شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM در یزد

کسب و کارهای مشتری محور فعال در یزد، قبل از این که بخواهند از نرم افزار CRM در یزد استفاده کنند ابتدا باید نسبت به مزیت ها و ارزش هایی که نرم افزار CRM در کسب و کارشان ایجاد می کند آگاهی داشته باشند. شاید تمایل داشته باشید که از ابزارها و روش های منسوخ شده مانند استفاده از سررسید، یا ثبت اطلاعات در فایل اکسل و موارد دیگر استفاده کنید. اهمیت استفاده از CRM در یزد زمانی بیشتر آشکار می شود که بخواهید پیامکی برای کسانی که مدت ها قبل از شما پیش فاکتور گرفته اند ولی خرید انجام نداده اند ارسال کنید.

همین طور اگر بخواهید فهرست مشتریانی که چند ماه از آخرین خریدشان سپری شده و اقدام به خرید مجدد نکرده اند تهیه کنید چه؟ چگونه می توانید مشتریان تان را گروه بندی نموده و برای هر گروه از مشتریان تان، پیامک انبوه ارسال کنید؟ اگر بخواهید عملکرد اعضای تیم فروش خود را ارزیابی کنید چه کار می کنید؟ همه اینها ایرادها و مشکلاتی است که در صورت استفاده از نرم افزار سی آر ام در یزد به راحتی می توانید آنها را رفع نموده و به اطلاعات مربوط به مشتریان دسترسی داشته باشید.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان است. CRM یک نرم افزار مهم و موثر برای کسب و کارهای مشتری محور است و کاربرد زیادی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت و سازماندهی تیم های بازاریابی و فروش و نیز مدیریت تیم پشتیبانی از مشتریان دارد. نرم افزار CRM، نرم افزاری است که جهت سرعت بخشیدن به کارها، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتریان، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش طراحی شده است. از جمه مهم ترین اهداف نرم افزار CRM شناسایی و جذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل فرصت های فروش به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری است.

CRM در یزد چگونه به کسب و کارها کمک می کند؟

نرم افزار CRM در یزد

نرم افزار CRM در یزد می تواند نقش بزرگی در رشد و توسعه کسب و کارهای فعال در شهر و استان یزد داشته باشد. نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار قدرتمند با مدیریت فرآیندها، بهبود ارتباط با مشتریان و سازماندهی تیم فروش می تواند نقش بزرگی در افزایش فروش و سودآوری شرکت های فعال در یزد داشته باشد. سی آر ام در یزد برای کسب و کارهای بزرگ تا کوچک این شهر می تواند بسیاری از مشکلات ناشی از عدم یکپارچگی فعالیت ها، پراکندگی اطلاعات مشتریان، نبود ارتباطات خوب با مشتریان، از دست رفتن فرصت های فروش را برای همیشه حل کند.

عملکرد نرم افزار CRM در یزد به این صورت است که به شرکت های تولیدی، فروشگاه ها و مراکز خرید کمک می کند تا نیازهای مشتریان را درک کنند، خدمات مشتری و پشتیبانی از مشتری را بهبود داده و در نتیجه بهتر از قبل مشتری محور شوند. با درک درست نیازها و سلیقه مشتریان، کسب و کارها می توانند محصولاتی متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان شان تولید و عرضه نمایند.

CRM کاواک را امتحان کنید ...
کاواک یک CRM فروش است که با در نظر گرفتن روابط با مشتری طراحی شده است.
درخواست مشاوره رایگان

چرا CRM برای کسب و کارهای یزد مهم است؟

شهر یزد دارای ظرفیت های اقتصادی بزرگی در زمینه های صنعتی و گردشگری است. در زمینه گردشگری این شهر به عنوان نخستین شهر خشت خام جهان بوده و به شهر بادگیرها، دارالعباده، دارالعلم، شهر قنات و قنوت و به شهر آتش و آفتاب مشهور است. وجود مکان های تاریخی و مذهبی متعدد در این شهر، استفاده از نرم افزار CRM برای آژانس های مسافرتی و گردشگری را ضروری کرده است. به دلیل وجود این ظرفیت های بزرگ گردشگری در یزد، هتل ها و مراکز اقامتی زیادی در این شهر ساخته شده اند. به همین خاطر استفاده از CRM برای هتل ها و مراکز اقامتی در جهت رشد و بهبود خدمات مشتریان مراکز اقامتی یزد مناسب خواهد بود.

هم چنین وجود صنایع مختلف مانند صنایع نساجی، صنایع غذایی، فرش، کاشی و سرامیک، صنعت طلاسازی و … استفاده از نرم افزار CRM در یزد توسط شرکت های بزرگ و متوسط و به ویژه نرم افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک رونق اقتصادی و رشد آنها را سبب خواهد شد.

مشکلات ناشی از نبود CRM در کسب و کارها

به عنوان مدیر یک کسب و کار شاید این طور فکر کنید که بدون استفاده از CRM هم می توانید سازمان خود را سرپا نگه دارید. و با خود بگویید تا اینجا توانستیم بعد از این هم می توانیم ادامه بدهیم. در نگاه اول شاید حق با شما باشد، ولی در دنیای پررقابت امروز که بازار مرتب در حال تغییر است، استفاده از روش ها و ابزارهای قدیمی، مشکل گشا نخواهد بود.

دلایل آن واضح است؛ عدم امکان جذب سرنخ های جدید، نبود فرآیند سیستمی تبدیل سرنخ به مشتری، بی نظمی در پیگیری های مربوط به مشتریان، از دست رفتن اطلاعات با قطع همکاری بازاریابان، فروش پایین و در اختیار نداشتن تصویری روشن از کسب و کار و … برخی از مشکلات مربوط به عدم استفاده از نرم افزار CRM در یزد توسط کسب و کارهای این شهر است. در زیر به برخی دیگر از چالش های عدم استفاده از CRM اشاره کرده ایم:

  • بهره وری پایین
  • نارضایتی مشتریان
  • عدم اجرای درست فرآیندها
  • ناهماهنگی در همکاری تیمی
  • پراکندگی اطلاعات در کسب و کار
  • از دست رفتن فرصت های فروش

مزیت ها و منافع استفاده از نرم افزار CRM

مزایای CRM در یزد

به طور کلی استفاده از نرم افزار CRM در یزد مزایای زیادی را با خود به همراه دارد. بنابراین کسب و کارهای یزد نیز با استفاده از نرم افزار سی آر ام در یزد به مزیت ها و منافع زیر دست خواهند یافت:

۱- آگاهی از وضعیت کسب و کار

2- اتوماسیون کارها

3- یکپارچگی اطلاعات و ارتباطات داخلی

4- بهبود همکاری تیمی

5- دسترسی همه کارکنان به اطلاعات مشتریان

6- امکان ایجاد ارتباطات بهینه با مشتریان

7- شناخت بهتر نیازهای مشتریان

8- طبقه بندی اطلاعات مشتریان

9- گروه بندی مشتریان

10- پشتیبانی به موقع

11- بهبود کیفیت محصولات و خدمات

12- پیگیری مشکلات مشتری و تلاش برای رفع آنها

13- کاهش هزینه های بازاریابی

14- افزایش میزان وفادارسازی مشتریان

نرم افزار CRM کاواک چیست؟

نرم افزار crm کاواک

CRM کاواک یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای با رابط کاربری ساده و راحت است. این نرم افزار از چندین ماژول پایه و قابل انتخاب و چندین ابزار یکپارچه شده با ماژول ها جهت مدیریت ارتباط با مشتریان تشکیل شده است. CRM کاواک این قابلیت را دارد که هم به صورت CRM تحت وب و هم به صورت نصب و استقرار در شبکه داخلی شرکت ها ارائه شود. هم چنین قابلیت ماژولار بودن کاواک این امکان را می دهد تا در آینده و در صورت نیاز به توسعه سازمانی شرکت ها، براساس نیازهای پیش بینی نشده آنها توسعه یافته و نیازهای شان را برآورده نماید.

چرا CRM کاواک؟

– افزایش فروش و سودآوری

– افزایش رضایت مندی مشتریان

– بهبود روابط با مشتریان

– نظارت و کنترل بر فرآیند فروش

– کنترل مراحل و فرآیند مذاکرات فروش

– درک نیازها و خواسته های مشتریان

– کاهش هزینه ها

– حذف کارهای تکراری

– گزارش گیری آنی از داده های فروش

ماژول های CRM کاواک

  • فرصت های فروش
  • مشتریان
  • پنل مشتریان
  • تیکتینگ
  • چت آنلاین
  • مرکز تماس
  • ارسال پیام انبوه هوشمند
  • درون ریزی مکالمات واتساپ
  • قرار ملاقات ها
  • مدیریت ایمیل ها

ویژگی ها و امکانات CRM کاواک

– هماهنگ سازی و خودکارسازی فرآیند فروش

– امکان ارائه پیشنهادات هوشمندانه به مشتری

– بهبود و ارتقاء خدمات به مشتری

– امکان کار از راه دور برای کارکنان فروش

– قابلیت توسعه برمبنای نیازهای پیش بینی نشده کسب و کارها

– قابلیت پیاده سازی فرآیند فروش براساس سیاست های فروش هر کسب و کار

– گروه بندی مشتریان جهت ارسال پیام های انبوه دلخواه برای هر گروه

– امکان ارسال پیامک انبوه براساس موقعیت، فصل کاری و …

– امکان پرداخت آنلاین تمام یا بخشی از پیش فاکتور یا فاکتور توسط مشتری

– امکان چت آنلاین بین کاربران داخلی و خارجی کسب و کار

– دارای پنل مشتریان برای هر مشتری

– مدیریت فرصت های فروش جدید

– یکپارچه سازی اتوماسیون فروش

– پشتیبانی فنی

درخواست دمو رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال