شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار ERP برای آژانس های تبلیغاتی

آژانس های تبلیغاتی در چشم انداز پویای کسب و کار امروزی با چالش های متعددی روبرو هستند. در میان این چالش ها، ERP برای آژانس های تبلیغاتی به عنوان یک راهکار تحول آفرین ظاهر می شود.

آژانس های تبلیغاتی، بازاریابی و صنعت تبلیغات در حال تغییر سریع جهت هدایت روندهای جدید و همچنین انتظارات مشتری و مصرف کننده هستند. حفظ سرعت و رقابت در چنین محیط‌های پویایی در حالی که با منابع محدود مواجه می‌شوید، چالش‌برانگیزتر می‌شود. برای اطمینان از بهره وری، آژانس های تبلیغاتی روی نرم افزار ERP برای آژانس های تبلیغاتی سرمایه گذاری می کنند. نرم افزار ERP برای شرکت های تبلیغاتی به آژانس‌های تبلیغاتی کمک می‌کند تا دید 360 درجه از کسب‌وکار به دست آورند و به مدیران درک کاملی از وضعیت فعلی پروژه‌ها و حساب‌ها و همچنین قابلیت‌های پیش‌بینی ارائه می‌دهد.

ERP چیست؟

نرم افزار ERP چیست؟ ERP را می توان به سادگی با در نظر گرفتن تمام عملیات ضروری کسب و کار مورد نیاز برای اداره یک سازمان، از جمله امور مالی، منابع انسانی، تولید، زنجیره تامین، خدمات، تدارکات و غیره تعریف کرد. ERP مدیریت موثر هر یک از این فرآیندها را در یک سیستم یکپارچه در اساسی ترین سطح ممکن می سازد. اغلب از آن به عنوان سیستم ثبت سوابق سازمان یاد می شود. از جمله مزایای ادغام همه اطلاعات در یک سیستم واحد می توان موارد زیر را برشمرد:

  • بهبود ارتباطات بین بخش های شرکت
  • سرعت و قاطعیت در تصمیم گیری، زیرا داده ها برای مدیران و مدیران به طور یکسان بسیار در دسترس است.
  • کنترل موجودی، اجتناب از مشکلات غیر ضروری با مشتریان
  • کنترل نتایج اقدامات بازاریابی که منجر به بهبود و انطباق مداوم استراتژی های بازاریابی با بازار می شود.

ERP برای آژانس های تبلیغاتی چیست؟

ERP برای آژانس های تبلیغاتی

نرم افزار ERP برای آژانس های تبلیغاتی به طور کلی با متمرکز کردن وظایف از CRM به مدیریت پروژه، صورتحساب و گزارش، عملیات کسب و کار را بهینه می کند. این راهکار ERP، ارائه خدمات را ساده می کند، کارایی و همکاری را افزایش می دهد.

ERP عملکردهای حیاتی مانند امور مالی، منابع انسانی، تولید و تدارکات را ادغام می کند و به عنوان سیستم بنیادی سازمان عمل می کند. بنابراین، در زمینه آژانس های تبلیغاتی، ERP در شرکت های تبلیغاتی به مدیریت عملیات، منابع و پروژه ها کمک می کند و ماژول هایی از مدیریت پروژه تا مدیریت ارتباط با مشتری و همکاری تیم را ارائه می دهد.

چرا صنعت تبلیغات به ERP نیاز دارد؟

ERP که برای آژانس های بازاریابی و تبلیغاتی طراحی شده است، به خواسته های منحصر به فرد صنعت می پردازد و در عین حال آگاهی از برند را از طریق عملیات کارآمد افزایش می دهد. ERP برای آژانس های تبلیغاتی بر خواسته های شما متمرکز است، که عبارت است از فروش، منبع یابی، تهیه و صدور صورت حساب برای پروژه ها و خدمات.

در جزئیات بیشتر، نرم‌افزار ERP در شرکت های تبلغاتی همکاری بین تیم‌های مجزا را افزایش می‌دهد، عملکردها را از محتوا گرفته تا حسابداری متمرکز می‌کند، راه‌حل‌های مشتری محور را ارائه می‌دهد و نرم‌افزارهای منفصل را حذف می‌کند.

علاوه بر این، هزینه ها را کاهش می دهد، تصمیم گیری مبتنی بر سودآوری را تضمین می کند، CRM جامع ارائه می دهد، مدیریت تبلیغات را ساده می کند، حسابداری پروژه را یکپارچه می کند، و تصمیم گیری کارآمد و آگاهانه را تقویت می کند. این موارد نرم افزار ای آر پی برای صنعت تبلیغات را به ابزاری ضروری برای بهینه‌سازی عملیات و ایجاد موفقیت در فضای تبلیغاتی رقابتی تبدیل می‌کند.

چالش های پیش روی صنعت تبلیغات چیست؟

1- بودجه مناسب

2- کانال بازاریابی

3- گزارش و تحویل

4- نظارت بر روندهای دیجیتال

5- از دست رفتن داده ها و اطلاعات مشتریان

6- ضعف در حفظ مشتری

7- تیم فروش نامناسب

8- داده های پروژه ناقص

9- تامین کنندگان ناراضی

10- کارکنان ناامید

11- تأخیر در درآمد و پرداخت صورتحساب ها

12- دسترسی محدود به همه داده ها

رابطه بین نرم افزار ERP و بازاریابی دیجیتال

رابطه بین ERP و بازاریابی

برای پاسخ به این سوال، اجازه دهید سوالات دیگری را مطرح کنیم: استراتژی های بازاریابی اجرا شده توسط کسب و کار خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ از چه ابزارهایی استفاده می کنید تا کنترل کنید کدام اقدامات بازاریابی کم و بیش کارآمد است؟

مهم ترین نکته این است: ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال زیبا روی کاغذ کافی نیست. یک استراتژی بازاریابی باید مفید باشد. باید نتیجه بدهد و این زمانی است که یک ERP برای آژانس های تبلیغاتی می تواند به بهبود نتایج، شناسایی مشکلات موجود در برنامه شما کمک کند تا بتوانید آنها را حل کنید.

نرم افزار ERP برای شرکت های تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که داده های خاصی را در دسترس داشته باشید تا نه تنها کارایی اقدامات بازاریابی خود را مشخص کنید، بلکه به شناسایی مخاطبان هدف نیز کمک کنید. دانستن اینکه به چه کسی می فروشید و کدام راه کارآمدترین راه برای دستیابی به آن مخاطب است، احتمالا دو مورد از مهم ترین کمکی است که یک نرم افزار ERP می تواند برای استراتژی بازاریابی کسب و کار شما ارائه دهد. همچنین شایان ذکر است که یک استراتژی بازاریابی باید در بلندمدت طراحی شود و اولویت ایجاد یک رابطه خوب با مشتریان و آماده سازی چشم انداز برای خرید باشد.

نحوه انتخاب نرم افزار ERP برای آژانس های تبلیغاتی

انتخاب نرم افزار ERP برای آژانس های تبلیغاتی متناسب با نیازهای منحصر به فرد یک آژانس تبلیغاتی مستلزم ارزیابی استراتژیک عوامل مختلف است. در این صنعت پویا، که کارایی و همکاری یکپارچه بسیار مهم است، انتخاب آگاهانه در مورد نرم افزار ERP بسیار مهم است. در انتخاب نرم افزار ERP به نکات مهم و نحوه خرید نرم افزار ERP دقت کنید:

1- رابط کاربر پسند

به دنبال نرم افزاری باشید که به تجربه کاربری از طریق رابط های بصری و کاربر پسند اولویت می دهد. دلیل آن این است که رابط های نرم افزاری پیچیده می توانند مانع بهره وری و پذیرش کاربر در تیم آژانس شما شوند. یک رابط ساده و آسان برای ناوبری تضمین می کند که کارکنان شما می توانند مزایای سیستم ERP را بدون پیچیدگی های غیر ضروری به حداکثر برسانند.

2- تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری

اولویت بندی نرم افزار ERP که بتواند تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری را ارائه دهد، مهم است. از این گذشته، توانایی تمایز بین مشتریانی که به طور مثبت به درآمد کمک می کنند و مشتریانی که بالقوه بر سودآوری تأثیر می گذارند برای تصمیم گیری آگاهانه ضروری است. ارزیابی دقیق روابط مشتری به شرکت تبلیغاتی شما این امکان را می دهد که منابع را به صورت استراتژیک تخصیص دهید، سرنخ های سودآور را پرورش و جریان های درآمد را بهینه کنید.

3- ثبت زمان فعالیت ها

نرم افزاری را انتخاب کنید که قابلیت سنجش زمان انجام هر کاری را داشته باشد. با این قابلیت برای هر وظیفه ای که در پروژه های مختلف در قبال مشتریان توسط کارمندان انجام می شود، می توانید فاکتور براساس زمان صرف شده ایجاد و سپس جهت پرداخت به مشتری ارسال نمائید. غفلت از سنجش دقیق زمان می تواند منجر به عدم دقت شود که مانع تصمیم گیری مالی و کارایی کلی می شود.

4- نظارت بر بودجه

یک نرم افزار ERP برای شرکت های تبلیغاتی موثر باید پایش لحظه ای بودجه ها را فراهم کند و به شما امکان نظارت بر سودآوری پروژه و سلامت مالی را در هر لحظه بدهد. این قابلیت به ویژه در صنعت تبلیغات ارزشمند است، جایی که محدوده پروژه به دلیل تغییر نیازهای مشتری می تواند به سرعت تغییر یابد. با بینش‌های فوری، می‌توانید به سرعت نابرابری‌ها را شناسایی کنید، استراتژی‌ها را تطبیق دهید و موقعیت مالی را حفظ کنید.

معرفی نرم افزار ERP کاواک

نرم افزار ERP کاواک به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ERP ایرانی مشتمل بر چندین ماژول کاربردی و حرفه ای برای یکپارچه سازی تمام ابعاد یک کسب و کار است و به شما در رشد کسب و کار و افزایش بهره وری کمک می کند. نرم افزار Kavak ERP یکی از سیستم های قدرتمند و حرفه ای است که قابلیت یکپارچه سازی تمام فرآیندهای سازمانی را هم دارد و برای استفاده به عنوان ERP برای آژانس های تبلیغاتی بسیار مناسب است.  درباره کاواک بیشتر بدانید

چرا ERP کاواک؟

کاواک یکی از بهترین سیستم‌های ERP موجود است زیرا یک راهکار نرم افزار ERP یکپارچه، سازگار و ماژولار برای استقرار ارائه می‌دهد. کاواک ERP یک راهکار مدیریت کسب و کار تحت وب است که به تمام ویژگی ها مجهز شده است تا دیدی واقعی و کل نگر از شرکت را به شما ارائه دهد.

  • افزایش سودآوری بهبود دقت فعالیت ها و صورت‌حساب برای آزاد کردن جریان نقدی در حالی که مشتریان سودآور را با استفاده از مجموعه‌ای غنی از داده‌های قبلی هدف قرار می‌دهند.
  • با تیم های خود همکاری کنید. به راحتی کمبودهای کارکنان را شناسایی و برطرف کنید، به کارکنان اجازه دهید به اطلاعات دسترسی داشته باشند.
  • از طریق داشبوردها و شاخص های مبتنی بر نقش کاربر، دید کاملی به دست آورید و از آن برای تصمیم گیری مبتنی بر داده در مورد عملکرد استفاده کنید.

تصمیم گیری آگاهانه

تمام سیستم های خود را از حسابداری و CRM گرفته تا مدیریت پروژه با استفاده از کاواک در یک سیستم یکپارچه کنید. کاواک به شما کمک می‌کند گزارش ها را مشاهده کنید تا به مجموعه‌ای از داده‌های کلیدی دسترسی آسان داشته باشید و بتوانید به راحتی آنها را برای تجزیه و تحلیل دقیق‌تر بررسی کنید.

مدیریت پروژه

تخصیص منابع و مدیریت یکپارچه منابع خود را با توانایی پیش بینی نیازها در حین اجرای پروژه ها از طریق مراحل اجرای هر پروژه انجام دهید. در یک نگاه، استعدادهای موجود برای یک پروژه خاص را بر اساس مجموعه مهارت های مرتبط و سایر عوامل تعیین کنید. همچنین، مشکلات احتمالی را در ابتدای فرآیند شناسایی کنید و تغییرات لازم را در پروژه ایجاد کنید.

مزایای استفاده از ERP در آژانس های تبلیغاتی

پیاده سازی یک سیستم ERP در آژانس های تبلیغاتی مزایای زیادی را به همراه دارد که کارایی عملیاتی و رضایت مشتری را افزایش می دهد. یکپارچگی فناوری ERP شیوه مدیریت فرآیندها و منابع آژانس های تبلیغاتی را متحول می کند. با ادغام عملکردهای مختلف در یک پلت فرم یکپارچه، سیستم های ERP مزایای تحول آفرینی را برای آژانس هایی که در چشم انداز پویای صنعت تبلیغات حرکت می کنند، به ارمغان می آورد.

  • تخصیص منابع پیشرفته
  • کار تیمی بهتر
  • کاهش هزینه
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته داده ها
  • افزایش مقیاس پذیری
  • مدیریت مالی ساده
  • بهبود مدیریت پروژه
  • بهبود همکاری
  • خودکارسازی فرآیندها
  • افزایش خدمات مشتری
  • کاهش هزینه های

ماژول های کاواک

  • پیشخوان
  • تقویم شمسی
  • پایگاه دانش
  • گزارش فعالیت ها
  • اطلاعیه ها
  • رسانه
  • پشتیبان گیری از پایگاه داده
  • مدیریت فیلدهای سفارشی
  • تنظیمات و پیکربندی
  • درخواست رایگان دمو
با ERP تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید

با یک راهکار ERP مقرون به صرفه، از امروز برای نیازهای فردا آماده شوید. فرم مقابل را تکمیل کنید تا نسخه دمو کاواک را مشاهده و با امکانات و قابلیت های آن بیشتر آشنا شوید.