شماره تماس: 984191011210+

ویژگی های نرم افزار CRM برای صنعت آهن و فولاد و ضرورت استفاده از آن

در صنعت فولاد هم، نرم افزار CRM برای صنعت آهن و فولاد می تواند فروش و ارتباط با مشتریان بالقوه را در مواقعی افزایش دهد. استفاده از این ابزار باعث افزایش بهره وری، فروش بیشتر و سازماندهی کسب و کار می شود.

CRM برای صنعت آهن و فولاد

در بازار رقابتی امروز، رضایت مشتری بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این موضوع در مورد صنعت آهن و فولاد نیز صادق است، جایی که مشتریان طیف گسترده ای از انتخاب ها را دارند. برای مدیریت ارتباطات و مدیریت فروش به طور همزمان، چندین سیستم CRM برای صنعت آهن و فولاد وجود دارد. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در صنعت آهن و فولاد به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا مستقیم با توزیع کنندگان معامله کنند، سطح تقاضای مصرف کننده را ردیابی کرده، برنامه های حمل و نقل را مدیریت و گزارش های هدفمند ایجاد کنند.

این صنعت با چالش ها و تعداد روزافزون مقررات، عدم ادغام بین خطوط کسب‌وکار و زنجیره تامین، افزایش هزینه های عملیاتی و تقاضای فزاینده مشتریان مواجه است. مشتریان خواستار محصولات باکیفیت هستند که سریعتر و با هزینه کم تر تحویل داده شوند. تولیدکنندگان در این صنعت باید فعال باشند، داده های مشتری را تجزیه و تحلیل کنند، تغییرات در بازار را پیش بینی کنند و قبل از وقوع به آنها پاسخ دهند. در این شرایط، نرم افزار CRM برای صنعت آهن و فولاد، بهترین ابزار برای غلبه بر چالش ها خواهد بود.

CRM چیست؟

CRM چیست؟

در بیان معنی CRM چیست؟ باید گفت که CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، تمام روابط شما را مدیریت می کند؛ از جمله تمام تعاملات با مشتریان فعلی و بالقوه. سیستم CRM نرم افزاری است که به شرکت ها در مدیریت ارتباط با مشتریان وفادار یا مشتریان بالقوه کمک می کند.

سیستم های CRM معمولا تعاملات مشتری مانند سرنخ های فروش، درخواست های پشتیبانی مشتری و بررسی محصول را دنبال می کنند. آنها هم چنین می توانند برای مدیریت خطوط لوله فروش، پیگیری رضایت مشتری و شناسایی فرصت های بهبود استفاده شوند. یک نرم افزار CRM برای صنعت آهن و فولاد به شما کمک می کند تا مخاطبین، فروش، بهره وری و موارد دیگر را مدیریت کنید.

نرم افزار CRM برای صنعت آهن و فولاد چیست؟

نرم افزار CRM برای صنعت آهن و فولاد، ابزاری برای برنامه ریزی تولید و فروش انواع مقاطع فولادی است. یکی از زمینه هایی که نرم افزار CRM نسبت به سایر ابزارها تفاوت ایجاد می‌کند، بحث زمان بندی فعالیت ها است. یک سیستم CRM بازرگانی آهن و فولاد جزئیات تماس مشتری شما را به روز نگه می دارد، تعاملات شما را با مشتری ردیابی می کند و حساب های شما را مدیریت می کند. با تجهیز کسب و کار خود به این داده ها، می توانید روابط مشتری را بهبود بخشید و به ارزش افزوده ادامه دهید.

چرا CRM برای کسب و کارهای آهن و فولاد ضروری است؟

CRM صنعت آهن

1- فشار رشد

اگر گردش مالی شما نیاز به رشد داشته باشد و اگر متوجه شوید مشتریان فعلی شما دیگر سودآور نیستند چه کار باید بکنید؟ اگر قدرت چانه زنی نداشته باشید و به مشتریان فعلی خود وابسته باشید، در این صورت دچار مشکل می شوید و این استرس زا و خطرناک است. نرم افزار سی آر ام برای صنعت آهن و فولاد می تواند با ارائه روشی ساختاریافته برای جذب مشتری فراوان و بهبود روابط موجود با مشتریان، به شما کمک کند تا بر این چالش ها غلبه کنید.

2- فرصت های از دست رفته

به تمام آن مواقعی فکر کنید که با یک مشتری بالقوه صحبت کردید و سپس مکالمه، در هرج و مرج ایمیل‌های روزانه و پروژه‌های فوری ناپدید شد. شاید در یک نمایشگاه تجاری گفتگوی خوبی داشته باشید یا از طریق وب سایت خود یک پرسش امیدوارکننده داشته باشید. اما بدون یک سیستم ساختاریافته برای پیگیری این تماس ها، این فرصت ها اغلب ناپدید می شوند.

3- عدم هماهنگی در پیش فروش

در مرحله پیش فروش، اغلب باید چندین مرحله را قبل از ارسال یک پیشنهاد طی کنید. شما باید بررسی کنید که آیا پروژه امکان پذیر است یا خیر، آیا برای شرکت شما مناسب است یا خیر، و آیا شرایط لازم را دارید یا نه. این نه تنها زمان می برد، بلکه نیاز به هماهنگی بین بخش های مختلف شرکت شما نیز دارد. بدون یک سیستم مرکزی برای مدیریت این مراحل، می توان جزئیات مهم را نادیده گرفت و معاملات احتمالی را از دست داد.

4- کارایی و هماهنگی تیم

یک سیستم CRM برای صنعت آهن و فولاد کمک می کند تا تمام اطلاعات مربوط به مشتریان و پروژه های بالقوه را در یک محل متمرکز کنید. این کار تضمین می کند که تیم شما همیشه به به روزترین داده ها دسترسی دارد و همکاری و ارتباطات را بهبود می بخشد. علاوه بر این، وظایف و اقدامات بعدی را می توان به راحتی تعیین و ردیابی کرد و احتمال عدم ارتباط و فرصت های از دست رفته را کاهش داد.

چگونه نرم افزار CRM به صنعت آهن و فولاد کمک می کند؟

سی آر ام برای صنعت آهن و فولاد

1- مدیریت تقاضای فروش

پس از فروش، مدیریت تقاضای مشتریان به اندازه بستن فروش و تحویل به مشتری، برای صنعت آهن مهم است. نرم افزار سی آر ام برای صنعت آهن و فولاد داده های شما را مدیریت می کند و یک نمای واحد از مشتریان، قراردادها و سفارشات ایجاد می کند. CRM هم چنین روابط قوی‌تری با کانال‌های تعاملی متعدد ایجاد می‌کند تا مشتریان بالقوه را از طریق قیف فروش حرکت دهد.

ضمانت‌ها، و استعلام‌ها را دنبال می‌کند و قیمت‌ها و تخمین‌های دقیق‌تری را به‌طور مؤثرتری تولید می‌کند. تقاضای فروش را می توان پیش بینی کرد که شرکت ها را قادر می سازد محصولات خود را سریعتر از رقبای خود به بازار عرضه کنند.

2- بهبود کیفیت محصول

نرم افزار CRM برای صنعت آهن و فولاد به جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها از منابع متعدد و کشف خطاهای فرآیند در زمان واقعی که منجر به نقص محصول می شود کمک می کند. داده های محصول را در یک پایگاه داده متمرکز ذخیره می کند که می تواند بین بخش هایی مانند خدمات و پشتیبانی فنی به اشتراک گذاشته شود.

3- کمک به توسعه کسب و کار

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای صنعت آهن و فولاد یک ابزار بازاریابی ارزشمند برای ارائه گزارش های دقیق در مورد رفتار خریدار به تیم های بازاریابی و فروش است. بینش به موقع و ارزشمند به افزایش رضایت مشتری و فروش کمک می کند. کیفیت محصول و فرآیندهای عملیاتی در طول زمان با مدیریت داده ها و اتوماسیون وظایف بهبود می یابد. با دسترسی به داده های در لحظه، می توان عملیات را برای کاهش هزینه ها و افزایش سود ساده کرد.

ویژگی های CRM بازرگانی آهن و فولاد

CRM بازرگانی آهن و فولاد

1- اطلاعات متمرکز همه مخاطبین

مزیت اصلی استفاده از یک سیستم CRM این است که می توانید یک نمای کلی از تمام حساب ها و مخاطبین CRM داشته باشید. از آنجایی که شما تمام اطلاعات خود را فقط در یک مکان جمع آوری خواهید کرد، دسترسی کارمندان تان به آن آسان تر خواهد بود. هنگام جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان وفادار و مشتریان بالقوه، می‌توانید دقیقا آنچه را که می‌خواهید از آنها دریافت کنید، تعریف کنید.

علاوه بر جزئیات تماس سنتی، می‌توانید هر مقدار سفارشی را با استفاده از فیلدها و لیست‌های سفارشی اضافه کنید. این به شما امکان می دهد تا در مورد مخاطبان هدف خود بیشتر بدانید. بنابراین، هنگامی که تیم بازاریابی شما به  CRM برای صنعت آهن و فولاد دسترسی پیدا می کند، دیدگاه بهتری در مورد گیرندگان پیام های خود پیدا می کند.

2- بینش در مورد تعامل با مشتری

شرکت های فولادی باید مشتری محور باشند. آنها باید توجه خود را بیشتر و بیشتر بر روی مشتریان متمرکز کنند. مانند هر صنعت دیگری، مشتریان بیش از هر زمان دیگری خواستار کیفیت و خدمات مطلوب هستند. آنها نمی خواهند فقط به عنوان یک عدد دیده شوند. آنها می خواهند به عنوان فردی مهم برای شرکت شما دیده شوند. آنها باید قبل از خرید از شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل است که تعامل با مشتری بسیار مهم است.

3- بررسی اجمالی پروژه ها، سفارشات مستقیم، و قیمت ها

به عنوان صاحب یک شرکت بازرگانی فولادی، می خواهید مطمئن شوید که در رأس همه پروژه های خود هستید. با CRM برای صنعت آهن و فولاد می توانید در هر مرحله از مسیر، از نحوه انجام پروژه مطلع شوید. شما نه تنها می توانید تمام داده های پروژه خود را بین شرکت کنندگان مختلف مرتبط کنید، بلکه می توانید رویدادهای کلیدی پروژه، جدول زمانی و زمان بندی، بودجه، حجم کاری تیم، تخمین ها و حتی فایل ها را نیز تنظیم کنید.

یکی از مزایای اصلی استفاده از سیستم CRM در صنعت فولاد این است که می توانید کارهای دستی را کاهش دهید. ما مجبور نیستیم تعداد ساعاتی را که کارمندان شما برای کارهای تکراری که باید در یک زمان خاص انجام شوند، بارها و بارها به شما بگوییم. با سیستم CRM بازرگانی آهن و فولاد، به راحتی می توانید قوانین اتوماسیون را برای اجرای روان عملیات خود تنظیم کنید.

4- ذخیره جلسات، اسناد، ایمیل ها و سایر داده ها

یکی از دلایلی که برخی از شرکت های فولادی تصمیم به استفاده از سیستم CRM برای صنعت آهن و فولاد می گیرند این است که این سیستم ها محل مناسبی برای ذخیره داده های کسب و کار هستند. با نرم افزار CRM، نه تنها می توانید داده ها را جمع آوری کنید، بلکه می توانید آنها را سازماندهی و حتی ذخیره کنید.

یکی از چیزهایی که ممکن است در مورد سیستم های CRM ندانید این است که برخی از آنها به شما اجازه می دهند تمام ارتباطات بین کسب و کار خود و مشتریان، مشتریان احتمالی، تامین کنندگان و ذینفعان را ذخیره کنید. مهم نیست که ترجیح می دهید از طریق ایمیل یا تلفن با هم ارتباط برقرار کنید، تمام ارتباطات شما در نرم افزار CRM صنعت آهن و فولاد ذخیره می شود.

5- تراز کردن فروش، برآورد و بازاریابی

اگر بتوانیم تنها به یک مشکل از مشکلات کسب و کار اشاره کنیم، آن عدم همکاری و ارتباط است. اگر در مورد آن فکر کنید، هرچه شرکت شما بزرگتر باشد، ممکن است ارتباط دشوارتر شود. با این حال، لازم نیست اینگونه باشد. حقیقت این است که شما باید مطمئن شوید که همه افرادی که با شما کار می کنند در یک سطح هستند. همه باید در مورد پروژه هایی که در حال تکمیل هستند، وظایف مربوطه، مهلت های زمانی و هر چیز دیگری که مربوط به هر پروژه است، بدانند. تمام این اطلاعات را می توان در CRM به اشتراک گذاشت و نمایش داد.

با این حال، این تنها قدم اول است. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که تیم های مختلف شما با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. به همین دلیل است که CRM بازرگانی آهن و فولاد دارای قابلیت گفتگوی تیمی داخلی است. دیگر نیازی نیست که همه برای به اشتراک گذاشتن یک اطلاعات در دسترس باشند. کارمندان شما فقط باید آن را در این چت آنلاین به اشتراک بگذارند. حتی ممکن است از آن برای به اشتراک گذاری فایل ها، به روزرسانی ها یا حتی بازخورد استفاده کنند.

چگونه CRM برای آهن و فولاد انتخاب کنید؟

هنگام انتخاب و خرید CRM برای آهن و فولاد، چند عامل وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این عوامل عبارتند از:

  • اندازه کسب و کار: سیستم های CRM دارای ویژگی های مختلفی هستند، بنابراین مهم است که یکی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، ممکن است به تمام ویژگی های یک سیستم CRM سازمانی بزرگ نیاز نداشته باشید.
  • بودجه: قیمت گذاری CRM بسیار متغیر بوده و دارای مدل های مختلفی است. مهم است که سیستمی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد.
  • نوع صنعت: برخی از سیستم های CRM برای صنایع خاص مناسب تر از سایرین هستند. شما می توانید یک CRM مناسب با صنعت خود پیدا کنید یا با تکیه بر ویژگی‌ها، آن را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است.
  • نیازهای تیم شما: سیستم های CRM می توانند پیچیده باشند، بنابراین مهم است که یکی را انتخاب کنید که استفاده از آن برای تیم شما آسان باشد. هم چنین باید مطمئن شوید که سیستم دارای ویژگی هایی است که تیم شما برای انجام کارها به طور موثر به آن نیاز دارد.
  • انعطاف پذیری سیستم: سیستم های CRM برای صنعت آهن و فولاد باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا با نیازهای کسب و کار شما سازگار شوند. اگر کسب و کار شما در حال رشد است، به سیستمی نیاز دارید که بتواند با شما رشد کند.

نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار CRM کاواک به شما روشی آسان جهت مشاهده، پیگیری و مدیریت قرار ملاقات ها، وظایف و تعاملات مشتری ارائه می دهد. با استفاده از آن مشتریان خود را مدیریت کنید. CRM کاواک برای شرکت های تولیدی و بازرگانی آهن و فولاد در ایجاد و حفظ روابط با مشتریان کمک می کند.

چرا کاواک انتخاب مناسبی است؟

کاواک به عنوان یک نرم افزار، خودکار کار می کند تا تمام جنبه های کسب و کار شما را در یک مکان با دسترسی آسان ترکیب کند. برخی از مزایای اصلی کاواک شامل ویژگی هایی مانند:

  • مدیریت مشتریان
  • سرویس دوره ای
  • تولید گزارش آسان
  • مشتری و سابقه شغلی
  • سازگار با موبایل
  • مدیریت پروژه
  • مدیریت تجهیزات
  • یادآوری های فعال شده

معاملات بیشتر با مدیریت تماس ها

پروفایل های تماس کامل را با فیلدهای سفارشی حفظ کنید تا تمام داده های مورد نیاز خود را ثبت کنید. برای ردیابی آسان، مخاطبین را طبقه بندی و به سازمان خود پیوند دهید. به راحتی مخاطبین پایگاه داده های تماس موجود را اضافه یا وارد کنید. با نرم افزار CRM کاواک تمام اطلاعات تماس، یادداشت ها، تاریخچه ارتباطات، معاملات باز و بسته و موارد دیگر را در یک نگاه مشاهده کنید.

ایجاد فرصت های جدید در چند ثانیه

فرصت های فروش جدید را براساس ارزش، تاریخ نهایی شدن مورد انتظار، احتمال برنده شدن و موارد دیگر اضافه کنید. برای افزودن اطلاعات اضافی به معاملات خود، فیلدهای سفارشی ایجاد کنید. فعالیت های معامله را پیگیری کنید. معاملات را از طریق مراحل خط لوله فروش خود دنبال کنید.

دریافت اطلاعات آنی از داشبورد

گرفتن یک تصمیم درست تجاری همیشه آسان نیست. با اطلاعات آمار فروش و دیگر داده ها از طریق داشبورد، همواره به‌روز باشید. آمار معاملات باز و برنده شده، وضعیت معاملات توسط اعضای تیم، یادآوری فعالیت و موارد دیگر را با یک نگاه در داشبورد مشاهده کنید. معاملات خود را دنبال کنید و پیشرفت تیم را با داشبورد بصری نظارت کنید.

تیم خود را به طور موثر مدیریت کنید

کارکنان فروش خود را به صورت تیمی سازماندهی کنید تا عملکرد آنها را پیگیری کنید. تیم های مختلف ایجاد کنید تا تصویر واضحی از معاملات و فعالیت هایی که روی آنها کار می کنند به دست آورید. عملکرد تیم فروش را با مشاهده اطلاعات آنی در داشبورد خود ارزیابی کنید. قابلیت مشاهده رکوردها را تنظیم کنید تا فقط برای تیم شما قابل مشاهده باشد.

مزایای CRM برای صنعت آهن و فولاد

مدیریت یک کسب و کار صنعت آهن و فولاد، چه تولیدکننده باشد یا فروشنده، شامل بسیاری از وظایف اداری، مدیریت مشتریان، مدیریت سفارش ها، بازاریابی و موارد دیگر است. اینجاست که سیستم های CRM به ابزاری ضروری برای صنعت آهن و فولاد تبدیل می شوند. در اینجا برخی از مزایای CRM برای صنعت آهن و فولاد آورده شده است:

  • انتقال خدمات بدون ریسک بدون وقفه در کسب و کار
  • دید و کنترل کامل بر فرآیند پشتیبانی
  • کاهش هزینه های سالانه
  • صرفه جویی در زمان
  • مدیریت و سازماندهی مشتری
  • ارتباطات و خدمات پیشرفته مشتری
  • گردش کار ساده و مدیریت کارها
  • پایگاه داده همیشه در دسترس
  • ثبت سابقه مذاکرات با مشتری و بهبود کار تیمی
  • مدیریت هزینه با تحلیل گزارش های مالی
  • در اختیار داشتن پروفایل مشتریان
  • آگاهی از میزان سودآوری هر مشتری
  • تقسیم بندی مشتریان
  • شناسایی مشتریان مهم و سودآور
  • دسترسی سریع به اطلاعات مربوط به مشتری
  • تاریخچه کامل تعامل با هر مشتری

ماژول های کاواک

  1. پیشخوان
  2. تقویم شمسی
  3. پایگاه دانش
  4. گزارش فعالیت ها
  5. پشتیبان گیری از پایگاه داده
  6. تنظیمات و پیکربندی
  • درخواست رایگان دمو
بهترین نرم افزار CRM برای صنعت آهن و فولاد

سرنخ های خود را مدیریت کنید، تعامل با مشتریان را افزایش دهید و در عرض چند دقیقه تبدیل های بیشتری را ایجاد کنید. با ما تماس بگیرید تا در مورد کاواک و قابلیت های آن بیشتر بدانید.