شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM در همدان

که هر کسب و کاری دارای اهداف متفاوتی است و همین طور رویکرد و الزامات آنها نیز متفاوت خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت‌های فعال در همدان می‌توانند نرم افزار CRM در همدان را که بر اساس نیازهای تجاری انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر است، به کار گیرند. نرم افزار سی آر ام در همدان همراه با کسب‌وکار شما رشد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بهترین معاملات را انجام دهید و استراتژی‌های موثری را برای افزایش فروش ایجاد کنید.

CRM در همدان توسط اکثر کسب و کارها جهت مدیریت فعالیت های مرتبط با مشتریان استفاده می شود. چه طراحی یک کمپین بازاریابی، ایجاد گردش کار و کارهای دیگر، مطمئن ترین راه برای جلب رضایت و خوشحالی مشتریان استفاده از یک نرم افزار CRM است. بدون تردید جذب مشتریان جدید، حفظ و وفادارسازی آنها بزرگ ترین چالش پیش روی کسب و کارهای فعال در شهر و استان همدان است. بهترین ابزار برای غلبه بر این چالش ها نیز استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان درهمدان است.

تعریف نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM پلتفرمی است که بخش‌های مختلف کسب و کار را از بازاریابی گرفته تا فروش و خدمات مشتری به هم متصل می‌کند و فعالیت‌های آنها را در یک سیستم منسجم سازمان‌دهی می‌کند. هر کاربر دسترسی مستقیم و آسانی به داده‌های مشتری دارد. علاوه بر این، تیم‌ها می‌توانند به داده‌های مشتری در زمان واقعی دسترسی داشته باشند، بدون هیچ مشکلی با هم کار کنند و تجربیات شخصی‌سازی شده را ارائه دهند که رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد و فروش را افزایش می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، پیشنهاد می کنیم مقاله نرم افزار CRM چیست؟ – راهنمای کامل را مطالعه کنید.

چرا به CRM در همدان نیاز دارید؟

نرم افزار CRM در همدان

نرم افزار CRM مجموعه ای یکپارچه از برنامه های کاربردی مانند بازاریابی، فروش و خدمات است که داده های مشتریان را جمع آوری و ذخیره می کند. این یک پلت فرم متمرکز برای تیم های فروش فراهم می کند تا تعاملات مشتری را مدیریت کنند و فعالیت ها را اولویت بندی کنند به طوری که هیچ مشتری احساس نادیده گرفته شدن نکند و در نتیجه تجربه مشتری آنها را تقویت کند.

نرم افزار CRM در همدان یکی از مهم ترین ابزارهای فروش برای تیم های بازاریابی و فروش است. این چیزی بیش از یک سیستم مدیریت تماس است. اگر CRM با تمام ظرفیت خود استفاده شود، به نمایندگان فروش اجازه می دهد زمان بیشتری را با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه بگذرانند. هر چه زمان بیشتری با مشتریان سپری شود، معاملات بیشتری بسته می شود و مشتریان وفادار بیشتری باقی می مانند. شرکت ها در هر اندازه ای که باشند با استفاده از یک راهکار CRM کاملا یکپارچه سود خواهند برد. برای دقیق تر شدن موضوع، در اینجا به 5 دلیل مهم که نشان می دهد کسب و کار شما به یک سیستم CRM نیاز دارد اشاره می کنیم:

1- فروش مشکل است

اعلب شرکت ها نیاز به ورود به بازارهای جدید یا معرفی محصولات جدید دارند. اما اگر در تلاش هستید تا با کسب‌وکار فعلی و ابزارهای موجود پیش بروید، ممکن است نیاز به سرمایه‌گذاری در یک نرم افزار CRM داشته باشید. یک سی آر ام در همدان می تواند سرنخ‌های فروش شما را دسته‌بندی، تجزیه و تحلیل و اولویت‌بندی کند تا تیم فروش شما بتواند روی فرصت‌هایی که احتمال فروش موفق در آنها بیشتر است تمرکز کند و پاسخ‌های دقیقی را به مشتریان ارائه دهد و تیم خدمات مشتری شما نیز اطلاعاتی را که برای افزایش فروش نیاز دارند در اختیار داشته باشد.

2- خدمات مشتری خوب نیست

اگر کارکنان خدمات مشتری شما نسبت به مسائل مشتری واکنش نشان می دهند ولی فعالانه به مشکل مشتریان رسیدگی نمی کنند، وقت آن رسیده است که روی یک نرم افزار CRM در همدان برای تیم خدمات خود سرمایه گذاری کنید، ابزاری که می تواند دید یکپارچه از مشتری به شما ارائه دهد تا کارکنان بتوانند خدمات خوبی ارائه دهند.

3- بازاریابی و فروش با هم همکاری نمی کنند

از آنجایی که یک CRM خوب می تواند انواع اطلاعات را در خود نگه دارد، می تواند نقطه تجمع تیم های مختلف باشد. عدم همکاری بین بخش ها منشأ بسیاری از مشکلات مشتری است. آنها مجبور هستند درخواست های خود را تکرار کنند. همسو کردن فرآیندهای تجاری بین فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و حتی برخی از نقش‌های پشتیبان یک امر دشوار است. اما اگر تمام اجزای یک CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارمندان می توانند به داده ها دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. آنها می توانند به طور مشترک کار کنند و بینش ها، سرنخ ها، مشکلات و سابقه خرید را به اشتراک بگذارند.

4- اطلاعات مشتری ناقص یا نادرست است

داده های ناقص و نادرست یک مشکل بزرگ برای همه کسب و کارها است. نرم افزار CRM در همدان به‌طور خودکار اطلاعات حساب و اطلاعات تماس مشتری را به سیستم CRM منتقل می‌کنند و اطلاعات مهمی را که فروشندگان از قلم انداخته‌اند پر می‌کنند و هوشمندانه موارد تکراری را حذف می‌کنند.

5- پیش بینی و گزارش دهی مشکل است

اگر گزارش‌ها همچنان با بارگیری داده‌ها در فایل های اکسل تولید می‌شوند، زمان زیادی برای ایجاد آنها صرف می‌شود و احتمالا این گزارش ها نادرست هستند. گزارش های نادرست منجر به برنامه ریزی و پیش بینی اشتباه می شود. در حالی که کارهای اداری وقت گیر، تیم فروش شما را از انجام کاری که باید انجام دهد، یعنی فروش، باز می دارد. یک سیستم CRM در همدان داده‌ها را در یک مکان مرکزی و به راحتی در دسترس نگه می‌دارد و گزارش‌دهی و پیش‌بینی دقیق و بی‌درنگ را آسان می‌کند.

اهداف و کارکردهای نرم افزار CRM در همدان چیست؟

اهداف CRM در همدان

نرم افزار سی آر ام در همدان از طریق تجارب آگاهانه و برتر مشتری، از روابط قوی، سازنده و وفادار با مشتری پشتیبانی می کند. هدف نرم افزار CRM از این کار برای بهبود جذب و حفظ مشتری با ارائه تجربیاتی است که باعث بازگشت مجدد مشتریان به کسب و کار می شود. یک CRM در همدان با ذخیره و مدیریت هوشمند اطلاعات مشتریان، تعداد سرنخ‌های ورودی را افزایش می‌دهد و به تیم بازاریابی شما کمک می‌کند تا مشتریان جدید را سریع‌تر پیدا کنند. از تیم‌های فروش شما در بستن سریع‌تر معاملات بیشتر پشتیبانی می‌کند. همچنین خدمات مشتری را افزایش می دهد.

مدیریت ارتباط با مشتری هم یک استراتژی و هم ابزاری است که از این تجربیات به پنج روش کلیدی پشتیبانی می کند. این 5 روش عبارتند از:

1- پاسخ گویی به سوالات مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری در همدان به شما کمک می کند تا مشتریان جدیدی پیدا کنید، به آنها بفروشید و یک رابطه مشتری وفادار با آنها ایجاد کنید. این سیستم‌ها انواع مختلفی از داده‌های مشتری را جمع‌آوری می‌کنند و آنها را سازمان‌دهی می‌کنند تا مشتریان فعلی و سرنخ های خود را بهتر درک کنید و بتوانید به سؤالات آنها پاسخ دهید.

2- مدیریت داده های مشتری

تصمیمات بد ناشی از عدم دسترسی و ناتوانی در تفسیر داده های مشتری است. توانایی ذخیره، ردیابی و اعتبارسنجی داده‌های مشتری در یک سیستم خودکار به تیم‌های فروش و بازاریابی اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های تعامل با مشتری را بهینه کنند و روابط بهتری ایجاد کنند.

3- خودکارسازی فرآیند فروش

اتوماسیون توسط نرم افزار CRM در همدان، نیروی فروش را کارآمدتر می کند و به شما کمک می کند سریع تر بفروشید. بهترین سیستم‌های CRM از هوش مصنوعی (AI) و داده‌های مشتری یکپارچه برای خودکار کردن فرآیند فروش با ترغیب فروشندگان برای انجام بهترین اقدامات بعدی استفاده می‌کنند.

4- شخصی سازی کمپین های بازاریابی

مشتریان فعلی و سرنخ ها یا مشتریان بالقوه از طریق کانال‌های مختلفی از جمله وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، رویدادهای آنلاین/آفلاین و غیره وارد می‌شوند. تیم های بازاریابی می توانند با استفاده از سیستم های CRM در همدان، تبدیل سرنخ به مشتری را بهبود بخشند، روابط با مشتری را تقویت و پیام رسانی را در کانال های دیجیتال مشتری خود هماهنگ کنند.

5- هماهنگی فروش و بازاریابی

با نرم افزار CRM در همدان، بازاریابی و فروش با یکدیگر بهتر عمل می کنند تا فروش و افزایش درآمد را ارتقاء دهند. زمانی که فروش و بازاریابی با هم هماهنگ باشند، بهره وری فروش همراه با بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی افزایش می یابد.

چگونه با استفاده از CRM تجربه مشتری را بهبود دهیم؟

دیگر دلیل معامله مشتری با شما قیمت یا محصول نیست. بلکه امروز، همه چیز به تجربه مشتری مربوط می شود. برای به دست آوردن و حفظ مشتریان، باید از وفاداری و رضایت مشتری اطمینان حاصل کنید. بهترین راه برای انجام این کار، ارائه یک تجربه خوب به مشتری از شرکت، محصولات و یا خدمات خود است. هنگامی که یک مشتری تجربه مثبتی داشته باشد، احتمالاً خرید محصول و یا خدمات شما را تکرار می کند.

برای رقابتی بودن، باید فراتر از انتظارات مشتری پیش بروید و یک تجربه عالی ارائه دهید. اما، چگونه؟

در اینجا، به دلایلی اشاره می کنیم که چگونه یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در همدان می‌تواند به شما در بهبود تجربه‌ای که به مشتریان خود ارائه می‌دهید کمک کند.

  • ارتباطات معنادار با مشتریان
  • گوش دادن به نیازهای مشتریان
  • ایجاد روابط شخصی
  • ارائه آنچه که مشتریان واقعا می خواهند
  • ارائه پشتیبانی دقیق از مشتری
  • پاسخگویی سریع به درخواست ها
  • حرکت همگام با نیازهای مشتری
  • ایجاد یک تجربه مشتری ثابت
  • پشتیبانی مشتری دقیق و افزایش زمان پاسخگویی

نرم افزار CRM در همدان چه کاری می تواند انجام دهد؟

نرم افزار CRM در همدان تیم شما را به ایجاد روابط موثرتر و ارائه بهترین تجربه مشتری از ارزیابی تا خرید توانمند می کند. در زیر برخی از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار CRM و مزایایی که به کسب و کارهای همدان ارائه می کند اشاره شده است:

مدیریت تماس: نرم افزار سی ار ام در همدان اطلاعات تماس مشتری را ذخیره و سازماندهی می کند. این کار شامل دسته بندی و بخش بندی مخاطبین و همچنین ردیابی تعامل آنها با کسب و کار است.

مدیریت تیم فروش: CRM به تیم های فروش کمک می کند تا فرآیندهای فروش و فرآیند خود را تعریف کنند. با وجود تمام اطلاعات در یک مکان در CRM، تیم فروش شما همیشه می داند که مرحله بعدی در فرآیند فروش چیست و هر سرنخ در هر زمان معین کجا قرار دارد.

اتوماسیون فروش: تیم‌های فروش از CRM برای خودکارسازی جنبه‌های فرآیندهای فروش خود استفاده می‌کنند، این کار آنها را کارآمدتر می‌کند و قادر می‌سازد تا زمان بیشتری را برای تأثیرگذارترین فعالیت‌ها صرف کنند. CRM ها می توانند وظایفی مانند تخصیص سرنخ ها به اعضای فروش، انتقال سرنخ ها از طریق کاریز فروش، ارسال ایمیل و گزارش نتایج را خودکار کنند.

اتوماسیون بازاریابی: مدیران بازاریابی از CRMها برای اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند، از جمله کمپین های ایمیل خودکار، کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی، پرورش سرنخ و تجزیه و تحلیل بازاریابی.

خدمات و پشتیبانی مشتری: خدمات و پشتیبانی مشتری یکی از عملکردهای کلیدی نرم افزار CRM در همدان است. CRM به تیم های پشتیبانی مشتری کمک می کند تا درخواست ها و تعاملات مشتری را پیگیری کنند، فرآیندهای خود را خودکار و داده های خدمات مشتری را تجزیه و تحلیل کنند.

تجزیه و تحلیل و گزارش: نرم افزار CRM در همدان قابلیت های تجزیه و تحلیل و گزارش را ارائه می دهد که به کسب و کارها اجازه می دهد فروش، پشتیبانی و عملکرد بازاریابی را نظارت کنند، گزارش ها را سفارشی نمایند تا چرخه عمر مشتری را بهتر درک نموده و داده های خود را تجسم کنند.

معرفی همدان و ظرفیت های اقتصادی آن

سی آر ام در همدان

همدان یکی از کهن ترین شهرهای ایران و جهان است که در غرب ایران واقع شده و به عنوان اولین پایتخت ایران در دوران باستان بوده است. به دلیل این قدمت تاریخی، شهر همدان به عنوان «پایتخت تاریخ و تمدن ایران» معرفی شده است. هم چنین شهر و استان همدان به دلیل دارا بودن مراکز دیدنی و تاریخی، یکی از شهرهای فرهنگی و گردشگری کشور محسوب می شود.

همدان سرزمین ترشی ها و مرباهای عجیب و غریب است و بیش از 100 نوع ترشی در این شهر تهیه می شود. وجود این ظرفیت های طبیعی، مذهبی و تاریخی، باعث فعالیت شرکت ها و آژانس های گردشگری زیادی در همدان شده است. به همین دلیل استفاده از نرم افزار CRM برای آژانس های مسافرتی و گردشگری و هم چنین برای مدیران هتل ها، استفاده از CRM برای هتل ها و مراکز اقامتی می تواند رشد و بهره وری این کسب و کارها را افزایش دهد.

علاوه بر این، استان همدان دارای 17 شهرک صنعتی است. صنایع قطعه سازی، موکت، صنایع غذایی، شیشه و … از جمله مهم ترین صنایع فعال در همدان است. وجود زیرساخت های مهم اقتصادی از جمله فرودگاه، راه آهن و پایانه های حمل بار و مسافر، موقعیت بسیار مناسبی را برای توسعه کسب و کارهای فعال در شهر و استان همدان قرار داده است.

معرفی نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار crm کاواک

CRM کاواک همه چیزهایی را که برای تسریع فروش و ارائه تجربیات یکپارچه مشتری به مشتریان جدید و فعلی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از ماژول های موجود شما می توانید خط ارتباط با مشتری خود را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید. CRM کاواک برای تبدیل سرنخ های بیشتر، تعامل با مشتریان و افزایش درآمد کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت ماژولار بودن کاواک این امکان را به کسب و کارها می دهد تا در آینده و در صورت نیاز به توسعه سازمانی خود، نیازهای پیش بینی نشده را نیز برآورده نماید. تمام فروشگاه ها، کسب و کارها و شرکت های مشتری محور فعال در شهر همدان می توانند با پیاده سازی و استقرار CRM کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی و متحول نموده، رشد و سودآوری را به دست بیاورند.

ویژگی های CRM کاواک

CRM کاواک باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می شود تا چندین عملیات تجاری را در قسمت های فروش، بازاریابی و خدمات سازمان خود به طور خودکار انجام دهید. با استفاده از CRM کاواک از مزایای زیر بهره می برید:

  • ادغام یکپارچه فروش، بازاریابی و اتوماسیون خدمات در یک پلت فرم واحد برای افزایش درآمد کسب و کار
  • با امکانات ذخیره سازی داده در هر زمان و هر مکان به داده های مهم تجاری دسترسی داشته باشید.
  • فروش و بازاریابی را برای ایجاد بهترین کمپین های ایمیلی ممکن، کمپین های فروش، و بسیاری موارد دیگر هماهنگ کنید.
  • با کمک به همکاران خود برای همکاری در یک پلت فرم، تلاش های تیم خود را ساده و هماهنگ کنید.
  • فرآیند فروش را هماهنگ سازی و خودکارسازی کنید.
  • به مشتری پیشنهادات هوشمندانه ارائه کنید.
  • از امکان چت آنلاین بین کاربران داخلی و خارجی کسب و کار استفاده کنید.
  • از امکان ارسال پیامک انبوه به گروه های مختلف مخاطبان بهره مند شوید.
  • از قابلیت پرداخت آنلاین تمام یا بخشی از پیش فاکتور یا فاکتور توسط مشتری استفاده کنید.

اگر کسب و کار شما هم به یک نرم افزار CRM در همدان قابل تنظیم برای تیم فروش، جذب سرنخ، تماس و مدیریت عملیات فروش خود نیاز دارد، به ما اطلاع دهید. تیم ما خوشحال خواهد شد که یک نسخه دمو به شما ارائه دهد. برای شروع فرم زیر را تکمیل کنید.

درخواست دمو رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال