شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM در زنجان

برای کسب و کارهای زنجان که در حوزه تولیدات صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی فعالیت می کنند استفاده از نرم افزار CRM در زنجان می تواند به رشد و توسعه این کسب و کارها کمک کند. این سیستم به عنوان یک ابزار قدرتمند با مدیریت فرآیندها، بهبود ارتباط با مشتریان و سازماندهی تیم فروش می تواند نقش بزرگی در افزایش فروش و سودآوری شرکت های فعال در شهر و استان زنجان داشته باشد.

زنجان به عنوان یکی از شهرهای تاریخی با قدمت دیرینه در ایران، پتانسیل بالایی در جذب گردشگران داشته و همه ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. به همین دلیل استفاده از نرم افزار CRM برای آژانس های مسافرتی و گردشگری در زنجان در رشد و توسعه این کسب و کارها بسیار ضروری خواهد بود.

هم چنین به دلیل وجود ظرفیت های بالای این شهر در زمینه صنایع دستی، نرم افزار سی آر ام در زنجان برای کسب و کارهای تولیدی و فروشگاه های محصولات صنایع دستی زنجان، با هدف افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان شان بسیار سودمند خواهد بود. از مهم ترین صنایع دستی و سوغاتی زنجان به چاقو سازی، فرش بافی، گلیم بافی، مصنوعات چرمی و … می توان اشاره کرد.

نرم افزار CRM در زنجان برای کسب و کارهای بزرگ تا کوچک این شهر می تواند بسیاری از مشکلات ناشی از عدم یکپارچگی فعالیت ها، پراکندگی اطلاعات مشتریان، نبود ارتباطات خوب با مشتریان، از دست رفتن سرنخ ها یا فرصت های فروش را برای همیشه حل کند.

زنجان علاوه بر قدمت تاریخی، به عنوان یک شهر مذهبی نیز شناخته می شود. بزرگ ترین دسته عزاداری جهان مربوط به شهر زنجان است که همه ساله در ماه محرم برگزار می شد. از این رو از زنجان با عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نیز یاد می شود.

وجود این ظرفیت های تجاری و اقتصادی در کنار موقعیت گردشگری – مذهبی زنجان سبب شده است که کسب و کارهای تولیدی و مشتری محور این شهر، خواه نا خواه با رشد تعداد مشتریان روبرو باشند. از همین رو برای مدیریت بهتر مشتریان و پاسخگویی مناسب به نیازها و سلایق گروه های مختلف مشتریان، استفاده از CRM در زنجان برای مدیریت این مشتریان، حفظ و وفادارسازی آنها اهمیت پیدا می کند.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM یک نرم افزار مهم و موثر برای کسب و کارهای مشتری محور است که کاربرد زیادی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت و سازماندهی تیم های بازاریابی و فروش و نیز مدیریت تیم پشتیبانی از مشتریان دارد.

کارکرد نرم افزار CRM در زنجان

بازار تاریخی زنجان

عملکرد نرم افزار CRM به این صورت است که به شرکت های تولیدی و فروشگاه ها و مراکز خرید کمک می کند تا با درک نیازهای مشتری، بهتر از قبل مشتری محور شده، خدمات مشتری و پشتیبانی از مشتری را بهبود داده و محصولاتی متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان شان عرضه نمایند. شرکت ها و فروشگاه های زنجان که دچار مشکلاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت بخش بازاریابی و فروش خود هستند با استفاده از نرم افزار سی آر ام در زنجان، می توانند این مشکلات را رفع نموده و به سوددهی، افزایش فروش و بهبود بهره وری دست یابند.

مشکلات عدم استفاده از CRM در زنجان

عدم امکان جذب سرنخ های جدید، نبود فرآیند سیستمی تبدیل سرنخ به مشتری، بی نظمی در پیگیری های مربوط به مشتریان، اتکاء به بازاریاب ها، از دست رفتن اطلاعات با قطع همکاری بازاریابان، نداشتن پایگاه داده مرکزی از مشتریان، فروش پایین و در اختیار نداشتن تصویری روشن از کسب و کار برخی از مشکلات مربوط به عدم استفاده از نرم افزار CRM در کسب و کارها است. در زیر به برخی از مهم ترین مشکلات و چالش های عدم استفاده از CRM اشاره کرده ایم:

  • بهره وری پایین
  • نارضایتی مشتریان
  • گزارش گیری سخت
  • عدم اجرای درست فرآیندها
  • ناهماهنگی در همکاری تیمی
  • پراکندگی اطلاعات در کسب و کار
  • از دست رفتن فرصت های فروش
  • پاسخگویی دیر هنگام به درخواست های مشتری
  • عدم امکان مدیریت و پیگیری فعالیت های داخلی

اهمیت استفاده از نرم افزار CRM در زنجان

CRM در زنجان

بنا به دلایل زیادی کسب و کارهای فعال در شهر و استان زنجان باید از نرم افزار CRM در زنجان استفاده کنند. زیرا برای آگاهی از وضعیت کسب و کار، اتوماسیون کارها، یکپارچه سازی اطلاعات و ارتباطات داخلی بین کارکنان، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز از مشتریان و نیز بهبود همکاری تیمی از سی آر ام در زنجان باید استفاده شود. نتیجه نهایی چنین رویکردی بهره وری بیشتر برای کسب و کار شما است. به طور کلی از دلایل اهمیت استفاده از CRM در زنجان به موارد زیر می توان اشاره نمود:

۱- امکان ایجاد ارتباطات بهینه با مشتریان

2- شناخت بهتر نیازهای مشتریان

3- طبقه بندی اطلاعات مشتریان

4- گروه بندی مشتریان

5- پشتیبانی به موقع

6- بهبود کیفیت محصولات و خدمات

8- پیگیری مشکلات مشتری و تلاش برای رفع آنها

نرم افزار CRM کاواک چیست؟

نرم افزار crm کاواک

CRM کاواک یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای با رابط کاربری ساده و راحت است. این نرم افزار از چندین ماژول پایه و قابل انتخاب و چندین ابزار یکپارچه با ماژول ها جهت مدیریت ارتباط با مشتریان تشکیل شده است. CRM کاواک این قابلیت را دارد که هم به صورت CRM تحت وب و هم به صورت نصب و استقرار در شبکه داخلی شرکت ها ارائه شود. هم چنین قابلیت ماژولار کاواک این امکان را می دهد تا در آینده و در صورت نیاز به توسعه سازمانی شرکت ها، براساس نیازهای پیش بینی نشده آنها توسعه یافته و نیازهای شان را برآورده نماید.

کلیه کسب و کارهای تجاری، تولیدی و خدماتی مشتری محور فعال در زنجان می توانند با پیاده سازی و استقرار CRM کاواک در سازمان خود، تیم فروش شان را سازماندهی و متحول نموده، رشد و سودآوری را به دست بیاورند.

چرا CRM کاواک؟

– افزایش فروش و سودآوری

– افزایش رضایت مندی مشتریان

– بهبود روابط با مشتریان

– نظارت و کنترل بر فرآیند فروش

– کنترل مراحل و فرآیند مذاکرات فروش

– درک نیازها و خواسته های مشتریان

– کاهش هزینه ها

– حذف کارهای تکراری

– گزارش گیری آنی از داده های فروش

ماژول های CRM کاواک

  • فرصت های فروش
  • مشتریان
  • پنل مشتریان
  • تیکتینگ
  • چت آنلاین
  • مرکز تماس
  • ارسال پیام انبوه هوشمند
  • درون ریزی مکالمات واتساپ
  • قرار ملاقات ها
  • مدیریت ایمیل ها

ویژگی ها و امکانات CRM کاواک

– هماهنگ سازی و خودکارسازی فرآیند فروش

– امکان ارائه پیشنهادات هوشمندانه به مشتری

– بهبود و ارتقاء خدمات به مشتری

– امکان کار از راه دور برای کارکنان فروش

– قابلیت توسعه برمبنای نیازهای پیش بینی نشده کسب و کارها

– قابلیت پیاده سازی فرآیند فروش براساس سیاست های فروش هر کسب و کار

– گروه بندی مشتریان جهت ارسال پیام های انبوه دلخواه برای هر گروه

– امکان ارسال پیامک انبوه براساس موقعیت، فصل کاری و …

– امکان پرداخت آنلاین تمام یا بخشی از پیش فاکتور یا فاکتور توسط مشتری

– امکان چت آنلاین بین کاربران داخلی و خارجی کسب و کار

– دارای پنل مشتریان برای هر مشتری

– مدیریت فرصت های فروش جدید

– یکپارچه سازی اتوماسیون فروش

– پشتیبانی فنی

پیاده سازی و استقرار نرم افزار CRM در زنجان

به طور حتم انتخاب و خرید نرم افزار CRM متناسب با نیازهای کسب و کار برای تضمین موفقیت در ایجاد و مدیریت ارتباط با مشتریان ضروری است. انتخاب  CRM در زنجان با توجه به سه نکته کلیدی زیر انجام می شود:

1- باید با ویژگی های نرم افزار CRM آشنا شوید.

2- از قابلیت ها و امکانات نرم افزار CRM مطلع باشید.

3- آموزش و کاربری نرم افزار را دریافت کنید.

 استقرار نرم افزار بعد از خرید سی آر ام در زنجان می تواند یکی از مهم ترین دغذغه های مدیران کسب و کارهای زنجان باشد. آموزش کاربری CRM در زنجان همواره مورد توجه تیم مجموعه کاواک نیز هست و برای حل آن راهکار آموزش کاربری سیستم را مد نظر داریم.

درخواست دمو رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال