یک نرم افزار CRM ابری میتواند ابزار بسیار مفیدی برای تیمهای فروش و بازاریابی باشد، اما دانستن اینکه کدام نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابری برای کسب و کار شما مناسب است یا اصلا به آن نیاز دارید یا نه، دشوار است.
تصور کنید که یک پلتفرم واحد دارید که به شما امکان می دهد همه داده های مشتری خود را در هر زمان و هر مکان ذخیره و به روز رسانی کنید. پلتفرمی که فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات شما را خودکار میکند و به شما کمک میکند تجارب شخصی شده را در کانالها ارائه دهید.
این جادوی CRM ابری (Cloud) است. یک فناوری قوی که می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را مقیاس بندی کنید و بدون نیاز به زیرساخت های پرهزینه و پیچیده فناوری اطلاعات، با نیازهای متغیر سازگار شوید.

این راهنمای CRM ابری به شما نشان می دهد که چگونه کار می کند و چرا بهتر از سیستم های CRM در شبکه داخلی است. در این راهنما، توضیح خواهیم داد که CRM ابری چیست؟ چه مزایایی می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد؟ ما همچنین به شما توصیه های عملی در مورد چگونگی انتخاب بهترین راهکار برای کسب و کار شما و نحوه استفاده حداکثری از آن خواهیم داد.
CRM ابری چیست؟

نرم افزار CRM ابری به سازمان ها کمک می کند تا اطلاعات مربوط به طیف وسیعی از تماس ها و روابط داخلی و خارجی را مدیریت کنند. نرم افزار سی آر ام ابری یا Cloud راه حلی است که بر روی سرورهای ارائه دهنده نرم افزار میزبانی می شود و سازمان ها می توانند از طریق اینترنت به آن دسترسی داشته باشند.
هر چند CRM ها فقط برای مدیریت اطلاعات مشتری استفاده نمی شوند. اینها ابزارهای قدرتمندی برای خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار و متمرکز کردن اطلاعات در سراسر بخش ها هستند. آنها دسترسی به داده های جامع از ابر نرم افزار CRM و جاهای دیگر را برای فروش، بازاریابی و حتی منابع انسانی آسان می کنند.

با نرمافزار CRM مبتنی بر وب، تیم فروش شما میتواند بهترین زمان را برای دستیابی به سرنخهای داغ خود و نحوه تعامل آنها در هر نقطه تماس با سفر مشتری پیدا کند. مدیران فروش می توانند به داده های جامع در مورد عملکرد تیم، فرصت های از دست رفته و بهترین نقاط قوت دسترسی داشته باشند.
برخلاف نرمافزار CRM تحت شبکه داخلی، سیستمهای CRM ابری در فضای ابری کار میکنند و در هنگام همکاری، دسترسی و بهروزرسانی سوابق مشتری و دادههای مشتری، انعطافپذیری بیشتری ارائه میدهند. آشنایی با اینکه نرم افزار CRM ابری چیست؟ و چه چیزی می تواند برای شرکت شما فراهم کند، می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد، اما درک مزایای CRM زمانی ساده است که به یک سری نکات تقسیم شود. پس بیایید این کار را انجام دهیم.
چه کسانی باید از نرم افزار CRM ابری استفاده کنند؟
راهکارهای CRM ابری برای طیف گسترده ای از کسب و کارهای ایده آل هستند، از جمله:
1. استارتاپ ها و کارآفرینان
نرم افزار CRM ابری به استارتآپها و کارآفرینان یک پلتفرم منعطف و قابل دسترس برای سازماندهی و پرورش کارآمد پایگاه مشتریان خود و در عین حال تمرکز بر رشد کسبوکار ارائه میدهد.
2. کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMBs)
CRM کلاود برای SMB هایی که به دنبال راه حلی مقرون به صرفه و مقیاس پذیر برای مدیریت روابط با مشتری خود بدون تحمل سخت افزار گران قیمت یا زیرساخت فناوری اطلاعات هستند، عالی است.
3. تیم های از راه دور
Cloud CRM به تیمهای کار از راه دور (دورکاری) از آدرسهای کسبوکار مجازی و فضای کاری راه دور اجازه میدهد تا با متمرکز کردن دادههای مشتری، ارتباطات و پیشرفت فروش، به طور یکپارچه با یکدیگر همکاری کنند و کار گروهی کارآمد را بدون توجه به مرزهای جغرافیایی تقویت کنند.

4. فروشندگان حرفه ای
با نرم افزار CRM ابری، فروشندگان می توانند به داده های مهم مشتری و اطلاعات فروش از دستگاه های تلفن همراه خود در هنگام سفر یا در طول جلسات مشتری دسترسی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که سازنده و مطلع خواهند بود.
5. مشاغلی که به دنبال مقیاس پذیری هستند
راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ابری را میتوان به راحتی بر اساس نیازهای در حال تحول یک کسبوکار بزرگتر کرد. این باعث می شود که آن را به یک انتخاب عالی برای شرکت هایی که توسعه سریع یا افزایش پایگاه مشتری را تجربه می کنند، تبدیل کند.
6 دلیل پذیرش نرم افزار CRM ابری چیست؟

در این بخش، 6 دلیل غیرقابل انکار را بررسی خواهیم کرد که چرا کسبوکارها به طور فزایندهای به نرم افزار CRM ابری روی میآورند تا تعاملات مشتریان خود را متحول کنند و عملکرد کلی خود را ارتقا دهند.
1. کارایی هزینه
برنامه های کاربردی ابری نیاز به خرید مجوزهای نرم افزاری گران قیمت را از بین می برند. در عوض، میتوانید مدل های قیمت گذاری CRM مبتنی بر اشتراک را انتخاب کنید که اغلب شامل بهروزرسانیهای منظم، امنیت دادهها و پشتیبانی است.
2. قابلیت دسترسی
نرم افزار CRM ابری به کاربران امکان می دهد از هر دستگاهی که اتصال اینترنت دارد به اطلاعات و داده های مشتری دسترسی داشته باشند. چه در دفتر باشید، چه در جاده یا در خانه کار کنید، می توانید در ارتباط باشید و از وضعیت مطلع باشید.
3. به روزرسانی خودکار
ارائه دهندگان CRM کلاود یا ابری به طور مداوم پلتفرم های خود را با به روزرسانی های منظم و بهبود ویژگی ها بهبود می بخشند. در نتیجه، میتوانید بدون نگرانی در مورد بهروزرسانیهای دستی، از جدیدترین ابزارها و قابلیتها استفاده کنید.
4. مقیاس پذیری
بر خلاف سیستم های CRM سنتی، که ممکن است نیاز به بازنگریهای گسترده برای تطبیق با رشد داشته باشند، راهکارهای CRM ابری به راحتی میتوانند برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر کسبوکار افزایش یابند.
5. همکاری
با نرم افزار سی آر ام ابری، تیمها میتوانند بدون زحمت با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتری، تاریخچه ارتباطات و دادههای فروش، بیدردسر همکاری کنند و رویکردی یکپارچه و آگاهانه را برای تعامل با مشتری تقویت کنند.
6. تجزیه و تحلیل زمان واقعی
سیستمهای CRM مبتنی بر ابر، بینشهای بیدرنگ درباره رفتار مشتری، عملکرد فروش، و اثربخشی کمپین بازاریابی ارائه میکنند و به شما این امکان را میدهند که فوری تصمیمهای مبتنی بر داده را بگیرید.
ویژگی های کلیدی نرم افزار CRM ابری

هنگامی که صحبت از نرم افزار CRM ابری می شود، ویژگی های کلیدی زیر به کسب و کارها برای ایجاد و حفظ روابط موفق با مشتری قدرت می دهد.
1. مدیریت تماس
مدیریت تماس در قلب هر سیستم CRM است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ابری یک پایگاه داده متمرکز برای ذخیره تمام اطلاعات مشتری شما در یک مکان فراهم می کند. از جزئیات اولیه تماس گرفته تا تاریخچه ارتباطات و رفتار خرید، می توانید به یک نمای جامع از هر مشتری دسترسی داشته باشید. مدیریت تماس کارآمد به شما امکان می دهد داده ها را بازیابی کنید، تعاملات را ردیابی و سرنخ ها را به سرعت پرورش دهید. با دید 360 درجه از مشتریان خود، می توانید نیازها، ترجیحات و نقاط دردناک آنها را بهتر درک کنید و وفاداری آنها را تقویت کنید.
2. اتوماسیون بازاریابی
نرم افزار CRM ابری، شما را قادر می سازد تا تلاش های بازاریابی خود را خودکار کنید، مخاطبان خود را بر اساس رفتار و ترجیحات تقسیم بندی کرده و محتوای شخصی سازی شده را در زمان مناسب ارائه دهید. این نرم افزار از کمپین های بازاریابی ایمیلی گرفته تا پست های رسانه های اجتماعی، اتوماسیون فرآیندهای بازاریابی را ساده می کند و در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند. با تجزیه و تحلیل پاسخ های مشتریان و ردیابی موفقیت کمپین، می توانید استراتژی فروش و بازاریابی خود را برای حداکثر تأثیر و بازگشت سرمایه تنظیم کنید.
3. مدیریت وظایف
با ویژگیهای مدیریت وظایف در نرم افزار CRM ابری، وظایفی را به اعضای تیم اختصاص دهید، ضرب الاجل تعیین کنید و پیشرفت را دنبال کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز از بین نمی رود. مدیریت وظیفه مسئولیت پذیری و همکاری را تقویت می کند و تضمین می کند که تیم شما کارآمد عمل می کند و ضرب الاجل های مهم را رعایت می کند. فرآیند مدیریت وظایف در یک سیستم CRM ابری به شما امکان می دهد وظایف را ایجاد، اختصاص دهید، سپس پیگیری و تکمیل کنید.
4. ردیابی خط لوله
با ردیابی خط لوله در نرم افزار CRM ابری، خط لوله یا پایپ لاین فروش خود را به راحتی مدیریت کنید. فرصت های فروش خود را در مراحل مختلف فرآیند فروش تجسم کنید تا موانع احتمالی را شناسایی کرده و معاملات را اولویت بندی کنید. با نظارت بر خط لوله خود، می توانید منابع را به طور موثر تخصیص دهید و تصمیمات مبتنی بر داده را برای تسریع معاملات از طریق قیف فروش اتخاذ کنید.
5. همکاری
همکاری موثر کلید موفقیت در چشم انداز کسب و کار پویای امروزی است. نرم افزار CRM ابری ویژگیهای همکاری را ارائه میکند که ارتباط یکپارچه و اشتراک دانش را بین اعضای تیم تسهیل میکند. ابزارهای همکاری خواه به اشتراک گذاری بینش ها، به روزرسانی وضعیت معامله، یا بحث در مورد استراتژی ها به صورت داخلی با استفاده از یادداشت ها، ایمیل ها، فایل های مشترک و غیره باشد، ابزارهای همکاری کار تیمی را ارتقا می دهند و یک محیط کاری منسجم را تقویت می کنند.
6. گزارش و تجزیه و تحلیل
دادهها سوختی است که رشد کسبوکار را هدایت میکند و نرم افزار CRM ابری ابزارهای گزارشدهی و تحلیلی قوی برای تبدیل دادههای خام به بینشهای عملی فراهم میکند. گزارش های دقیق در مورد رفتار مشتری، عملکرد فروش و اثربخشی بازاریابی به شما این امکان را می دهد که تصمیمات آگاهانه بگیرید و زمینه های بهبود را شناسایی کنید.
با نظارت بر شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) CRM و تجزیه و تحلیل تعاملات مشتری، میتوانید فرصتهای بهبود را شناسایی کرده و بهسرعت به مشکلات احتمالی رسیدگی کنید. مشاهده دادهها در زمان واقعی شما را قادر میسازد تا استراتژیهای خود را به صورت پویا تغییر دهید و اطمینان حاصل کنید که کسبوکار شما چابک و رقابتی باقی میماند.
7. یکپارچه سازی
برای دستیابی به حداکثر بهره وری، CRM شما باید به طور یکپارچه با سایر ابزارهای تجاری ضروری کار کند، مانند:
- پلتفرم های بازاریابی ایمیلی: داده های مشتری را با پلت فرم بازاریابی ایمیلی خود برای کمپین های هدفمند و شخصی سازی شده همگام سازی کنید.
- نرم افزار حسابداری: به طور خودکار تراکنش های مشتری و اطلاعات حساب را برای حفظ دقت مالی به روز می کند.
- ابزارهای همکاری: CRM را با برنامه های مدیریت پروژه و ارتباط ادغام کنید تا همکاری تیمی را ساده کنید.
قابلیتهای یکپارچهسازی، شکاف بین سیستمهای مختلف را پر میکند و تبادل دادهها و گردشهای کاری ساده را امکانپذیر میسازد. این مراکز داده را حذف می کند و همکاری بین بخشی را افزایش می دهد. این به تیم شما قدرت می دهد تا به طور منسجم کار کند، بهره وری را بهبود بخشد و یک تجربه مشتری واحد ارائه دهد.
مزایای CRM ابری چیست؟
در حالی که همه CRM ها روشی موثر و شفاف برای مدیریت اطلاعات مشتریان و کارکنان ارائه می دهند، راه حل های تحت شبکه داخلی گاهی اوقات با اشکالاتی همراه هستند. با استفاده از CRM و نرم افزارهای رایانش ابری که برای کسب و کارهای کوچک یا شرکت های بزرگ طراحی شده اند، می توانید از این اشکالات جلوگیری کنید. از آنجایی که نرم افزارهای CRM ابری در مدل SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) کار می کنند، از این اشکالات جلوگیری می کنند و دارای مزایای زیر هستند:
نصب آسان و مقرون به صرفه
راه اندازی CRM در خدمات رایانش ابری نیاز به برنامه های کاربردی داخلی گران قیمت را برطرف می کند و آنها را به گزینه ای جذاب برای سازمان ها در هر اندازه تبدیل می کند. هزینه نرم افزار CRM در محل برای یک کسب و کار نوپا یا کوچک بسیار گران است، البته به غیر از سرورهای مرتبط و کارکنان پشتیبانی، تعمیر و نگهداری. در حالی که بهروزرسانیها، نگهداری و پشتیبانگیری و حفاظت از دادهها توسط ارائهدهنده نرم افزار CRM ابری انجام میشود. CRM های ابری همچنین هزینه های سخت افزاری و سربار را که توسط فروشنده CRM جذب می شود، حذف می کنند.
مقیاس پذیری
CRM های ابری ابزار مقرون به صرفه ای برای مقیاس بندی ارائه می دهند. با قیمت گذاری واضح و دسترسی فوری، این به معنای کاهش هزینه های اولیه است، به این معنی که مدیریت رشد شرکت شما آسان تر است. به همین ترتیب، برای یک شرکت بزرگتر که به دنبال ارتقای فضای ذخیره سازی خود است، نرم افزار CRM ابری یک راه حل ساده و فوری ارائه می دهند، بنابراین نیازی به منبع سخت افزار و نصب و نگهداری آن توسط تیمی از متخصصان IT داخلی نیست.
دسترسی بیشتر
CRMهای ابری همچنین امکان تحرک بسیار بیشتری را نسبت به همتایان داخلی خود دارند. کاربران دیگر به میز خود بسته نیستند و می توانند از طریق اینترنت از هر دستگاهی به برنامه های CRM دسترسی داشته باشند. دسترسی به اینترنت به کاربران انعطافپذیری بیشتری میدهد و به معنای زمان توقف کمتر در سفر یا خارج از دفتر است.
برنامه های انعطاف پذیر و متناسب
اگر سازمان شما فقط به جنبههای خاصی از نرم افزار CRM ابری نیاز دارد، اغلب میتوانید اشتراک یک طرح قیمتگذاری را انتخاب کنید که فقط این ویژگیها را شامل میشود. برخلاف بسیاری از گزینههای سنتی، CRMهای ابری بستهای قابل تنظیم را ارائه میدهند، بنابراین مجبور نیستید برای خدماتی که به آنها نیاز ندارید، هزینه بپردازید: یعنی دقیقا برای همان چیزی که میخواهید، به ازای تعداد کاربرانی که نیاز دارید، پرداخت میکنید. اشتراک ها را می توان به صورت ماهانه یا سه ماهه پرداخت کرد و می توان بلافاصله تغییر یا لغو کرد.
امنیت بیشتر
منابع صرف شده برای ساخت و نگهداری سرور و تضمین امنیت داده ها منابعی هستند که از کمک به رشد سازمان شما برداشت می شوند. نرم افزار CRM ابری تمام این پشتیبانها را برای شما مدیریت میکنند و اطمینان میدهند که اطلاعات شما رمزگذاری شده، پشتیبانگیری میشود و هرگز گم نمیشود. علاوه بر این، بسیاری از ارائه دهندگان CRM ابری ضمانت های آپتایم را برای اطمینان از یک سرویس ثابت بدون خطر برای سازمان شما ارائه می دهند.
ادغام آسان
یکی از بهترین راهها برای تبدیل نرم افزار CRM به یک بسته بسیار قویتر، استفاده از نرمافزار یکپارچه است. با CRM های تحت شبکه داخلی، سازمان ها به تیمی از متخصصان فناوری اطلاعات نیاز دارند تا برنامه ها را از پایه بسازند یا برنامه های موجود را اصلاح کنند تا از سازگاری با CRM اطمینان حاصل کنند و نیازهای خاص شما را برآورده کنند.
CRM های ابری با مجموعه ای از برنامه های شخص ثالث بصری که برای کارکرد کامل با CRM شما طراحی شده اند و راهکارهای خاص و هدفمندی را برای نیازهای منحصر به فرد شما ارائه می دهند، راه حل ساده تری ارائه می دهند. این ابزارها عملکرد را در زمینههای کلیدی مانند کمپینهای بازاریابی، میز کمک، ایمیلها و رسانههای اجتماعی تقویت میکنند تا به تیمها در صرفهجویی در وقت در کارهای تکراری کمک کنند.
تفاوت بین CRM ابری و CRM نصبی
با استفاده از CRM نصبی در شبکه داخلی یا سنتی، یک کسب و کار سرورها و شبکه هایی را که پایگاه داده مشتریان را در خود جای داده اند، میزبانی و راه اندازی می کند. علاوه بر ایجاد زیرساخت، این کسب و کارها همچنین باید برای CRM هزینه کرده و مدیریت کنند. آنها به کارکنان فناوری اطلاعات نیاز دارند تا سیستم ها را حفظ کنند، که زمان می برد، هزینه ها را افزایش می دهد و اغلب به این معنی است که آنها باید به صورت دستی هر رایانه ای را که از سیستم استفاده می کند به روز کنند – با دور کردن کارمندان از کارشان به بهره وری آسیب می رساند.
در مقابل، استفاده از یک نرم افزار CRM ابری نیاز یک کسب و کار را برای ساخت و نگهداری زیرساخت CRM از بین می برد. این همچنین به این معنی است که هزینه های اولیه کاهش می یابد و مسئولیت های مربوط به لجستیک، به روز رسانی و مدیریت امنیت دیگر مسئولیت آنها نیست. کارمندان به سادگی از طریق یک برنامه یا داشبورد مبتنی بر وب به CRM خود دسترسی دارند.
نرم افزار CRM ابری: ابزار ضروری تیم های راه دور
دسترسی به نرم افزار CRM ابری بخصوص برای تیمهای راه دور که اغلب برای تبادل بهروزرسانیها یا اطلاعات پیرامون کولر آبی معمولی با هم نیستند، مفید است. یک CRM ابری با فراهم کردن فضایی برای کارمندان برای ارائه بهروزرسانیهای همزمان و عملی با پیشرفت گردش کار، CRM را در راس امور قرار میدهد. CRM های ابری به دلایل زیر برای تیم های راه دور مفید هستند:
- فضای ذخیره سازی مشترک: فایلها به صورت محلی در رایانههای شخصی ذخیره نمیشوند. همه آنها در یک مکان هستند، بنابراین مهم نیست در کجای جهان هستید، نسخه مناسب را در مقابل خود دارید.
- هماهنگی خودکار بین تیم ها: آیا تیم فروش شما باید بداند که چه زمانی ابزار اتوماسیون بازاریابی شما سطوح بالایی از تعامل را با یک کمپین می بیند؟ یک نرم افزار CRM ابری بهروزرسانیهایی مانند آنها را خودکار و بدون درز ایجاد میکند.
- همگام سازی داده های در لحظه: چه اطلاعات مشتری جدید باشد، چه بهروزرسانی که مشتری کتاب الکترونیکی جدید شما را دانلود کرده است، یا درخواست خدمات مشتری دریافتی، همه بهطور خودکار در CRM شما بهطور همزمان ثبت میشوند تا همه و در هر کجا ببینند.
- پاکسازی داده ها در زمان واقعی: رایانش ابری با استقرار یک نرم افزار CRM ابری که موارد تکراری مزاحم را از سیستم شما حذف می کند، خطاها و مراکز داده را کاهش می دهد. وقتی تیمهای دروکار داشبورد یکسانی را به اشتراک میگذارند، گردش کار به آرامی پیش میرود و بهرهوری در سراسر کسب و کار افزایش مییابد.
چگونه یک نرم افزار CRM ابری مناسب را انتخاب کنیم؟
وقتی نوبت به انتخاب بهترین نرم افزار CRM ابری برای کسب و کار شما می رسد، انتخاب صحیح می تواند به طور قابل توجهی بر موفقیت کلی شما تأثیر بگذارد. با در نظر گرفتن دقیق عوامل زیر، می توانید با اطمینان راه حلی را انتخاب کنید که کسب و کار شما را به سمت موفقیت بیشتر در عصر دیجیتال سوق می دهد.
1. مقیاس پذیری
کسب و کار شما دائما در حال پیشرفت است و CRM شما باید هم راستا با شما رشد کند. اطمینان حاصل کنید که نرم افزار سی آر ام ابری (Cloud) که انتخاب می کنید مقیاس پذیر است و می تواند نیازهای آینده شما را بدون به خطر انداختن عملکرد یا یکپارچگی داده ها برآورده کند.یک CRM مقیاس پذیر به شما این امکان را می دهد که کاربران بیشتری اضافه کنید، ذخیره سازی داده ها را افزایش دهید و با گسترش کسب و کار خود، ترافیک بیشتری را مدیریت کنید.
چرا مهم است؟ مقیاس پذیری تضمین می کند که سرمایه گذاری CRM شما در درازمدت قابل دوام است و از رشد کسب و کار شما بدون نیاز به ارتقاء یا مهاجرت مکرر سیستم پشتیبانی می کند.
2. سهولت استفاده
یک رابط کاربر پسند برای پذیرش سریعتر CRM ضروری است. به دنبال ابزاری با سیستم ناوبری بصری و ساده باشید تا منحنی یادگیری را برای اعضای تیم تان به حداقل برسانید. یک CRM کاربرپسند پذیرش بیشتر کاربر را تشویق می کند و منجر به استفاده بهتر از ویژگی ها و قابلیت های آن می شود.
چرا مهم است؟ یک CRM با کاربری آسان، زمان آموزش را کاهش می دهد، بهره وری را افزایش می دهد و تجربه کاربری مثبتی را تقویت می کند و باعث می شود تیم شما به طور کامل از قابلیت ها و ویژگی های CRM استفاده کند.
3. سفارشی سازی
هر کسب و کاری منحصر به فرد است و CRM شما باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا با نیازهای خاص شما سازگار شود. به دنبال یک سی آر ام ابری باشید که به شما امکان می دهد فرآیندها، فیلدهای داده و گردش کار را سفارشی کنید تا با نیازهای تجاری منحصر به فرد شما هماهنگ شود. تطبیق CRM برای مطابقت با فرآیندهای موجود، انتقال یکپارچه را تضمین می کند و کارایی را به حداکثر می رساند.
چرا اهمیت دارد؟ سفارشیسازی به شما این امکان را میدهد که CRM خود را با فرآیندهای کسبوکارتان هماهنگ کنید و نه برعکس، که منجر به یک رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری کارآمدتر و شخصیشدهتر میشود.
4. امنیت داده ها
امنیت داده در هنگام برخورد با اطلاعات حساس مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. بررسی کنید که ارائهدهنده نرم افزار CRM ابری از اقدامات امنیتی قوی مانند رمزگذاری دادهها، فایروالها و کنترلهای دسترسی استفاده میکند تا از دادههای شما در برابر دسترسی یا نقضهای غیرمجاز محافظت کند. اطمینان حاصل کنید که CRM انتخابی شما مطابق با استانداردهای انطباق خاص صنعت، مانند GDPR یا HIPAA است، اگر برای کسب و کار شما قابل اجرا است.
چرا اهمیت دارد؟ حفاظت از دادههای مشتری نه تنها از اعتبار شما محافظت میکند، بلکه رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی دادهها را نیز تضمین میکند و از عواقب قانونی و مالی احتمالی جلوگیری میکند.
5. پشتیبانی مشتری
پشتیبانی قابل اعتماد مشتری برای اجرای روان CRM و استفاده مداوم ضروری است. ارائه دهنده ای با پشتیبانی عالی از مشتری را انتخاب کنید که کمک پاسخگو و منابع آموزشی جامع برای تیم شما ارائه می دهد. پشتیبانی قابل اعتماد مشتری تضمین می کند که هر گونه مشکل یا سؤال به سرعت برطرف می شود و اختلالات در عملیات تجاری شما به حداقل می رسد.
6. اهداف تجاری
مشخص کنید که برای دستیابی به اهداف تجاری خود به چه عملکردی نیاز دارید و سیستمی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.
7. نیاز به نصب برنامه های دیگر
بررسی کنید که آیا نرم افزار CRM ابری مورد نظرتان تمام ابزارهای مورد نیاز را برای مدیریت نیازهای اساسی دارد یا نه، به عنوان مثال ابزارهایی برای مدیریت ارتباطات از طریق ایمیل، تلفن و چت. شکی نیست که دسترسی به تمام ابزارهای مهم از یک رابط واحد بسیار راحت تر است، نه جابجایی بین چندین برنامه.
8. کیفیت پشتیبانی فنی
عملکرد نرم افزار تنها به پیکربندی بستگی ندارد، بلکه به پاسخگویی و حرفه ای بودن پشتیبانی فنی بستگی دارد.
9. قدرت و شهرت فروشنده
بررسی های مشتریان فروشنده و گزارش های اخیر معتبرترین تحلیلگران را بررسی کنید. در بررسیها، میتوانید ببینید که چه چیزی انتظار میرفت، و در نهایت مشتریان چه چیزی به دست آوردند، چگونه این امر بر تجارت آنها از نظر حجم فروش و بهرهوری تأثیر گذاشت. گزارشهای تحلیلگران به شما بینشهایی ارائه میدهند تا فروشندگان برتر را با هم مقایسه کنید و بررسی کنید که آیا فروشنده میتواند نیازهای دقیق کسبوکار شما را برآورده کند یا خیر.
برای رشد بیشتر کسب و کار خود به انقلاب CRM ابری بپیوندید
همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می دهد، در آغوش گرفتن فناوری ابر به چیزی بیش از یک روند تبدیل می شود. این یک ضرورت استراتژیک است. چشم انداز کسب و کار امروزی نیازمند راه حل های کارآمد، در دسترس و مقیاس پذیر است که نرم افزار CRM ابری را به یک ضرورت برای رشد تبدیل می کند. با اتخاذ یک پلت فرم CRM ابری، می توانید گردش کار را ساده کنید، تعاملات مشتری را افزایش دهید و بینش ارزشمندی در مورد عملیات کسب و کار خود به دست آورید.
وقتی صحبت از قابلیت اطمینان، نوآوری و عملکرد استثنایی می شود، CRM کاواک به عنوان قهرمان بلامنازع ظاهر می شود. رابط بصری، ویژگی های پیشرفته، و اقدامات امنیتی درجه یک، تجربه ای یکپارچه و قدرتمند را برای کل تیم شما ایجاد می کند. با کاواک می توانید با سیستم های قدیمی خداحافظی کنید و از چابکی و کارایی عملیات مبتنی بر ابر استفاده کنید.
چرا کاواک را به عنوان CRM ابری خود انتخاب کنید؟
یکی از مزایای بزرگ CRM ابری کاواک این است که با بسیاری از سرویسهای مبتنی بر وب دیگری که استفاده میکنید یکپارچه میشود و به شما امکان میدهد فرآیند کاری خود را ساده کنید و فوقالعاده کارآمد شوید. کاواک برای فروشندگان توسعه داده شده است، که برای پر کردن شکاف ها در گردش کار فروش شما با ترکیب همه ابزارهای لازم در یک بسته ساخته شده است:
- ورود دستی داده ها می تواند با کاواک متحول شود و شما می توانید زمان کمتری را برای دست زدن به داده ها و زمان بیشتری را برای فروش صرف کنید.
- نرمافزار مدیریت فروش کاواک یک فروشگاه آسان برای تمام نیازهای ردیابی فروش شما فراهم میکند و اطلاعات را از منابع دادههای فروش شما جمعآوری میکند.
- داشتن یک دیدگاه ساده از فرآیند فروش شما ضروری است.
- سیستمهای مدیریت فروش انعطافپذیر ابزار ارزشمندی برای ایجاد فرآیند فروش عالی برای کسبوکار شما هستند. سفارشیسازی گسترده و در عین حال ساده کاواک، پیشبینی و تغییر چیزها را آسان میکند و تأثیر آن را فوری میکند.