
مزایای استفاده از پیامک انبوه: 9 مزیت برای افزایش فروش شرکت
در دنیای پرسرعت بازاریابی دیجیتال، کسب و کارها به دنبال ابزارهایی کم هزینه و پربازده هستند. مزایای استفاده از پیامک انبوه دقیقا همین نیاز را

در دنیای پرسرعت بازاریابی دیجیتال، کسب و کارها به دنبال ابزارهایی کم هزینه و پربازده هستند. مزایای استفاده از پیامک انبوه دقیقا همین نیاز را

طراحی کمپین پیامکی موفق هنوز یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین روش های ارتباط با مشتری است، اما واقعیت این است که بیشتر

تصور کنید هر روز ده ها سرنخ فروش وارد کسب و کار شما می شود، اما چون پیگیری ها دستی انجام می شوند، بیشترشان از

در بازار امروز که رقابت هر روز شدیدتر می شود، جذب مشتری دیگر به شانس یا تبلیغات کوتاه مدت وابسته نیست. کسب و کارهایی موفق

در سال های اخیر، یکی از پرسودترین و سریع ترین روش های ارتباط با مشتری، بازاریابی پیامکی بوده است. اما زمانی که این کانال قدرتمند

اگر امروز نام CRM بیش از همیشه شنیده می شود، دلیلش فقط یک چیز است: کسب و کارها دیگر نمی توانند بدون یک سیستم منظم

چگونه با CRM فروش را افزایش دهیم؟ افزایش فروش با CRM به یک استراتژی ضروری برای کسب و کارهایی تبدیل شده است که می خواهند

مدیران فروش روزهای خود را صرف نظارت بر وظایف مختلف تیم فروش می کنند. این وظایف شامل نظارت بر عملکرد کارکنان فروش، فروشندگان میدانی، آموزش

در بازار فوق العاده رقابتی امروز، هر تیم فروشی هدف یکسانی را دنبال می کند؛ انجام معاملات بیشتر، سریع تر و با اعتماد عمیق تر

جذب مشتریان جدید برای رشد ضروری است، اما بسیاری از شرکتها ناآگاهانه تلاشهای آنها را خراب میکنند. از برداشت نادرست از مخاطبان هدف گرفته تا

چرا کسب و کارهایی که سرمایه گذاری زیادی روی نرم افزار CRM می کنند، اغلب تغییر کمی در وفاداری مشتری یا رشد بلندمدت مشاهده می

تصور کنید ساعت ها زمان و هزینه صرف بازاریابی کرده اید، اما هنوز نمی دانید چرا سرنخ ها تبدیل به مشتری نمی شوند. شاید هم
