شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM در شیراز

نرم افزار CRM در شیراز برای شرکت ها و بنگاه های تجاری و اقتصادی این شهر، به عنوان یک ابزار حرفه ای، می تواند نقش مهمی در رشد و افزایش سودآوری آنها داشته باشد. از آنجا که شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ حوزه فناوری اطلاعات کشور محسوب می شود، استفاده از پلتفرم های مهمی مثل نرم افزار سی آر ام در شیراز برای کسب و کارهای تولیدی و مشتری محور این شهر دارای اهمیت ویژه ای است.

نرم افزار CRM چیست؟ CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یکی از نرم افزارهای مهم و موثر برای کسب و کارها است که امروزه کاربرد زیادی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت و سازماندهی تیم های بازاریابی و فروش و نیز مدیریت تیم پشتیبانی از مشتریان دارد.

شیراز پایتخت فرهنگی ایران و مشهور به شهر شعر، ترنج و شهر گل و بلبل است. این شهر یکی از شهرها مهم در تولیدات صنایع دستی محسوب می شود. از مهم ترین تولیدات صنایع دستی شیراز می توان به خاتم کاری، معرق کاری، منبت کاری چوب، نقره کاری، صنایع دستی سفال و سرامیک و … اشاره کرد. این شهر هم چنین در منطقه جنوب غرب کشور یکی از شهرهای عمده در تولید محصولات کشاورزی مانند انگور، خرمالو، نارنج، شلیل، انار، ازگیل و … است. شرکت هایی که در زمینه تولید و فروش این محصولات فعالیت می کنند، نیاز مبرمی به استفاده از نرم افزار CRM در شیراز خواهند داشت.

شیراز به دلیل آن که در مسیر تردد جاده ای بین داخل ایران و بنادر مهم جنوب کشور مثل بندر عباس و بندر بوشهر قرار دارد، به عنوان دروازه عبور تجارت و اقتصاد مناطق مرکزی، غربی و شمال غرب کشور جهت صادرات محصولات شان از طریق بنادر جنوبی عمل می کند. این موقعیت خاص شیراز در کنار زیرساخت های این شهر مثل فرودگاه بین المللی، راه آهن، بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی در جنوب کشور و نیز ظرفیت تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی و صنایع دستی، فرصت بزرگی را در اختیار شرکت ها و کسب و کارهای این شهر مهم تاریخی و گردشگری کشور قرار داده است تا بتوانند تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند.

وجود این ظرفیت های بزرگ تجاری و اقتصادی در کنار موقعیت گردشگری شیراز سبب شده است که کسب و کارهای تولیدی و مشتری محور این شهر، خواه نا خواه با رشد روزافزون تعداد مشتریان در داخل شیراز و نقاط مختلف روبرو باشند. از همین رو برای مدیریت بهتر مشتریان و پاسخگویی مناسب به نیازها و سلایق گروه های مختلف مشتریان، استفاده از نرم افزار CRM در شیراز برای مدیریت این مشتریان، حفظ و وفادارسازی آنها اهمیت پیدا می کند.

کارکرد نرم افزار CRM در شیراز چیست؟

نرم افزار سی آر ام در شیراز

نرم افزار CRM ابزاری است که برای بهبود فرآیندهای فروش و ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این نرم افزار به این صورت است که به کسب و کارها کمک می کند تا هر چه بهتر مشتری محور شده، خدمات مشتری و پشتیبانی از مشتری را بهبود داده و محصولاتی متناسب با سلیقه و نیاز مشتری عرضه نمایند. شرکت ها و فروشگاه های شیراز که دچار مشکلاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت واحد بازاریابی و فروش خود هستند با استفاده از نرم افزار سی آر ام در شیراز، می توانند این مشکلات را رفع نموده و به سوددهی و افزایش فروش دست یابند.

مشکلات و چالش های عدم استفاده از CRM چیست؟

از دست رفتن فرصت های فروش، بی نظمی در پیگیری های مربوط به مشتریان، فرد محوری و وابستگی به بازاریاب ها، عدم وجود یک پایگاه داده مرکزی از مشتریان، فروش پایین و نبود تصویری روشن از کسب و کار بخش از مشکلات مربوط به عدم استفاده از نرم افزار CRM در کسب و کارها است. در زیر به برخی از مهم ترین مشکلات و چالش های عدم استفاده از CRM اشاره کرده ایم:

  • پراکندگی اطلاعات در سازمان
  • از دست رفتن فرصت های فروش
  • گزارش گیری سخت، زمان بر و غیر دقیق
  • بهره وری پایین
  • نارضایتی مشتریان از خدمات و محصولات
  • عدم اجرای درست فرآیندها
  • ضعف و ناهماهنگی در همکاری تیمی
  • پاسخگویی کند و دیر به درخواست های مشتری
  • نارضایتی کارکنان به دلیل انجام کارهای خسته کننده و تکراری
  • عدم امکان مدیریت و پیگیری کارها

دلایل اهمیت استفاده از نرم افزار CRM در شیراز

مرکز خرید نگین شیراز

دلایل زیادی وجود دارد که کسب و کارهای فعال در شیراز باید از یک نرم افزار سی آر ام در شیراز استفاده کنند. زیرا برای آگاهی و داشتن دید 360 درجه از وضعیت کسب و کار، اتوماسیون کارها، یکپارچه سازی اطلاعات و ارتباطات داخلی، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز و نیز همکاری تیمی از نرم افزار سی آر ام در شیراز باید استفاده شود. نتیجه پایانی این رویکرد افزایش بهره وری بیشتر برای کسب و کار شما است.

به طور کلی دلایل اهمیت و ضرورت استفاده از سی آر ام در شیراز را به صورت زیر می توان خلاصه کرد:

۱- امکان ایجاد ارتباط گسترده تر با مشتریان

2- شناخت بهتر مشتریان

3- شناسایی نیازها و سلیقه مشتریان

4- طبقه بندی اطلاعات مشتریان

5- پشتیبانی به موقع از مشتریان

6- بهبود کیفیت محصولات و خدمات

7- کاهش زمان انتظار مشتری

8- پیگیری مشکلات مشتری و رفع آنها

نرم افزار CRM کاواک چیست؟

CRM کاواک یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای با رابط کاربری راحت است. این نرم افزار از چندین ماژول و ابزار یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتریان کسب و کارها تشکیل شده است. CRM کاواک هم به صورت تحت وب و هم به صورت نصب و استقرار در شبکه داخلی شرکت ها قابل ارائه است. قابلیت ماژولار کاواک این امکان را به شرکت ها می دهد تا در آینده و در صورت نیاز به توسعه سازمانی خود، نیازهای پیش بینی نشده را نیز برآورده نماید.

نرم افزار کاواک

شرکت ها، فروشگاه ها، کسب و کارها تجاری، تولیدی و خدماتی مشتری محور فعال در شیراز و استان فارس می توانند با پیاده سازی و استقرار CRM کاواک، تیم فروش شرکت خود را سازماندهی و متحول نموده، رشد و سودآوری را به دست بیاورند.

CRM کاواک چه سودی برای شما دارد؟

– افزایش فروش و سودآوری

– افزایش رضایت مندی مشتریان

– بهبود روابط با مشتریان

– نظارت و کنترل بر فرآیند فروش

– کنترل مراحل و فرآیند مذاکرات فروش

– درک نیازها و خواسته های مشتریان

– کاهش هزینه ها

– حذف کارهای تکراری

– گزارش گیری آنی از داده های فروش

ماژول های CRM کاواک

  • فرصت های فروش
  • مشتریان
  • پنل مشتریان
  • تیکتینگ
  • چت آنلاین
  • مرکز تماس
  • ارسال پیام انبوه هوشمند
  • درون ریزی مکالمات واتساپ
  • قرار ملاقات ها
  • مدیریت ایمیل ها

ویژگی ها و امکانات CRM کاواک

– هماهنگ سازی و خودکارسازی فرآیند فروش

– امکان ارائه پیشنهادات هوشمندانه به مشتری

– بهبود و ارتقاء خدمات به مشتری

– امکان کار از راه دور برای کارکنان فروش

– قابلیت توسعه برمبنای نیازهای پیش بینی نشده کسب و کارها

– قابلیت پیاده سازی فرآیند فروش براساس سیاست های فروش هر کسب و کار

– گروه بندی مشتریان جهت ارسال پیام های انبوه دلخواه برای هر گروه

– امکان ارسال پیامک انبوه براساس موقعیت، فصل کاری و …

– امکان پرداخت آنلاین تمام یا بخشی از پیش فاکتور یا فاکتور توسط مشتری

– امکان چت آنلاین بین کاربران داخلی و خارجی کسب و کار

– دارای پنل مشتریان برای هر مشتری

– مدیریت فرصت های فروش جدید

– یکپارچه سازی اتوماسیون فروش

پشتیبانی فنی حرفه ای کاواک

یکی از ویژگی های مهم در هر نرم افزاری، پشتیبانی فنی آن نرم افزار توسط شرکت ارائه کننده است. این موضوع به حدی مهم است که به عنوان یکی از دغدغه ها و چالش های مدیران کسب و کارها نیز بیان می شود.

به همین دلیل، ارائه خدمات پشتیبانی فنی از نرم افزار کاواک، توسط تیم تحقیق و توسعه کاواک به صورت مداوم انجام می شود تا مدیران کسب و کارها با کمترین میزان نگرانی به کاربری و استفاده از آن در مجموعه خود مبادرت نمایند.

پیاده سازی و استقرار نرم افزار CRM در شیراز

انتخاب و خرید نرم افزار CRM متناسب با نیازهای کسب و کار، برای تضمین موفقیت در ایجاد و مدیریت روابط با مشتری بسیار مهم است. انتخاب  CRM در شیراز  با توجه به سه نکته کلیدی انجام می شود که عبارتند از:

1- باید با ویژگی های نرم افزار CRM آشنا شوید.

2- از قابلیت ها و امکانات نرم افزار CRM مطلع باشید.

3- آموزش و کاربری نرم افزار را دریافت کنید.

استقرار نرم افزار بعد از خرید سی آر ام در شیراز می تواند یکی از مهم ترین دغذغه های مدیران کسب و کارهای شیراز باشد. آموزش کاربری CRM در شیراز همواره مورد توجه تیم کاواک نیز هست و برای حل آن راهکار آموزش کاربری سیستم را مد نظر داریم. بدون آموزش صحیح کاربری نرم افزار، امکان دستیابی به اهداف تعیین شده میسر نخواهد شد. به همین منظور، خدمات استقرار و آموزش کاربری از سیستم را برای کارکنان شما ارائه می نمائیم تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه، از قابلیت ها و امکانات آن استفاده نمائید.

درخواست دمو رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال