شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM عمده فروشی و مزایایی که به کسب و کارهای عمده فروشی می دهد

نرم افزار CRM عمده فروشی با ادغام بی‌نظیر با سیستم‌های مدیریت موجودی و حسابداری، به تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری شما، دید واضحی از مشتریان، موجودی انبار، سفارش های فعلی و سابقه فروش ارائه می دهد.

CRM عمده فروشی

یک سیستم CRM عمده فروشی می تواند ابزار ارزشمندی برای شرکت ها باشد. همه کسانی که در فروش هستند، به ویژه، می توانند از CRM بهره ببرند. این به این دلیل است که CRM ها در درجه اول برای بهبود و حفظ روابط با مشتری کار می کنند، که البته برای ادامه مشارکت و جذب مشتریان جدید نیز بسیار مهم است. CRMها همچنین می توانند به تیم ها کمک کنند تا در انجام وظایف روزانه خود سازماندهی شده و تأثیرگذار باقی بمانند.

یک سیستم CRM در عمده فروشی می تواند برای یک شرکت عمده فروشی با ساده سازی و بهبود جنبه های مختلف عملیات آن سود زیادی داشته باشد. این یک پلت فرم متمرکز برای مدیریت اطلاعات مشتری، ردیابی سرنخ های فروش و پرورش روابط با مشتری فراهم می کند. با یک CRM، یک شرکت عمده فروشی می تواند پایگاه داده مشتریان خود را تقسیم بندی کند، کمپین های بازاریابی را شخصی سازی کند و خطوط لوله یا پایپ لاین فروش را به طور موثر مدیریت کند.

نرم افزار سی آر ام عمده فروشی، امکان پردازش کارآمد سفارش ها، مدیریت موجودی و خدمات مشتری را فراهم می کند. با به دست آوردن بینش از تجزیه و تحلیل و گزارش، یک CRM در شرکت عمده فروشی کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کند، استراتژی های فروش را بهینه نماید، رضایت مشتری را افزایش داده و رشد کسب و کار را هدایت کند.

CRM چیست؟

اگر می خواهید یک CRM خوب برای کسب و کار خود پیاده سازی کنید، ابتدا باید بفهمید که تعریف CRM چیست؟ در واقع CRM مخفف نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه اصلی این سیستم مدیریت مشتریان از طریق کمک به یک شرکت در راضی نگه داشتن مشتریان خود است. چندین راه وجود دارد که می توان این کار را انجام داد و چندین ویژگی مختلف نرم افزار به این امر کمک می کند. برخی از ویژگی‌های کلیدی که تقریبا در هر CRM یافت می‌شود عبارتند از تجزیه و تحلیل، گزارش‌گیری، ورود و جمع‌آوری تاریخ و اتوماسیون.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار CRM و اینکه چگونه می تواند برای کسب و کار عمده فروشی شما مفید باشد، تعریف CRM را حتما بخوانید.

نرم افزار CRM عمده فروشی چیست؟

CRM برای عمده فروشی

CRM عمده فروشی یک سیستم و راهکار نرم افزاری است که می تواند به یک عمده فروش یا شرکت توزیع عمده فروشی کمک کند تا روز به روز خود را بهتر کند. این سیستم با ادغام با سیستم های دیگر که یک عمده‌فروش ممکن است از آنها برای ایجاد یک نقطه مرکزی برای کلیه فروش‌ها، بازاریابی و ارتباطات مشتری استفاده کند، کمک می کند. از آنجا که CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است، بنابراین در درجه اول برای حفظ روابط با مشتری و قوی نگه داشتن فروش برای یک شرکت عمل می کند تا آنها بتوانند به موفقیت خود ادامه دهند.

چرا عمده فروشان به CRM عمده فروشی نیاز دارند؟

ماهیت پویای صنعت عمده فروشی بیش از ویژگی های گسترده یک نرم افزار CRM استاندارد است. در اینجا دلایلی وجود دارد که نشان می دهد چرا به نرم افزار سی آر ام در عمده فروشی نیاز دارید:

  • برای عملیات منحصر به فرد طراحی شده است: هر عمده‌فروشی فرآیندها و الزامات مجزایی دارد. با گزینه‌های سفارشی سازی، می‌توانید سیستم را طوری تنظیم کنید که کاملا با جریان‌های کاری عملیاتی و استراتژی فروش منحصربه‌فرد شما هماهنگ باشد.
  • یکپارچه سازی: به‌عنوان پیوندی برای تمام جریان‌های داده‌های حیاتی شما عمل می‌کند، داده‌ها را از سیستم‌های مدیریت موجودی، پلتفرم‌های فروش، و ابزارهای زنجیره تأمین برای ارائه یک نمای مشتری واحد در یک مکان قابل دسترس یکپارچه می‌کند.
  • مقیاس پذیر برای رشد کسب و کار: با توسعه کسب و کار شما، نرم افزار CRM عمده فروشی کاواک با شما رشد می کند. این سیستم طراحی شده است تا بدون دردسر، مقیاس پذیری و پیچیدگی فزاینده ای را که CRM های استاندارد ممکن است به طور کارآمد پشتیبانی نکنند، تطبیق دهد.
  • دید کامل برای تیم فروش: CRM عمده فروشی به شما امکان می دهد داده های مهم مانند جزئیات فاکتور، فروش بر اساس محصول و اطلاعات اعتباری را ذخیره و مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه اطلاعات مناسب را در دستان خود دارید.

ویژگی ها و مزایای CRM برای عمده فروشان چیست؟

مزایای نرم افزار CRM در عمده فروشی

اگر عمده‌فروش هستید و هنوز در مورد اینکه آیا در CRM سرمایه‌گذاری می‌کنید یا خیر، تردید دارید، باید نگاهی به مزایای زیر بیندازید. ما برخی از مزایای نرم افزار CRM عمده فروشی که می‌تواند علاوه بر کسب و کارهای عمده فروشی، در بسیاری از بخش های دیگر نیز ضروری باشد، ذکر کرده‌ایم.

1- ساده سازی اتوماسیون فروش

وقتی صحبت از عمده فروشی می شود، فروش بخش کلیدی موفقیت شرکت است. بدون فروش قوی و ثابت، شرکت قادر به کسب سود نخواهد بود. یک CRM عمده فروشی می تواند با ساده کردن چرخه فروش به روش های مختلفی به تیم های فروش کمک کند. به عنوان مثال، می توانید از اتوماسیون برای دریافت سریعتر قراردادها و قیمت ها به مشتریان خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از یک CRM با مدیریت فروش و مدیریت سرنخ استفاده کنید تا به شما کمک کند سرنخ‌های بالقوه را از طریق قیف فروش خود هدایت کنید تا مشتریان بالقوه شما به مشتریان جدید و پولی تبدیل شوند.

2- ورود و جمع آوری داده ها

یکی دیگر از کارهای مهمی که سیستم‌های CRM انجام می‌دهند جمع‌آوری و وارد کردن داده‌های مهم مشتری است. اغلب، این داده‌ها در مورد مشتریان، ترجیحات آنها، مکالمات گذشته شما با آنها و موارد دیگر است که برای مدیریت خط لوله فروش شما بسیار مفید است. هنگامی که به آن مشتری می فروشید، یا اگر نیاز دارید به مکالمات و اطلاعات قبلی مراجعه کنید، این می تواند بسیار ارزشمند باشد.

هنگامی که اطلاعات مشتری تان در CRM عمده فروشی ذخیره می شود، به جای اینکه در کمد در دفتر شما ذخیره شود، می توانید به داده های مشتری خود دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که CRM ها، CRM مبتنی بر ابر هستند، دسترسی به این داده ها را نیز از هر جایی امکان پذیر می کند.

3- تجزیه و تحلیل و گزارش

تجزیه و تحلیل و گزارش می تواند دارایی ارزشمند برای بسیاری از کسب و کارها باشد. در واقع، آنها بسیار مهم هستند، به خصوص اگر می خواهید تجارت شما رشد کند. هر دو روشی آسان برای تعیین اینکه چه چیزی در داخل کار می کند و چه چیزی خوب نیست مناسب هستند. همچنین می‌توانید از تجزیه و تحلیل برای ارزیابی اینکه چه نوع رویکردهای فروش و بازاریابی بهترین نتایج را در زمانی که در تلاش برای جذب مشتریان جدید یا فروش با مشتریان فعلی هستند، استفاده کنید. سپس می توانید از این یافته ها برای اطلاع رسانی بیشتر درباره استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.

4- مدیریت کمپین های بازاریابی

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان عمده فروشی می تواند برای مدیریت کمپین های بازاریابی در صنعت عمده فروشی بسیار سودمند باشد. در اینجا نحوه کمک CRM آمده است:

  • تقسیم بندی مشتری: یک CRM عمده فروشی به شما امکان می دهد پایگاه داده مشتریان خود را بر اساس معیارهای مختلفی مانند صنعت، مکان، سابقه خرید یا سطح تعامل تقسیم بندی کنید. این تقسیم بندی مشتریان در CRM به شما کمک می‌کند تا با کمپین‌های بازاریابی مناسب، گروه‌های مشتریان خاصی را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، می‌توانید تبلیغات هدفمند را برای مشتریانی که به دسته‌بندی‌های محصول خاصی علاقه نشان داده‌اند ارسال کنید یا پیشنهادات شخصی‌سازی شده برای مشتریانی با ارزش بالا ایجاد کنید.
  • بازاریابی ایمیلی: بسیاری از سیستم‌های CRM عمده فروشی قابلیت‌های داخلی بازاریابی ایمیلی یا ادغام با پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی محبوب را ارائه می‌دهند. شما می توانید کمپین های ایمیل هدفمند را برای مشتریان عمده فروشی خود طراحی و ارسال کنید. این شامل خبرنامه‌ها، به‌روزرسانی‌های محصول، پیشنهادات تبلیغاتی و دعوت‌نامه‌های رویداد می‌شود.
  • تولید و مدیریت پیشرو: یک سیستم CRM می تواند به جذب و مدیریت سرنخ ها برای کسب و کار عمده فروشی کمک کند. می‌توانید سرنخ‌ها را ردیابی کنید، وظایف بعدی را به کارکنان فروش اختصاص دهید و بر نرخ تبدیل سرنخ نظارت کنید.
  • مشاهده قیف فروش: با یک CRM، می توانید سرنخ ها و فرصت ها را در حین پیشرفت در قیف فروش ردیابی کنید. می‌توانید ببینید کدام کمپین‌های بازاریابی به تولید سرنخ کمک می‌کنند و پیشرفت آنها را به معاملات بسته نظارت می‌کنند. این دید به شما کمک می‌کند تا تنگناها را شناسایی کنید، تلاش‌های بازاریابی خود را بهینه کنید و بر استراتژی‌هایی تمرکز کنید که بیشترین بازده را ایجاد می‌کنند.
  • درگیر شدن با مشتری و ایجاد ارتباط: یک نرم افزار CRM عمده فروشی به شما کمک می کند تا ارتباط ثابتی داشته باشید و روابط قوی با مشتریان عمده فروش خود ایجاد کنید. شما می توانید تعاملات مشتری را ضبط کنید، مکالمات را پیگیری کنید و کارهای بعدی را برای اطمینان از تعامل به موقع برنامه ریزی کنید. با داشتن یک دید کامل از تعاملات مشتری، می توانید تجربیات شخصی را ارائه دهید، نیازهای مشتری را برطرف کنید و وفاداری طولانی مدت را شکل دهید.

به طور خلاصه، یک سیستم CRM ابزارهای ارزشمندی را برای تقسیم بندی مشتری، بازاریابی ایمیلی، مدیریت سرنخ، مشاهده قیف فروش، تعامل با مشتری و تجزیه و تحلیل کمپین فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی‌ها، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی خود را در یک تجارت عمده‌فروشی افزایش دهید، روابط با مشتری را بهبود بخشید، فروش را افزایش دهید و به نتایج کلی بازاریابی بهتری دست یابید.

انتخاب بهترین CRM برای عمده فروشان

بهترین crm عمده فروشی

فروش به خودی خود می تواند به اندازه کافی چالش برانگیز باشد. اما، وقتی به خرده‌فروشان و سایر توزیع‌کنندگان می‌فروشید، می‌تواند مجموعه جدیدی از چالش‌ها را ایجاد کند. آنهایی که توسط کارکنان فروش که محصولات یا خدمات را مستقیم به کاربر نهایی می فروشند، مواجه نمی شوند.

کسب‌وکارها گزینه‌های فراوانی برای انتخاب در مورد محصولات عرضه‌شده از عمده‌فروشان دارند و پول بیشتری را برای محصولات خرج می‌کنند. بنابراین، برای کارکنان فروش مهم است که محصولات خود را از بقیه متمایز کنند. برای انجام این کار، دو ویژگی اصلی وجود دارد که تیم های فروش عمده فروشی/توزیع موفق دارند: آنها بسیار سازماندهی شده هستند و روابط تجاری قوی و طولانی مدت با مشتریان خود ایجاد می کنند.

اینجاست که یک CRM برای عمده فروشان وارد می‌شود. نرم‌افزار CRM عمده فروشی ابزاری حیاتی است که فروشندگان را قادر می‌سازد تا به راحتی تمام داده‌های فروش و اطلاعات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند. بنابراین، به آنها اجازه می دهد تا سازماندهی شده بمانند و خدمات رسانی بهتر به مشتریان بالقوه و مشتریان خود را آسان تر می کند.

اما، با وجود گزینه‌های بسیار زیاد CRM برای انتخاب، به‌طور قابل‌توجهی، می‌تواند کمی سخت باشد که بهترین گزینه را برای تیم فروش عمده‌فروشی خود تعیین کنید. همانطور که مدل کسب و کار برای فروش عمده فروشی یا توزیعی با مدل فروش مستقیم به مصرف کننده متفاوت است، نیازهای CRM عمده فروشی نیز متفاوت است. جهت اطمینان از پذیرش و استفاده گسترده، یک CRM برای عمده فروشان باید بتواند با سایر راه حل های نرم افزاری عملیاتی شرکت شما ادغام شود. از جمله مواردی مانند شما:

  • ابزار مدیریت زنجیره تامین
  • ابزار مدیریت موجودی و انبار
  • ابزار مدیریت سفارش
  • حمل و نقل و تدارکات

همچنین مهم است که CRM بتواند تمام اطلاعات مهم تجاری و فروشی را که شما و فروشندگان تان روزانه به آنها دسترسی دارید را در اختیار داشته باشد و سازماندهی کند تا به اندازه کافی شراکت و روابط خود را حفظ کنید، از جمله خرده فروشان، تولیدکنندگان، نمایندگان، توزیع کنندگان، نمایندگان و سایر ذینفعان.

نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار CRM کاواک به شما و تیم تان روشی آسان جهت مشاهده، پیگیری و مدیریت قرار ملاقات ها، وظایف و تعاملات مشتری ارائه می دهد. یک نرم افزار که مجموعه کاملی از ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا ارتباطات و فعالیت ها را در کل فرآیند خدمات خود پیگیری کنید.

تمام داده های موجود در CRM کاواک در دایرکتوری هایی سازماندهی شده اند که به راحتی می توان آنها را جستجو و فیلتر کرد تا اسناد یا مخاطب مورد نیاز را پیدا کنید. به این ترتیب، همکاران شما می توانند با پیوست کردن و اشتراک گذاری یادداشت ها، ثبت تعاملات و موارد دیگر با یکدیگر همکاری کنند.

چرا CRM عمده فروشی کاواک؟

نرم افزار CRM عمده فروشی کاواک تمام ویژگی هایی را که تیم های فروش و مدیریت شما جهت مدیریت روابط با مشتری به آن نیاز دارند، در اختیار دارد. از جمه:

  • مدیریت تیم فروش
  • مدیرت سرنخ
  • مدیریت حساب‌ها
  • شرکت ها
  • مدیریت تماس
  • گزارش های قابل تنظیم
  • خط لوله فروش خود
  • بازاریابی ایمیلی
  • تقویم شمسی
  • داشبورد قابل تنظیم
  • گردش کار

گردش کار کارآمد فروش

با کاواک CRM، هر مرحله از فرآیند فروش ساده و هماهنگ می‌شود و اطمینان حاصل می‌کنید که تیم شما در یکپارچگی و هماهنگی کامل با یکدیگر کار می‌کند. برای افزایش بیشتر کارایی، اتوماسیون ها و ادغام های هوشمند را فعال کنید.

صرفه جویی در زمان

با خودکار کردن فرآیندهای فروش در زمان ارزشمند خود صرفه جویی کنید. با خودکار کردن کارهای تکراری، معاملات بیشتری را ببندید. به‌طور خودکار سرنخ‌ها را به ارائه مجدد اختصاص دهید، یادآوری‌هایی را برای فعالیت‌های آینده تنظیم کنید، هنگامی که سرنخ ایمیلی را باز می‌کند مطلع شوید و موارد دیگر که برای انجام بهتر و به موقع کارها است.

یک نمای کلی فوری دریافت کنید

به راحتی داشبوردها را در زمان واقعی و بدون نیاز به توسعه نرم افزاری، ایجاد کنید. اطلاعاتی در مورد جایگاه معاملات، درآمد مورد انتظار، عملکرد تیم خود و موارد دیگر به دست آورید.

مزایای CRM کاواک برای عمده فروشی ها

  • پایگاه داده همیشه در دسترس برای ثبت پرونده مشتریان
  • افزایش امنیت اطلاعات مشتریان
  • نظارت بر فعالیت های کارکنان
  • ثبت سابقه مذاکرات با مشتری و بهبود کار تیمی
  • مدیریت هزینه با تحلیل گزارش های مالی
  • در اختیار داشتن پروفایل مشتریان
  • آگاهی از میزان سودآوری هر مشتری
  • تقسیم بندی مشتریان
  • شناسایی مشتریان مهم و سودآور
  • مشاهده سوابق مراجعات مشتریان
  • ارسال پیام های بازاریابی هدفمند
  • سهولت استفاده و رابط کاربری آسان
  • دسترسی سریع به اطلاعات مربوط به مشتری
  • اتوماسیون گردش کار
  • تاریخچه کامل تعامل با هر مشتری

ماژول های کاواک

  • پیشخوان
  • تقویم شمسی
  • پایگاه دانش
  • گزارش فعالیت ها
  • پشتیبان گیری از پایگاه داده
  • تنظیمات و پیکربندی
  • درخواست رایگان دمو
راه حل های پیشرفته برای شرکت های مدرن

کسب و کارهای مختلف می توانند پیچیده باشند. کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند. آنها شما را در مورد CRM کاواک راهنمایی خواهند کرد و اینکه چگونه قابلیت های پیشرفته آن می تواند نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کند.