شماره تماس: 984191011210+

12 هدف اصلی از اهداف تحول دیجیتال برای مدیران کسب و کارها

اهداف تحول دیجیتال

ما درباره ارتقای فرایندهای کسب و کار بحث می کنیم و در این مقاله می خواهیم شما را با اهداف تحول دیجیتال آشنا کنیم. ارتقای فرایندهای کسب و کار همیشه ایده خوبی است، شرکت ها در گذر زمان این موضوع را به یکی از اهداف مهم خود تبدیل نموده اند.

در یک نگاه کلی، سازمان ها با اتکا به قدرت اینترنت و فناوری مدرن، روش های قدیمی را کنار گذاشته اند. آنها نسبت به حذف فرایندهای تکراری و غیرکاربردی اقدام کرده اند. اینترنت پدیده ایست که قاعده بازی را عوض کرده است. شبکه اینترنت قابلیت بالایی برای ایجاد تغییر دارد. چنین شرایطی زمینه را برای ظهور «تحول دیجیتال» فراهم کرده است.

تحول دیجیتال چیست؟

تحول دیجیتال به معنی ادغام فناوری دیجیتال در تمامی حوزه های یک کسب و کار است. بدین ترتیب طرز کار سازمان ها، و نحوه ارائه دستاوردهای ارزشمند به مشتریان کاملا متحول می شوند. تحول دیجیتال از یک بُعد تحول فرهنگی هم برخوردار است. از این لحاظ، سازمان ها به طور دائم تلاش می کنند وضعیت موجود را به چالش بکشند، چیزهای جدیدی را آزمایش کنند، و با شکست کنار بیایند.

مهم نیست اندازه کسب و کار در چه حدی است. تحول دیجیتال برای تمام کسب و کارها از کوچک تا بزرگ الزامی است. این پیام در تمام نتیجه گیری ها، بحث های گروهی، مقالات و مطالعات انجام گرفته در مورد چگونگی حفظ رقابت پذیری و همسویی کسب و کارها، با صدایی بلند و واضح اعلام شده است.

جهان روز به روز بیشتر به سمت دیجیتالی شدن حرکت می کند. اما خیلی از مدیران کسب و کار از معنی تحول دیجیتال آگاه نیستند. آیا یک عبارت جذاب برای اشاره به انتقال به محیط ابری است؟ ما به چه اقدامات مشخصی نیاز داریم؟ آیا به طراحی مشاغل جدیدی نیاز داریم تا به ما در تعریف چارچوبی برای اجرای تحول دیجیتال کمک کنند؟ یا اینکه بهتر است از شرکت های خدمات مشاوره استفاده کنیم؟ کدام بخش های استراتژی کسب و کار باید تغییر کنند؟ آیا تحول دیجیتال واقعا ارزش تلاش را دارد؟ اینها سوالاتی هستند که مرتب در فکر مدیران کسب و کارها جریان دارد.

چرا تحول دیجیتال ضروری است؟

محرک های کلیدی تحول دیجیتال عبارتند از سودآوری، جلب رضایت مشتری و افزایش سرعت عرضه به بازار. سایر مزایای تحول دیجیتال به شرح زیر هستند:

همکاری بیشتر بین بخش های مختلف سازمان

یک تحول دیجیتال عظیم، روی تمامی سطوح سازمان تاثیرگذار است. چنین تحولی تمامی فرایندها، استراتژی ها و فرهنگ شرکت را در بر می گیرد. وقتی تمام بخش های سازمان با یکدیگر هماهنگ می شوند، و فرصت همکاری با یکدیگر را به دست می آورند، احتمال انجام تحولی موفق و قابل اعتماد بیشتر می شود و در نتیجه به تحقق اهداف تحول دیجیتال منجر می شود.

افزایش بازده کاری

تحول دیجیتال موجب بهینه سازی فرایندها می شود و کیفیت گردش کارها را افزایش می دهد به گونه ای که کارها سریع تر، ساده تر و بهینه تر انجام می شوند. این پیشرفت ها به این خاطر رخ می دهند که به جای اینکه ساعت های زیادی را صرف کاغذبازی کنید، می توانید «گردش کارهای دیجیتال» را ایجاد کنید. بدین ترتیب بازده کاری افزایش می یابد و کارکنان می توانند روی فعالیت های تکمیلی و جدیدی تمرکز کنند.

نکته مهم

تحول دیجیتال موجب بهینه سازی فرایندها می شود و کیفیت گردش کارها را افزایش می دهد به گونه ای که کارها سریع تر، ساده تر و بهینه تر انجام می شوند.

تحقق اهداف تحول دیجیتال به شما این فرصت را می دهد تا سیستم ها و فرایندهای کارآمدتری را ایجاد کنید. وقتی ابزارهای کارآمدتری در اختیار داشته باشید، وظایف و پروژه های کلیدی با سرعت بیشتری به سمت جلو هدایت می شوند.

ارائه خدمات با کیفیت تر

مهم ترین هدف از اهداف تحول دیجیتال هر شرکتی چیزی نیست جز پاسخگویی و تامین بهتر نیازهای مشتری. احتمال این وجود دارد که شرکت در مسیر دستیابی به این هدف، به درآمدها و حاشیه های سود بالاتری برسد.

بهینه سازی فرایند

تحول دیجیتال به معنی اعمال تغییرات اساسی در فعالیت ها، فرایندها، شایستگی ها و مدل های کسب و کار و سازمان است. مدیران قصد دارند بر اساس این تغییرات، چگونگی انجام فعالیت های کسب و کاری را متحول کنند. بهینه سازی فرایند یکی از اصلی ترین اهداف تحول دیجیتال است. فناوری دیجیتال با سرعت خیره کننده ای تمرکز صنایع را به هم می زند، بنابراین آمادگی دائمی برای مقابله با تغییر و تطبیق دهی کسب و کار نکته بسیار مهمی است.

تحول دیجیتال سعی می کند تجربه مشتری را ارتقا دهد و مزیت رقابتی سازمان را تقویت کند. علاوه بر این، تحول دیجیتال تلاش می کند نحوه انجام فرایندها در کسب و کار را ارتقا دهد. اما این تغییرات به سادگی رخ نمی دهند. شما به استراتژی تحول دیجیتال و ابزارهایی نیاز دارید که از اهداف استراتژیک تان پشتیبانی کنند.

تحول دیجیتال شبیه مسیر سفری است که قبل از رسیدن به مقصد، اهداف میانی و به هم پیوسته ای را پشت سر می گذارد. فرایندهای مختلف تحت بهینه سازی مستمر قرار می گیرند. شما باید رویکرد شفاف و برنامه مشخصی را برای سفر تهیه کنید و نقشه سفری را در اختیار داشته باشید. تمام اعضای درون سازمان باید در این مسیر همراه شما باشند.

12 هدف اصلی از اهداف تحول دیجیتال

اهداف قابل دستیابی تحول دیجیتال

اگر کارکنان روی نیات واقعی تحول دیجیتال تمرکز کنند، شانس موفقیت تحول دیجیتال بیشتر می شود. در اینجا به برخی اهداف اصلی تحول دیجیتال اشاره می کنیم:

1- ارتقای کیفیت خدمات

ارتقای کیفیت خدمات یکی از معیارهای مهم ارزیابی موفقیت تحول دیجیتال است. اصلاحات درونی نباید به سازمان محدود شوند. مشتریان باید از خدمات با کیفیت تر برخوردار شوند و نیازهایشان به شکل کامل تر و سریع تری برآورده شود. افزایش کیفیت خدمات اثر مثبتی را روی درآمد و سودآوری به جا می گذارد.

2- افزایش همکاری های درون سازمانی

افزایش همکاری بین کارکنان سازمان یکی از اهداف تحول دیجیتال محسوب می شود. اگر یک پروژه تحول دیجیتال به اندازه کافی بزرگ باشد، کل سازمان را پوشش می دهد و منشا همکاری های موثرتر درونی است. شبکه های اینترانت شرکت که با هدف ارتقای فرایندهای مدیریت اسناد به کار می روند یک مثال بارز از چنین تاثیری هستند. در ضمن اینترانت ها به منزله کانال ارتباطی بین کارکنان یک تیم عمل می کنند، در حالی که عملا ارتباط خیلی کمی بین آنها برقرار است.

3- بهینه سازی فرایندها

هر کسب و کاری بر اساس یک سری فرایندهای تکراری عمل می کند. این فرایندها در حوزه های مختلفی همچون تولید، بازاریابی یا حسابداری به چشم می خورند. بهینه سازی فرایندها یکی از اهداف تحول دیجیتال است و زمینه ساز ارتقای شایستگی ها است و از این طریق موجب ارتقای فرایندها می شود.

وقتی پیشرفت های مستمر به وقوع بپیوندند، کارایی مدل های عملیاتی افزایش می یابد و مدیران کسب و کار دستاوردهای مثبت را احساس می کنند. ارتقای فرایند می تواند در تمامی بخش های کسب و کار اتفاق بیافتد. زیبایی تحول دیجیتال در این است که می تواند چند بخش محدود، یا کل کسب و کار را به صورت همزمان وارد چرخه پیشرفت کند.

4- افزایش بازدهی

بازدهی مطلوب که از اهداف تحول دیجیتال است نتیجه طبیعی ارتقای فرایندها است. گردش کارها با اتکا به قدرت بی بدیل فناوری مدرن، سرعت بالاتر؛ هماهنگی بیشتر و تکرارپذیری مضاعف را به دست آورده اند. کارکنان وقت کمتری را صرف وظایف خسته کننده می کنند، و در نتیجه می توانند تمرکز بیشتری روی ایده ها و نوآوری ها داشته باشند.

مشتریان نیز از افزایش بازدهی در تعامل با سازمان ها لذت می برند. ارزش واقعی ابزارهای مشتری از جمله اکسترانت ها، پورتال ها و سیستم های ثبت سفارش، بعد از هماهنگی کامل با نیازهای مشتری افزایش می یابد، و این ابزارها نیازهای مشتری را به خوبی برآورده می کنند.

تحول دیجیتال در کسب و کار

5- چابکی بیشتر

در بازاری که به سرعت دستخوش تحول می شود، چابکی سازمانی امر مطلوبی تلقی می شود. آن دورانی که سازمان های غیرمنعطف و لاک پشتی، نحوه برخورد با مشتریان را به خوبی انجام نمی دادند و خود را به مشتری تحمیل می کردند به پایان رسیده است. امروزه حتی بزرگ ترین شرکت ها نیز باید با روندها هماهنگ شوند و به نظرات مشتریان خود توجه کنند.

به طور حتم چابکی بیشتر سازمان یکی از اصلی ترین و قابل دستیابی ترین اهداف تحول دیجیتال است. فناوری به کسب و کارها اجازه می دهد ضمن انعطاف پذیری در عمل، با همتایان خود ارتباط برقرار کنند. زمان تصمیم گیری کاهش یافته است، چرخه های یادگیری کوتاه تر شده اند. تحول دیجیتال امکان سنجش و تحلیل طیف وسیعی از نقاط داده را فراهم نموده است، و هدف از این کار ارتقا و دستیابی به سطح بالاتری از چابکی است.

نقشه راه تحول دیجیتال

6- معرفی مدل های جدید کسب و کار

انقلاب دیجیتال راه را برای معرفی چندین مدل کسب و کاری جدید هموار کرده است. ارتقای فناوری یعنی مدل های قدیمی کسب و کار در کسری از ثانیه کنار گذاشته شده و جایگزین می شوند. هنگامی که فناوری های تکرار شونده قدیمی با فناوری های جدید جایگزین می شوند، اثرانگشت فناوری دیجیتال را در تمامی این تغییرات مشاهده می کنیم.

به مسیر طی شده در زمینه ذخیره موسیقی نگاه کنید. ابتدا از صفحات گرامافون و سپس CD برای ذخیره و انتقال فایل های موسیقی استفاده می شد. در مدل های جدیدتر، دستگاه های ضبط و پخش موسیقی خریداری می شدند و موسیقی به صورت دیجیتال خریداری می شود. آیپاد یک نمونه مشهور از این فناوری ها بود. امروزه موسیقی به صورت زنده توسط شرکت هایی همچون Spotify پخش می شود. این تغییرات مکرر با اتکا به فناوری رخ داده اند.

7- کاهش هزینه ها

کسب و کارها به شدت از کاهش هزینه ها استقبال می کنند و این موضوع یکی از اهداف تحول دیجیتال در سازمان ها است. از شروع انقلاب صنعتی و دورانی که کارها به صورت دستی انجام می شدند کاهش هزینه، آن چیزی بود که کسب و کارهای ورشکسته و موفق را از هم جدا می کرد. امروزه سیستم های قدرتمند هوش مصنوعی، اجرای وظایف تکرارپذیر انسانی را برعهده گرفته اند. از تعداد نیروی کار انسانی کاسته شده تا هزینه ها کاهش یابند.

8- بهبود عملکرد کارکنان

از اهداف تحول دیجیتال ایجاد یک محیط کاری است که کارکنان از طریق آن بهره وری وظایف روزمره شغلی را افزایش می دهند. ابزارهای همکاری درون شرکتی، مثال عالی از این دستاورد بزرگ هستند. ابزارهایی همچون نرم افزار کاواک (راهکار یکپارچه ایجاد تحول دیجیتال) موجب کاهش زمان های زائد و در نتیجه افزایش بهره وری سازمان ها می شوند. هنگامی که این ابزارها در بالاترین ظرفیت شان استفاده شوند، صرفه جویی های زمانی و افزایش بهره وری به شکل فزاینده ای افزایش می یابند.

9- سازگاری با اصول تامین امنیت داده ها

امروزه امنیت داده ها به یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها تبدیل شده است و باید گفت که دغدغه کاملا بجایی است. امروزه بسیاری از ابزارها و راهکارهای قدیمی به واسط دیجیتال مجهز شده اند. هر چیزی قابل هک کردن است و بنابراین امنیت به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است.

با ورود به عصر اینترنت اشیا، امنیت به یکی از مهم ترین اسم رمزها تبدیل شده است. تامین امنیت داده ها در عصر دیجیتال از اهداف تحول دیجیتال کسب و کارها به شمار می رود. در چنین نگاهی، تحول دیجیتال یک مزیت تکمیلی نیست، بلکه یک امر واجب است. فارغ از اینکه چه پروژه دیجیتالی را در دست اجرا دارید، کسب و کار شما نمی تواند به صورت ایزوله و در چارچوب فرایندهای دستی به کار خود ادامه دهد و انتظار رقابتی موفقیت آمیز در بازار دیجیتال را داشته باشد.

10- حفظ مزیت رقابتی کسب و کار

ارتقای فرایند و افزایش بازدهی دو مورد از اصلی ترین مزایای تحول دیجیتال هستند. کسب و کارهایی که در این زمینه ها موفق باشند، از پاداش های مربوطه بهره مند خواهند شد. آنها مزیت رقابتی خود را تثبیت و از این لحاظ از رقبا سبقت می گیرند.

11- تمرکز کسب و کار بر شایستگی های اساسی

بسیاری از شرکت هایی که در مرحله رشد سریع هستند، زمان و انرژی زیادی را صرف تقویت شایستگی های غیراساسی می کنند. تحول دیجیتال فرصت خوبی برای شرکت ها است تا نگاه بلندمدت و منطقی نسبت به ضروریات کسب و کار اتخاذ کنند و فعالیت های حاشیه ای را از فعالیت های اصلی تفکیک کنند.

شایستگی های اصلی سازمان را از رقبای خود متمایز می کند و مزیت رقابتی شرکت را در بازار ایجاد می کند. به طور معمول، شایستگی اصلی به مجموعه ای از مهارت ها یا تجربه یک شرکت در برخی از فعالیت ها اشاره دارد، نه دارایی های فیزیکی یا مالی.

شایستگی های اصلی یک کسب و کار چیست؟

شایستگی های اصلی یا قابلیت های اصلی یک کسب و کار، مهارت ها یا منابعی هستند که به سازمان نسبت به رقبای خود برتری می دهند. مفهوم شایستگی های اصلی از تیم استراتژیست بازار Prahalad and Hamel می آید.

شایستگی اصلی باید به شرکت اجازه دهد تا به بازارهای متنوعی دسترسی داشته باشد، به نفع مصرف کنندگان بالقوه باشد و تقلید توسط رقبا دشوار باشد. نمونه های اصلی شایستگی شامل کنترل کیفیت استثنایی، هزینه های کمّی کمتر یا تخصص در یک زمینه منحصر به فرد است.

پراهالاد و گری همل

چند نمونه شایستگی یا قابلیت اصلی کسب و کار

  • قدرت خرید
  • فرهنگ شرکت
  • خدمات مشتری
  • تصمیم گیری و سازگاری
  • هزینه کمتر
  • کنترل کیفیت
  • تخصص
  • استانداردسازی
مزایای تحول دیجیتال

12- بهبود تجربه مشتری

یکی دیگر از اصلی ترین اهداف تحول دیجیتال که جزو اهداف قابل دستیابی است بهبود تجربه مشتری است. مشتریان راضی کلید موفقیت تمام کسب و کارها هستند، بنابراین برخورداری از فرصت ارتقای تجربه همه جانبه مشتری، دلیل فوق العاده خوبی برای آغاز سفر تحول دیجیتال محسوب می شود.

وقتی نرم افزارهای جدیدی پیاده سازی می شوند که به تحویل موثرتر محصولات و خدمات کمک می کنند و نفع حداکثری مشتریان از تجربه خرید را آسان می کنند، یا صرفا در کمک رسانی به مشتریان از کارکنان پشتیبانی می کنند، سطح رضایت مشتری افزایش می یابد و خریداران وفادار و بلندمدت بیشتری جذب کسب و کار می شوند.

مثال هایی از پیاده سازی فناوری های جدید دیجیتال، به منظور ارتقای تجربه مشتری به شرح زیر هستند:

  • راه اندازی پورتال های آنلاین جدید در بیمارستان ها و مراکز خدمات دهنده به بیماران
  • راه اندازی پورتال های آنلاین جدید توسط شرکت های بیمه، برای ثبت خودکار درخواست ها
  • بهره برداری شرکت ها از چت بات ها، برای مدیریت پشتیبانی از مشتری

6 عاملی که قبل از تعیین اهداف تحول دیجیتال باید به آنها توجه کرد

ملاحظات فناورانه تحول دیجیتال

قبل از اینکه تعریف اهداف تحول دیجیتال را شروع کنید، باید بررسی کنید که تیم تان تا چه اندازه برای چنین تلاش عظیمی آماده است. در اینجا به 6 عاملی که قبل از شروع فرایند تحول دیجیتال باید مورد توجه قرار بگیرند می پردازیم:

1- بلوغ دیجیتال

آمادگی شرکت برای شروع سفر تحول دیجیتال در چه حدی است؟ آیا تیم شما از تجربه و دانش کافی برای مدیریت فناوری های جدید برخوردار است؟ یا به چه منابع یا آموزش های اضافی برای سازگاری با شرایط جدید نیاز دارد؟

وقتی از موقعیت فعلی شرکت آگاه شوید، می توانید مسیر پیش رویتان را بهتر مجسم کنید. درک نقطه ضعف ها یا محدودیت های فعلی به شما کمک می کند همزمان با استفاده از ابزارها و فناوری های جدید، آمادگی تان برای غلبه بر آنها را افزایش دهید.

2- ملاحظات فناورانه

تحول دیجیتال مفهوم گسترده ای است. ماهیت ظاهری آن از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. اهداف تحول دیجیتال به اهداف منحصر به فرد هر شرکت بستگی دارد. این در حالیست که پیشرفت های فناوری به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • فناوری های متصل: پیاده سازی نرم افزارهای ابری یا IOT، موجب افزایش شفافیت یا دسترسی پذیری داده ها برای کارکنان یا مشتریان می شود.
  • فناوری های مستقل: فناوری های هوش مصنوعی یا یادگیری ماشین برای انجام وظایف خودکار و ارتقای بهره وری به کار می روند.
  • فناوری های قابل برنامه ریزی: واسط های برنامه ریزی نرم افزار (APIها)، برنامه های مختلف را به هم متصل می کنند.

سفر تحول دیجیتال شما می تواند روی یکی از این حوزه ها تمرکز کند، یا هر سه حوزه را در بر گیرد. برای پیاده سازی بی دردسر، باید حتما اهداف در حال پیگیری، و ملاحظات فناوری در حال معرفی را درک کنید.

3- استقبال و حمایت ذی نفعان

حمایت ذی نفعان باید فراتر از تایید بودجه تحول دیجیتال توسط مدیریت ارشد شرکت باشد. اگر کارکنان متاثر از تغییر، اهمیت تغییر طرز کار فعلی را درک نکنند، در برابر تغییرات مقاومت می کنند و بدین ترتیب تثبیت تغییرات سخت تر خواهد شد.

لازم است تمام اعضای تیم با اهداف تحول دیجیتال هماهنگ شوند. شما به حمایت کارکنان امور مالی، فناوری اطلاعات، بازاریابی و ارتباط مستقیم با مشتریان نیاز دارید. تحول دیجیتال معمولا کل سازمان را در برمی گیرد. اگر بتوانید کارکنان را از همان ابتدا قانع کنید که تغییرات به نفع همه هستند، متوجه می شوید که سرمایه گذاری تان سریع تر به نتیجه دلخواه می رسد.

4- برنامه ریزی استراتژیک IT

برنامه استراتژیکی که توسط تیم IT ارائه شده است پیشرفت اهداف تحول دیجیتال را آسان تر می کند. این برنامه باید چیزی فرای تدوین دستورالعمل ها و تاریخ های راه اندازی ابزارها باشد. شما باید این موارد را در برنامه استراتژیک IT خود لحاظ کنید:

  • دلیل تغییر را مشخص کنید: نیت این سفر دیجیتال را به شکل واضح مشخص کنید. دنبال حل چه مسائلی هستید، خواستار دستیابی به چه اهدافی هستید؟ اعضای تیم، فارغ از نقش و موقعیت شان در سازمان، برنامه را به آسانی درک کنند.
  • اولویت بندی برنامه: مهم ترین اجزای اهداف تحول دیجیتال را مشخص کنید. چه کسی باید در ابتدا تمرین داده شود؟ چه طرح های ابتکاری بیشترین تاثیر را دارند؟ برنامه خود را اولویت بندی کنید تا سفر دیجیتالی را در گام هایی کوچک، اما استراتژیک به سرانجام برسانید.
  • حلقه های بازخورد: وقتی اجرای برنامه را شروع می کنید، خواستار بازخوردها و بینش هایی از هم تیمی های خود هستید تا میزان کارایی فناوری را ارزیابی کنید. حلقه های بازخورد را به فرایند خود اضافه کنید تا مطمئن شوید همه با شما هماهنگ هستند.

وقتی اهداف تحول دیجیتال را عمیق تر بررسی می کنید، یا فناوری ها و فرایندهای جدیدی را اجرا می کنید، معمولا برنامه استراتژیک تان هم تغییر می کند. قبل از شروع کار، مطمئن شوید که از قابلیت ها و منابع لازم برای ایجاد یک برنامه قدرتمند برخوردار هستید.

5- تاثیر وارده بر بخش های مختلف سازمان

تحول دیجیتال معمولا روی تمامی بخش های یک سازمان تاثیرگذار است، اما برخی تغییرات و چالش های بیشتری را تجربه می کنند. اگر با تمام بخش ها یکسان برخورد کنید، برخی تیم ها تحت توجه بیش از حد قرار می گیرند، در حالی که به سایر تیم ها بی توجهی می شود.

یک نکته مهم این است که از میزان تاثیرپذیری بخش های مختلف سازمان آگاه شوید، و برنامه های اجرایی منحصر به هر بخش را طراحی کنید. اگر پروژه را بر اساس رویکردی منحصر به فرد اجرا کنید، تمامی کارکنان به اطلاعات ضروری دسترسی پیدا می کنند و دچار هیچگونه اتلاف وقت یا سردرگمی هم نمی شوند. شما از معرفی فرایندها و مفاهیم غیرضروری برای هر بخش جلوگیری می کنید.

6- مسیرهای پذیرش گسترده تر تحول دیجیتال

استواری تحول دیجیتال و تحقق اهداف تحول دیجیتال به میزان پذیرش فناوری و تغییرات از سوی اعضای تیم بستگی دارد. یکی از بزرگ ترین چالش های تحول دیجیتال، پیچیدگی ابزارهای جدید است. اگر استراتژی پذیرش مناسبی وجود نداشته باشد، تحول دیجیتال به یک سرمایه گذاری بزرگ بی فایده تبدیل می شود. شما باید قبل از معرفی ابزارهای جدید، سیستم آموزشی مناسبی را در اختیار داشته باشید تا راه را برای پذیرش تحول دیجیتال هموار کنید.

نتیجه گیری

تحول دیجیتال یک سفر قدرتمند و ضروری است که کسب و کارها دیر یا زود باید وارد آن شوند. اما چنین تحولی به آسانی رخ نمی دهد. شما به یک استراتژی تحول دیجیتال، و ابزارهای مناسب برای پشتیبانی از اهداف تحول دیجیتال نیاز دارید.

تحول دیجیتال روش تاثیرگذار و قدرتمندی برای ارتقای همکاری، چابکی، بازدهی و بهره وری است. تمامی بخش های سازمان، پاداش های تحول دیجیتال را احساس خواهند کرد.

درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال