شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM برای شرکت های ساخت و ساز

کسب و کارهای متمرکز بر مشتری در صنعت ساختمان به یک سیستم CRM یکپارچه فروش و بازاریابی برای مدیریت چشم انداز، تیم فروش، مشتریان و پروژه های خود نیاز دارند. CRM برای شرکت های ساخت و ساز به شما امکان می دهد سرنخ های فروش خود را ردیابی و اولویت بندی کنید، برآوردها را مدیریت، و برنامه ها و سفارش ها را ذخیره کنید.

CRM برای شرکت های ساخت و ساز

CRM برای شرکت های ساخت و ساز چیست؟

نرم افزار CRM برای شرکت های ساخت و ساز یک سیستم جامع از نرم افزار، فرآیندها و ابزارهایی است که شرکت های ساختمانی و انبوه سازان مسکن را قادر می سازد تا روابط خود را با مشتری از طریق ساده سازی فعالیت های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری مدیریت کنند. CRM برای شرکت های ساختمانی به شرکت های ساختمانی کمک می کند تا از داده های مشتری استفاده کنند و سرنخ ها را سریع تر به مشتری تبدیل کنند.

 CRM برای شرکت های ساخت و ساز هم چنین تیم ها را قادر می سازد پیشرفت پروژه ها را ردیابی کرده و روابط با مشتری را در زمان واقعی مدیریت کنند. با استفاده از قدرت اتوماسیون، شرکت های ساختمانی می توانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند و گردش کار کارآمدتری ایجاد کنند که فروش و سودآوری را افزایش می دهد.

صنعت ساخت و ساز حول روابط می چرخد و نرم افزار CRM برای پیمانکاران ساختمانی به تسهیل و تقویت چنین روابطی کمک می کند. هر نقطه ارتباطی در فرآیند تولید سرنخ می تواند رابطه شما با مشتری را تضعیف یا تقویت کند، که می تواند آینده شما را به عنوان یک شرکت تحت تاثیر قرار دهد. از این گذشته، اگر با مشتری رابطه قوی نداشته باشید و آنها به شما اعتماد نداشته باشند یا کار با شما را سخت و گیج کننده بدانند، دیگر با شما قرارداد نمی بندند.

ایجاد روابط قوی با مشتریان برای موفقیت مستمر شما در ساخت و ساز، مانند هر صنعت دیگری، حیاتی است. نرم افزار CRM می تواند به شرکت های صنعت ساخت و ساز کمک کند تا با نگه داشتن تمام اطلاعات در یک فضا، روابط قوی با مشتری ایجاد کنند تا همه چیز تا حد امکان به روز و دقیق باشد.

CRM برای شرکت های ساختمانی

CRM شرکت های ساختمانی و عمرانی یک ابزار ضروری برای شرکت های ساخت مسکن است که به دنبال رقابت در بازار امروز هستند. این نرم افزار توانایی ردیابی و تجزیه و تحلیل داده های مشتری، خودکارسازی فرآیندهای فروش، بهینه سازی ارائه خدمات به مشتری، درک رفتار مشتری و افزایش کارایی کلی را فراهم می کند. با استفاده از CRM برای صنعت راه و ساختمان، شرکت های انبوه ساز مسکن می توانند تجربه ای متناسب با نیازهای مشتریان خود ایجاد کنند. نرم افزار CRM به این نوع شرکت ها کمک می کند تا با ارائه روشی کارآمد برای مدیریت روابط با مشتری، از موفقیت بلندمدت برخوردار شوند.

CRM برای شرکت های ساخت و ساز هم چنین ابزار مناسبی برای شرکت هایی است که به دنبال به حداکثر رساندن رضایت مشتری، افزایش فروش، ساده سازی گردش کار و بهبود کارایی هستند. این نرم افزار با طیف گسترده ای از ویژگی های خود می تواند به کسب و کارها در صنعت ساخت و ساز مسکن کمک کند تا روابط با مشتری خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهند. شرکت هایی که از نرم افزار CRM ویژه شرکت های ساختمانی استفاده می‌کنند، شاهد افزایش در حفظ مشتری و هم چنین افزایش درآمد خود خواهند بود.

ویژگی های کلیدی CRM شرکت های ساختمانی چیست؟

CRM شرکت های ساختمانی و عمرانی ابزار قدرتمندی است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای کمک به شرکت های تولید مسکن و پیمانکاران ساختمان در مدیریت روابط با مشتری ارائه می دهد. ویژگی های نرم افزار CRM شرکت های ساخت مسکن عبارتند از:

مدیریت سرنخ: ردیابی و مدیریت سرنخ ها برای اطمینان از این که سریع تر به مشتری تبدیل می شوند.

ردیابی مراحل فروش: مشاهده داده های زمان واقعی در مورد وضعیت پروژه ها.

گروه بندی مشتری: مشتریان را بر اساس معیارهای خاص به گروه هایی تقسیم کنید تا تجربه مشتری را تطبیق دهید.

گردش کار خودکار: فروش، بازاریابی و فعالیت های خدمات مشتری را به صورت خودکار برای گردش کار کارآمدتر انجام دهید.

تجزیه و تحلیل و گزارش: نظارت بر عملکرد و کسب بینش در مورد رفتار مشتری

بازاریابی ایمیلی: ایجاد و ارسال کمپین های ایمیلی برای مشتریان هدف

یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی: با مشتریان در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید و به نظرات مشتریان پاسخ دهید.

اپلیکیشن تلفن همراه: از هر دستگاهی به داده های مشتری دسترسی داشته باشید.

این ویژگی ها بینش هایی را که شرکت های ساختمانی و انبوه سازان مسکن برای مدیریت مؤثر روابط با مشتری نیاز دارند، ارائه می کنند. با CRM ویژه شرکت های ساختمانی، شرکت ها می توانند روابط قوی با مشتری ایجاد کنند و در مقابل رقبا برتری پیدا کنند.

آیا CRM شرکت های ساختمانی می تواند به افزایش رضایت مشتری کمک کند؟

CRM شرکت های ساختمانی و عمرانی

بله، CRM برای صنعت راه و ساختمان می‌توانند برای بهبود رضایت مشتری با کمک به شرکت ها در درک بهتر نیازها و ترجیحات مشتریان خود استفاده شوند. نرم افزار CRM شرکت های ساختمانی و عمرانی به این کسب و کارها امکان می دهد تا داده های ارزشمند مشتری مانند تاریخچه خرید، اطلاعات تماس و اولویت ها را ضبط کنند، که سپس می توان از آنها برای ارائه خدمات و تجربیات شخصی شده تر استفاده کرد.

شرکت ها هم چنین می توانند از نرم افزار CRM برای خودکارسازی فرآیندهای خاص مانند تماس های بعدی یا ایمیل ها استفاده کنند، که می تواند به سرعت بخشیدن به ارائه خدمات و بهبود زمان پاسخگویی کمک کند.

نرم افزار CRM تجهیزات ساختمانی چیست؟

نرم افزار CRM تجهیزات ساختمانی چیز بیشتری از یک دیتابیس از فرصت ها، نام و شماره تماس مشتریان است. CRM  شرکت های ساختمانی و عمرانی با مدیریت فعالیت های مربوط به پیگیری معامله ها، کمک می کند که ارتباط با مشتری بهبود یابد که این امر باعث افزایش فروش می شود.

از جمله مواردی که برای شرکت های تجهیزات ساختمانی و شرکت های عمرانی مهم است، این است که ارتباطات این شرکت ها فقط محدود به مشتری نیست و به منظور مدیریت مناقصه ها، پروژه های ساخت و ساز و تامین محصولات ساختمانی، نیاز به ارتباط با پیمانکار و کارفرمایان نیز دارند.

برای شرکت های فعال در زمینه مصالح و تجهیزات ساختمانی، حُسن شهرت یک مزیت است. شرکت های کوچک با تکیه بر ارتباط خوب و کسب رضایت مشتری می توانند با استفاده از تبلیغات دهان به دهان در صنعت ساخت و ساز بیشتر شناخته شوند. هر نوع تعاملی که اعضای شرکت شما با مشتریان، سازندگان، پیمانکاران و کارفرماها دارند، فرصتی است برای رشد کسب و کار شما است، بنابراین مدیریت این ارتباطات بسیار حائز اهمیت است که این کار از طریق نرم افزار CRM شرکت های عمرانی و ساختمانی انجام می شود.

نحوه انتخاب CRM برای شرکت های عمرانی و ساختمانی

عملکرد CRM برای شرکت های ساخت و ساز به نیازهای یک شرکت بستگی دارد. شرکت های عمرانی و ساختمانی کوچک می توانند با ماژول های پایه CRM کار کنند. شرکت های بزرگ ممکن است نیاز به سفارشی سازی و پیچیدگی بیشتری داشته باشند. قبل از نهایی کردن خرید نرم افزار CRM، شرکت ها باید نکات مهم خرید CRM دقت کنند از جمله این سه نکته اساسی را در نظر داشته باشند:

عملکرد: نیازهای شرکت چیست؟ اهداف کسب و کار چیست؟ آیا شرکت به نرم افزار مدیریت یا چیز پیچیده تری نیاز دارد؟ کدام تیم به پشتیبانی CRM نیاز دارد؟

هزینه: بودجه چقدر است؟ پیش بینی ROI فعلی چیست؟ آیا شرکت به پشتیبانی همه کاره یا ویژگی های خاصی نیاز دارد؟ تعرفه های قیمت گذاری برای هر فروشنده چگونه است؟

راه اندازی: آیا نرم افزار باید به صورت محلی میزبانی شود یا در فضای ابری؟ آیا فرآیندهای فروش یا بازاریابی را ساده می کند؟

CRM کاواک برای شرکت های ساخت و ساز

کاواک یک سیستم CRM انعطاف پذیر است که با رایانه های دسکتاپ و لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند سازگار می شود. CRM تحت وب بودن به این معنی است که کاواک همیشه به روز است و فورا برای همه اعضای تیم شما در دسترس است، خواه آنها در دفتر کار باشند یا دورکاری انجام دهند. با همگام سازی داده ها، هر زمان که با مشتری صحبت می کنید، آخرین اطلاعات را در دسترس خواهید داشت.

چالش های صنعت ساختمان

  • عملیات دستی وقت گیر
  • مشکل در تصمیم گیری استراتژیک
  • پذیرش ناموفق کاربر
  • دنبال فرصت های اشتباه
  • عدم بینش از کسب و کار
  • پراکندگی داده های مشتریان
  • از دست رفتن سرنخ ها
  • ناهماهنگی بین بخش ها

فضای امن برای مدیریت پروژه ها

نرم افزار CRM برای شرکت های ساخت و ساز جهت سازماندهی داده ها، ارتباطات داخلی و خارجی و مدیریت پروژه در یک فضای امن بسیار مهم است. CRM برای پیمانکاران ساختمانی کمک می کند تا روند فروش خود را از ابتدا تا انتها پیگیری و مدیریت کنند و در عین حال تمام ابزارهای گزارش دهی مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه کسب و کار را در اختیار شما قرار می دهد.

سرنخ ها را دنبال و پیشنهادات را پیگیری کنید

سرنخ های خود را به طور خودکار از منابع مختلف وارد کنید تا بتوانید به صورت جداگانه و دقیق اطلاعات مربوطه و پیشرفت آنها را پیگیری کنید. شما همیشه به سرنخ های بیشتری نیاز ندارید، اما همیشه باید سرنخ هایی را که در حال حاضر در اختیار دارید را پیگیری کنید تا به مشتری تبدیل شوند.

فروش و تخمین برآورد فروش

نرم‌افزار CRM برای شرکت های ساخت و ساز به شما کمک می‌کند تا ضمن همسو کردن فعالیت‌های تیم فروش، روابط خود را با سرنخ‌ها تقویت کنید. یک CRM با طراحی خوب به شما این توانایی را می دهد که تلاش های خود را بهتر سازماندهی کنید و اهداف فروش خود را برآورده کنید.

همه تیم را در یک سیستم مدیریت کنید

بازاریابان و فروشندگان خود را به صورت تیمی سازماندهی کنید و بینش مفیدی در مورد عملکرد آنها به دست آورید. اهدافی را تعیین کنید و گزارش هایی تهیه کنید که بردها، باخت ها و فعالیت های فروش هر عضو تیم را پوشش می دهد. با کار تیمی، می توانید اهداف فروش را تعیین کنید و به فروشندگان خود کمک کنید تا به طور دقیق بدانند چگونه زمان ارزشمند خود را بر روی سرنخ ها متمرکز کنند.

اعلان ها و یادآوری ها

با ابزار فعالیت ها، می توانید هر فعالیت مثل یادآوری‌ را به مشتری مرتبط کنید و کل فهرست کارهای تان را در یک صفحه با قابلیت کنترل آسان که با ماژول تقویم شمسی همگام سازی شده است، ببینید. در نمای مراحل فروش، به وضوح می توانید ببینید که کدام مشتری دارای فعالیت های سررسید شده، معوق شده یا معلق هستند.

مزایای استفاده از CRM برای شرکت های ساخت و ساز

مزایای استفاده از CRM برای شرکت های ساخت و ساز بسیار زیاد است. با استفاده از قدرت اتوماسیون، شرکت های انبوه ساز مسکن می توانند با ساده سازی فعالیت های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. مزایای نرم افزار CRM برای شرکت های ساختمانی عبارتند از:

  • بینش در مورد رفتار مشتری
  • پیگیری پیشرفت پروژه ها
  • ایجاد روابط قوی با مشتری
  • افزایش فروش و سود
  • افزایش کارایی
  • ساده کردن فرآیندها
  • حذف  و کاهش کارهای دستی
  • بهبود خدمات به مشتریان
  • موفقیت بلندمدت
  • اتوماسیون وظایف
  • خودکارسازی کارهای تکراری
  • نظارت بر عملکرد

ماژول های کاواک

  • پیشخوان
  • تقویم شمسی
  • پایگاه دانش
  • گزارش فعالیت ها
  • اطلاعیه ها
  • رسانه
  • پشتیبان گیری از پایگاه داده
  • مدیریت فیلدهای سفارشی
  • تنظیمات و پیکربندی
  • درخواست رایگان دمو
تبدیل سرنخ ها به مشتریان وفادار

کسب و کار شما منحصر به فرد است. با یکی از کارشناسان ما جهت مشاهده نسخه دمو برنامه ریزی کنید. ما با شما صحبت می کنیم و در مورد اینکه کاواک چگونه می تواند به شما در رشد بهتر کسب و کارتان کمک کند، پیشنهاداتی ارائه می دهیم.