شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی

مانند هر کسب و کار دیگر، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جزء حیاتی رابطه پزشک و بیمار است حتی اگر به بیماران به عنوان مشتری نگریسته شود. با استفاده از یک نرم افزار CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی می توانید سفر هر بیمار را از اولین نقطه تماس تا درمان وی را دنبال کنید.

تضمین مراقبت شخصی‌تر، سازنده‌تر و جذاب‌تر در هر مرحله از سفر بیمار

CRM برای پزشکان و مراکز درمانی

CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی یک راهکار ویژه پزشکان و مراکز درمانی است که به ارائه دهندگان خدمات پزشکی کمک می کند تا اطلاعات بیمار را ذخیره و مدیریت کنند، خدمات و تعامل را بهبود بخشند، استراتژی جذب بیمار را بهبود داده و فرآیندهای بازاریابی و فروش را به طور خودکار انجام دهند. یک نرم افزار CRM برای پزشکان و مراکز درمانی یا نرم افزار مدیریت ارتباط با بیمار برای ارائه دهندگان خدمات پزشکی، ذخیره و مدیریت اطلاعات بیمار را در حالی که خدمات، تعامل و استراتژی جذب را بهبود می بخشد، امکان پذیر می کند.

آیا پلتفرم CRM شما حاوی اطلاعات بیمار از جمله موارد زیر می باشد؟

  • تاریخ قرارهای آینده
  • سوابق ویزیت ها
  • سوابق پزشکی
  • سوابق فیش های پزشکی پرداخت شده و پرداخت نشده

نرم افزار CRM برای پزشکان و مراکز درمانی، کار برنامه ریزی و مدیریت قرار ملاقات ها را آسان می کند و روند را برای بیماران ساده می کند. بیماران می‌توانند به‌جای تماس تلفنی، برای برنامه‌ریزی و مدیریت راحت‌تر قرار، در طی بازدید بعدی خود از مطب پزشک یا مرکز درمانی، به صورت آنلاین قرار ملاقات بگذارند. امروزه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در تمام جنبه های پزشکی و سلامت نفوذ کرده و نقشی حیاتی در زمینه های مختلف ایفا می کند.

CRM چیست؟

نرم افزار CRM که به عنوان پلتفرم یا سیستم CRM نیز شناخته می شود، به طور خاص به نرم افزارهایی برای مدیریت روابط با مشتریان و فرآیندها اشاره دارد. به طور معمول، این ابزارهای CRM به کاربران امکان می دهد تا فعالیت های خود را ردیابی کنند، ارتباطات با طرف های دیگر را مدیریت کنند، تأثیر اقدامات خود و تیمشان را اندازه گیری و درآمد را پیش بینی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله نرم افزار CRM چیست؟ ما را مطالعه کنید.

نرم افزار CRM پزشکی چیست؟

CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژه پزشکان به متخصصان در بیمارستان ها و مراکز درمانی کمک می کند تا بیماران جدید را جذب کرده و ارتباط با بیماران موجود را بهبود بخشند. این امر به ویژه با توجه به اینکه بیماران بیشتر درگیر مراقبت های بهداشتی خود هستند، به ویژه در انتخاب ارائه دهندگان خدمات پزشکی مهم است. در نتیجه، تعداد فزاینده ای از متخصصان پزشکی به نرم افزار CRM به عنوان ابزاری برای بهبود خدمات و رضایت بیمار روی می آورند.

CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی یا نرم افزار CRM پزشکی، مدیریت بهتر ارتباطات ارجاع بین پزشکان، متخصصان، بخش ها و امکانات را برای پزشکان آسان تر می کند. با ساده‌سازی ارتباطات، پزشکان می‌توانند از بیماران بدون وقفه حمایت کنند. CRM برای پزشکان و مراکز درمانی فراتر از مدیریت بیماران و مخاطبین فعلی است و در آن تاکید زیادی بر بازاریابی و فروش نیز وجود دارد.

چرا کلینیک ها و مراکز درمانی به CRM احتیاج دارند؟

سیستم های CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی برای کمک به این مراکز در مدیریت و ردیابی تعاملات بیماران نقش مهم دارند. کلینیک های پزشکان و بیمارستان ها به دلایل مختلفی به CRM نیاز دارند، از جمله:

بهبود مدیریت بیمار: نرم افزار سی آر ام برای کلینیک های پزشکی اجازه می دهد اطلاعات مشتری را در یک مکان مرکزی ذخیره و سازماندهی کنند، که می تواند خدمات مشتری را بهبود بخشد و حفظ مشتری را افزایش دهد.

افزایش کارایی: سی آر ام پزشکی بسیاری از وظایف مرتبط با فروش را خودکار می کند، مانند مدیریت سرنخ، مدیریت تماس، پرورش سرنخ، اطلاع رسانی و ارسال یادآور و غیره که می تواند سرعت و دقت مدیران فروش را بهبود بخشد.

سازگاری با تلفن همراه: CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی به تیم شما اجازه می‌دهد از دستگاه‌های تلفن همراه به CRM دسترسی داشته باشند، که به آنها امکان می‌دهد به داده‌های مشتری دسترسی داشته باشند و کار خود را از هر جایی انجام دهند.

اتوماسیون قابل تنظیم: نرم افزار CRM پزشکی کاواک قابل تنظیم است و می تواند با نیازهای خاص کلینیک ها و مراکز درمانی تنظیم شود. برای مثال، می‌توانید با قابلیت درون ریزی مکالمات واتساپ، مکالمات انجام شده با بیمار در واتساپ را به سیستم درون ریزی (ایمپورت) کنید تا جهت پیگیری توسط اعضای تیم مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد نرم افزار CRM در پزشکی و مراکز درمانی چیست؟

کاربرد نرم افزار CRM پزشکی

هدف اصلی استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژه پزشکان؛ تعامل، ایمن سازی و حفظ بیماران است. مدیریت بیماران موجود قبل از مراجعه به بیمارستان برای معاینات بعدی و فراتر از آن ضروری است. استفاده از نرم افزار سی آر ام پزشکی فراوان است. در اینجا چند روش وجود دارد که راهکارهای CRM در پزشکی بسیار مهم هستند:

1- مدیریت جامع بیمار

یک کلینیک یا مرکز خدمات درمانی، بیمارانی با مشکلات مختلف پزشکی و سلامتی دارد که هر کدام شان به سطوح مختلف مراقبت نیاز دارد. مدیریت دستی همه چیز در مراکز خدمات درمانی نمی تواند آسان باشد. اما نرم افزار مدیریت ارتباط با بیمار در کلینیک پزشکی، همه چیز را آسان تر می کند. این نرم افزار اطلاعات را ذخیره می کند و یک نمای کلی جامع از قرار ملاقات ها، تاریخچه پزشکی و موارد دیگر ارائه می دهد. نرم افزار CRM به شخصی‌سازی برنامه‌های مدیریت بیمار کمک می‌کند تا بیمار مراقبت‌های مورد نیاز خود را دریافت کند.

2- همکاری بین بخشی

یک مطب یا کلینیک درمانی خصوصی بخش‌های زیادی دارد که باید برای ارائه بهترین تجربه بیمار با یکدیگر همکاری کنند. اما گاهی اوقات، این بخش ها نیاز به تعامل با یکدیگر دارند. هر تیمی ممکن است مشغول کار خود شود اما با همدیگر تعامل و همکاری نداشته باشند. با CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی، تمام بخش های مرکز خدمات پزشکی و درمانی می توانند به طور یکپارچه و سریع داده ها را به اشتراک بگذارند.

3- گزارش و تجزیه و تحلیل

گزارش دهی CRM کلینیک پزشکی

تجزیه و تحلیل مراقبت های بهداشتی در اداره یک مرکز خدمات درمانی بسیار مهم است. ارائه دهندگان خدمات پزشکی و بهداشتی باید بدانند که برای ارائه مراقبت بهتر از بیمار در چه زمینه هایی نیاز به کار بیشتر هستند. با CRM کلینیک و مدیریت مطب می توانید گزارش ها را جمع آوری کنید. گزارش ها می تواند در مورد شکایات یا درخواست های بیمار، مشکلات داخلی و غیره باشد.

مهم ترین ویژگی های CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی

1- ضبط مکالمه بیماران

بیماران دوست ندارند در هر تماس وضعیت خود را برای منشی ها توضیح دهند. هنگامی که تماس های خود را از طریق مرکز تماس CRM پردازش می کنید، می توانید مکالمه انجام شده با بیمار را ضبط کنید تا بعدا دکتر معالج بتواند با گوش دادن به آن، از وضعیت بیمار آگاه شود و بیمار مجبور نباشد وضعیت خود را چند بار توضیح دهد.

2- اعلان های پیامک و ایمیل خودکار

با زندگی پرمشغله و مدرنی که داریم، بیماران گاهی اوقات به سادگی قرار ملاقات با پزشک خود را فراموش می کنند. برای جلوگیری از این فراموشکاری، ارسال پیامک و یادآوری ایمیل ارزشمند است. با استفاده از CRM در مراکز خدمات درمانی و کلینیک ها می توانید یادآوری خودکار بیمار را تنظیم کنید و در عین حال، آنها را از خدمات جدید یا پیشنهادات ویژه خود مطلع کنید. شما همچنین می توانید مخاطبان خود را بر اساس معیارهای جمعیت شناسی گروه بندی کنید و پیام های سفارشی برای هر گروه ارسال کنید.

3- وظایف به موقع و یادآوری

نیازی نیست که خود را خسته کنید و به خاطر بیاورید که به کدام بیماران جهت انجام ویزیت بعدی باید یادآوری ارسال کنید. نرم افزار CRM کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی به طور خودکار به شما یادآوری می کند که با بیمارانی که به اطلاعات خاصی در مورد وقت ویزیت نیاز دارند در تماس باشید.

4- پرونده الکترونیک سلامت

درک یک مطب خصوصی مدرن بدون پرونده الکترونیک سلامت (EHR) غیرممکن است. با کمک یک EHR مناسب، پزشکان مرکز خدمات درمانی درک کاملی از سفر هر بیمار خواهند داشت.

5- رزرو نوبت آنلاین

مسئولین پذیرش در کلینیک ها و مراکز درمانی معمولا پرمشغله هستند. این مشکل را می توان به سادگی با رزرواسیون آنلاین یکپارچه حل کرد. با استفاده از CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی، می توانید به بیماران خود اجازه دهید تا زمان، تاریخ، مکان و حتی پزشک مورد نظر خود را از طریق ماژول رزرواسیون آنلاین انتخاب کنند.

6- گروه بندی بیماران

بسیاری از سیستم های CRM برای پزشکان و مراکز درمانی به کاربران این امکان را می دهند که بیماران را برای ایجاد کمپین های بازاریابی هدفمند گروه بندی کنند. بیماران را می توان بر اساس عواملی مانند جمعیت شناسی، روانشناختی و مسائل پزشکی و سلامتی پرخطر تقسیم بندی کرد. این قابلیت به پزشکان اجازه می‌دهد تا دقیقا گروه‌هایی از بیماران را هدف قرار دهند که احتمالا به خدمات یا روش درمانی خاصی نیاز دارند.

چگونه بهترین نرم افزار CRM برای مراکز خدمات درمانی انتخاب کنیم؟

بهترین CRM کلینیک و مدیریت مطب

گزینه های برای انتخاب یک نرم افزار CRM کلینیک و مدیریت مطب وجود دارد، و شما می خواهید نیازهای خود را در کنار ویژگی های سیستم هایی که ارزیابی می کنید، ارزیابی کنید. یک پزشک متخصص و تک پزشک نیازهای متفاوتی نسبت به یک مرکز خدمات درمانی بزرگ دارد. بنابراین هنگام ارزیابی نرم افزار CRM پزشکی جهت خرید نرم افزار CRM ابتدا به سوالات زیر توجه کنید:

  • آیا نرم افزار به راحتی با سیستم های پشتیبان از جمله حسابداری و صورتحساب پزشکی ادغام می شود؟
  • آیا نرم افزار می تواند مقیاس و اندازه عمل شما (به عنوان مثال، تعداد پزشکان، بیماران، حساب ها و غیره) را پشتیبانی کند؟
  • آیا شرکت فروشنده نرم افزار CRM، ویژگی ها و قابلیت های سفارشی شده ای را برای رفع نیازهای تخصص شما ارائه می دهد؟

به طور کلی معیارهای کلیدی که جهت ارزیابی ابزارهای CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی ضروری هستند عبارتند از:

  • امکان مشاهده نسخه دمو
  • تجربه کاربری را بررسی کنید
  • انعطاف پذیری داشته باشد
  • پیاده سازی آن راحت باشد
  • امکانات را بررسی کنید
  • نیازهای کسب و کار خود را بشناسید
  • انواع مختلف CRM را مطالعه کنید
  • ویژگی های نرم افزار را بررسی کنید
  • هزینه را در نظر بگیرید
  • درباره فروشنده تحقیق کنید
  • نرم افزار را آزمایش کنید

نرم افزار CRM کاواک

اداره یک مرکز خدمات درمانی یک ابتکار عالی با مسئولیت های فراوان است. نرم افزار CRM کاواک ویژه کلینیک ها و مراکز درمانی می تواند تحول دیجیتال شما را تسریع کند. کاواک به شما امکان می‌دهد تا با داده‌های جامع بیمار و مصرف‌کننده، تجربه بهتری به بیماران ارائه دهید، که مراقبت شخصی‌تر، سازنده‌تر و جذاب‌تر را در هر مرحله از سفر بیمار تضمین می‌کند. از طریق CRM کاواک، می‌توانید به بیماران خود نزدیک‌تر شوید زیرا اطلاعات بیمار از منابع مختلف به هم می‌پیوندد. پزشکان می‌توانند بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده، نیاز بیماران را پیش‌بینی کنند.

چرا CRM پزشکی کاواک؟

CRM کاواک برای کلینیک های پزشکی، راه اندازی آسانی دارد و دارای طرح بندی ساده برای سازگاری با فرآیندهای بخش پزشکی و سلامت است. استفاده از نرم افزار CRM پزشکی برای مطب های پزشکی می تواند منجر به موارد زیر شود:

  • تجربه بهتر بیمار با سابقه پزشکی مستند
  • افزایش رضایت بیمار از بازاریابی شخصی
  • هزینه های اداری کمتر با کاهش ورود اطلاعات دستی
  • استرس کمتر زمانی که یکی از اعضای تیم بیمار است یا کلینیک را ترک می کند
  • بهبود مدیریت کلینیک درمانی
  • افزایش بهره وری با خودکار کردن فعالیت های فروش
  • قابلیت توسعه براساس نیازهای پیش بینی نشده
  • امکان گروه بندی مخاطبان
  • ارسال پیامک انبوه به گروه های مخاطبان

دید 360 درجه از بیماران

کاواک به شما کمک می کند تا یک پایگاه داده واحد از تمام مخاطبین ایجاد کنید تا یک نمای 360 درجه از همه بیماران داشته باشید. با این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات تماس را ثبت کنید و ارتباطات بین حساب ها را در ساختار سازمانی پیگیری کنید. شما می توانید لیستی از فعالیت هایی که آنها در آن شرکت دارند و کل تاریخچه تعاملات بین کارمندان خود و بیماران را مشاهده کنید. این به شما در پیش‌بینی رفتار و ترجیحات بیمار کمک می‌کند تا در طول زمان اعتماد آنها را جلب کنید.

خودکارسازی فرآیندهای فروش

با خودکار کردن کارهای تکراری، معاملات بیشتری را ببندید. تخصیص خودکار سرنخ‌ها، تنظیم یادآوری‌ها برای فعالیت‌های آینده، دریافت اطلاع‌رسانی هنگام باز کردن ایمیل توسط سرنخ، و موارد دیگر را انجام دهید. با خودکارسازی فرآیندهای فروش، در زمان خود صرفه جویی کرده و وقت بیشتری را به مراقبت از بیماران اختصاص دهید.

مزایای نرم افزار CRM در مراکز خدمات درمانی

CRM برای پزشکان و مراکز درمانی برای بیماران و متخصصان درمانی و مراقبت های بهداشتی مانند دستیاران مراقبت های بهداشتی، پزشکان، پذیرش، پرستاران و سایر کارکنان شاغل در مرکز مفید است. در اینجا مزایای استفاده از مدیریت ارتباط با مشتریان ویژه پزشکان برای مراکز خدمات درمانی آورده شده است:

  • باعث صرفه جویی در زمان و منابع می شود
  • ارتباطات را بهبود می بخشد
  • انطباق دیجیتال را تضمین می کند
  • پرسش ها را جمع آوری و آنها را هوشمندانه تقسیم می کند
  • یک تجربه پزشکی بدون دردسر را ارائه می دهد
  • مجموعه بازخورد بیمار را خودکار می کند
  • موجب افزایش رضایت بیمار
  • خدمات همگام سازی شده ارائه می کند
  • اطلاعات را متمرکز می کند
  • گزارش و تجزیه و تحلیل ارائه می کند

ماژول های کاواک

  • پیشخوان
  • تقویم شمسی
  • پایگاه دانش
  • گزارش فعالیت ها
  • اطلاعیه ها
  • رسانه
  • پشتیبان گیری از پایگاه داده
  • مدیریت فیلدهای سفارشی
  • تنظیمات و پیکربندی
  • درخواست رایگان دمو
راهکارهای پیشرفته برای مراکر درمانی پیشرفته

یک نسخه دمو رایگان از نرم افزار کاواک درخواست کنید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند. آنها شما را در مورد CRM کاواک و اینکه چگونه قابلیت های پیشرفته آن می تواند نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کند، راهنمایی می کنند. بیش از این فرصت را از دست ندهید، همین الان فرم مقابل را تکمیل کنید.