباط یکپارچه بین تیم ها را تسهیل می کند و پایگاه داده مشترک را در دسترس همه افراد درگیر ارائه می دهد و از دست دادن اطلاعات در طول فرآیند انتقال فروش به مدیریت حساب را کاهش می دهد.
  • مدیریت ضعیف پروژه: ویژگی‌های مؤثر پروژه و مدیریت وظایف در CRM برای آژانس های تبلیغاتی، آژانس‌های تبلیغاتی را قادر می‌سازد تا پروژه‌های در حال انجام را به طور مؤثرتری مدیریت کنند و زمان های تحویل پروژه را رعایت کنند.
  • ناتوانی در ایجاد روابط قوی با مشتریان فعلی: یک CRM ویژه کانون های آگهی و تبلیغات، آنها را قادر می‌سازد تا روابط طولانی‌مدت با مشتریان فعلی ایجاد و پرورش دهند و وفاداری و حفظ آنها را تقویت کنند.
  • نرخ بالای ریزش مشتری: شرکت های خدمات تبلیغاتی با استفاده از قابلیت‌ها و ویژگی های نرم افزار CRM، می‌توانند به طور موثری نرخ ریزش مشتری را کاهش داده و رضایت مشتری را افزایش دهند.

ویژگی های کلیدی CRM برای صنعت تبلیغات

همان طور که از نام این ابزار فراگیر مشخص است، در ابتدا به عنوان جایگزینی برای فایل های اکسل طولانی با اطلاعات تماس مشتری در نظر گرفته شد. اما CRMهای امروزی به گونه ای رشد کرده اند که تقریبا هر ویژگی ضروری برای عملیات روزانه کسب و کار را با هم ترکیب می کنند. مهم ترین ویژگی های نرم افزار سی آر ام برای آژانس های تبلغاتی عبارتند از:

  • مدیریت پایگاه داده تماس با مشتری
  • تقویم و برنامه ریزی جلسات
  • مدیریت وظیفه و معامله
  • مدیریت فرآیند فروش
  • بازاریابی ایمیلی
  • گزارش ها و تحلیل ها
  • هوش تجاری

چگونه بهترین نرم افزار CRM را برای آژانس تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

انتخاب CRM برای آژانس تبلیغاتی

بدون تردید مشتری راه نجات کسب و کار شما است. بنابراین نیازی به گفتن نیست که نرم افزار مدیریت روابط با مشتریان برای رضایت مشتری ضروری است. این نرم افزار نه تنها حفظ مشتری را تسهیل می کند، بلکه وفاداری مشتری را نیز تقویت می کند. CRM برای آژانس های تبلیغاتی بهترین راهکار برای رشد کسب و کار شما در فضای رقابتی خواهد بود.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شامل کلیه فعالیت ها، استراتژی ها و فناوری هایی است که به مدیریت و ایجاد روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و جمع آوری داده های مشتری کمک می کند. با این حال، نقش حیاتی در مدیریت روابط بیرونی و داخلی کسب و کار شما دارد. بنابراین تأثیر قابل توجهی در درآمد، سودآوری و صرفه جویی در زمان و هزینه دارد. معیارهای کلیدی برای ارزیابی ابزارهای CRM در آژانس های تبلیغاتی عبارتند از:

  • امکان مشاهده نسخه دمو
  • تجربه کاربری را بررسی کنید
  • انعطاف پذیری داشته باشد
  • پیاده سازی آن راحت باشد
  • امکانات را بررسی کنید
  • نیازهای کسب و کار خود را بشناسید
  • انواع مختلف CRM را مطالعه کنید
  • ویژگی های نرم افزار را بررسی کنید
  • هزینه را در نظر بگیرید
  • درباره فروشنده تحقیق کنید
  • نرم افزار را آزمایش کنید

نرم افزار CRM کاواک

CRM کاواک یک نرم افزار برای مدیریت شرکت های تبلیغاتی است. نرم افزار CRM کاواک تمام ویژگی های اصلی یک CRM برای آژانس های تبلیغاتی را دارد. این نرم افزار ابزاری حرفه ای و قدرتمند برای ساده سازی فرآیندهای فروش و مدیریت تیم های بازاریابی و فروش در شرکت های تبلیغاتی است. با استفاده از این سیستم و ماژول های آن می توانید کسب و کار خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید.

چرا کاواک؟

CRM کاواک برای شرکت های تبلیغاتی که در حال رشد هستند طراحی شده است، راه اندازی آسانی دارد و دارای طرح بندی ساده برای سازگاری با فرآیندهای صنعت تبلیغات است. برخی از دلایلی که می تواند باعث ترجیح کاواک به دیگر سیستم ها شود عبارتند از:

  • جذب سرنخ از منابع مختلف
  • کسب بینش در مورد نحوه تعامل با مشتریان بالقوه
  • شخصی سازی تعامل با شرکت
  • پیگیری معاملات در دست اقدام و پیش بینی درآمد
  • افزایش بهره وری با خودکار کردن فعالیت های فروش
  • قابلیت توسعه براساس نیازهای پیش بینی نشده
  • امکان گروه بندی مخاطبان
  • ارسال پیامک انبوه به گروه های مخاطبان

حتی یک فرصت فروش را از دست ندهید

برای آژانس های تبلیغاتی، از دست دادن فرصت های فروش نه تنها منجر به کاهش درآمد می شود، بلکه خطر آسیب رساندن به شهرت آنها را نیز به همراه دارد. در دنیای امروزی آژانس‌های B2B (اعم از آژانس‌های تبلیغاتی و آژانس‌های بازاریابی)، که در آن از همه جهات فروش چند ‌کاناله مهم است، مانند ایمیل، وب‌سایت، تلفن، برنامه‌های پیام‌رسان، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های آفلاین، سرنخ‌ها به سرعت وارد کاریز فروش می‌شوند.

برای استفاده از فرصت ها و نهایی کردن فروش، بسیار مهم است که به پرسش های سرنخ جدید به سرعت پاسخ دهید و فورا پرورش سرنخ را شروع کنید. برای انجام این کار به طور موثر، باید تمام کانال های تولید سرنخ خود را زیر یک منبع گرد هم بیاورید و فرآیند جذب سرنخ ها را خودکار کنید.

سرنخ‌ها را برای آژانس خود از کانال‌های مختلف جمع‌آوری کنید و تمام داده‌ها را در یک سیستم CRM متمرکز کنید؛ بخش‌بندی‌شده، تمیز، قابل اعتماد و به راحتی قابل مدیریت.

 سوابق ارتباط با مشتریان را حفظ کنید

هنگام بحث در مورد ویژگی‌های کمپین‌ها و خلاقیت‌های مختلف با مشتریان، کارمندان آژانس تبلیغاتی، ایده‌ها، فایل‌ها و اسناد مختلفی را مبادله می‌کنند که همگی در رسانه‌های مختلف پراکنده شده‌اند. برای اطمینان از همسویی پیشنهاد شما با انتظارات مشتری و ارائه یک پروژه نهایی که به نتیجه برسد، بسیار مهم است که اجازه ندهید جزئیات ارتباطی از بین برود.

علاوه بر این، حتی پس از تکمیل پروژه، داشتن سابقه از تمام تعاملات مشتری ذخیره شده در سوابق اختصاصی مشتری آنها بسیار ارزشمند می شود. این داده ها فروش مجدد موفقیت آمیز، افزایش فروش و همکاری های آینده را تضمین می کند. تمام داده های مربوط به مشتریان خود را در یک مکان نگه دارید.

خودکار کردن کارهای معمول

با خودکارسازی کارهای معمول و تکراری می توانید بر روی آزادسازی پتانسیل خلاق خود تمرکز کنید. در آژانس‌های تبلیغاتی، کارهای معمولی مانند ورود داده ها، پرورش سرنخ ها، پیگیری و تولید اسناد می‌توانند زمان ارزشمندی را از شما بگیرند و مانع از تمرکز خلاقانه شما بر کار اصلی شوند. این نه تنها منجر به فرسودگی و نارضایتی شغلی می شود، بلکه احتمال خطا و اشتباه را نیز افزایش می دهد. در نهایت، این موضوع تأثیر منفی بر آژانس های تبلیغاتی دارد.

روابط قوی با مشتریان فعلی ایجاد کنید

برای آژانس های تبلیغات، هزینه های جذب مشتری به طور متوسط حدود چهار برابر گران تر از حفظ مشتریان فعلی است. بنابراین، برای این آژانس ها ضروری است که بر کاهش ریزش مشتری تمرکز کنند، که به طور عمده از طریق ایجاد روابط قوی با مشتریان فعلی و توسط نرم افزار CRM برای آژانس های تبلیغاتی انجام می شود.

علاوه بر این، در این بازار رقابتی، شهرت همه چیز است. این مسأله می تواند بین یک آژانس شناخته شده که به طور مداوم سرنخ ایجاد می کند و باعث فروش می شود، و آژانسی که برای به دست آوردن جذابیت تلاش می کند تفاوت ایجاد کند. کانون های آگهی و شرکت های تبلیغاتی با اولویت دادن به ایجاد رابطه با مشتریان فعلی، می توانند شهرت خود را افزایش دهند، سرنخ های بیشتری را جذب کنند و به موفقیت تجاری بلندمدت دست یابند.

مزایای استفاده از نرم افزار CRM در آژانس های تبلیغاتی

وقتی یک سیستم CRM در شرکت های تبلیغاتی پیاده سازی می شود، مزایای زیادی برای آن شرکت ایجاد می کند. CRM بر تجربه مشتری تمرکز می کند و سپس مشتریان راضی شما را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. علاوه بر این، نرم‌افزار CRM به آژانس‌های تبلیغاتی اجازه می‌دهد تا داده‌های مشتری را مدیریت کرده و روابط سالم با مشتریان بالقوه و جدید را حفظ کنند. به عنوان یک استراتژیست بازاریابی، شما باید سیستم CRM را برای استفاده از مزایای زیر پیاده سازی کنید:

  • خدمات بهتر به مشتریان
  • افزایش فروش
  • حفظ مشتریان فعلی
  • تجزیه و تحلیل دقیق
  • بهره وری و کارایی بالاتر
  • پایگاه داده متمرکز اطلاعات
  • ارتباطات مدیریت شده با سرنخ های احتمالی
  • تقسیم بندی مشتریان
  • گزارش های فروش خودکار
  • پیش بینی فروش دقیق تر
  • ارتباطات داخلی ساده

ماژول های کاواک

  • پیشخوان
  • تقویم شمسی
  • پایگاه دانش
  • گزارش فعالیت ها
  • اطلاعیه ها
  • رسانه
  • پشتیبان گیری از پایگاه داده
  • مدیریت فیلدهای سفارشی
  • تنظیمات و پیکربندی
  • درخواست رایگان دمو
یک CRM متناسب با فرآیندهای شما

ما به شما این قدرت را می دهیم که با ایجاد روابط قوی با مشتری و واگذاری تمام کارهای معمول به CRM، آژانس خود را توسعه دهید. همین الان فرم مقابل را تکمیل کنید تا برای مشاهده رایگان نسخه دمو دسترسی به شما ارائه گردد.