شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM برای معماران و 7 دلیل برای استفاده از آن در شرکت های طراحی ساختمان

CRM برای معماران

تلاش برای نوآوری در هسته اصلی هر طراحی خلاقانه در دنیای همیشه در حال تحول معماری نهفته است. ادغام نرم افزار CRM برای معماران در فرآیند ایده پردازی به عنوان یک کاتالیزور دگرگون کننده ظاهر شده است. حتی اگر CRM ها به طور فزاینده ای توسط شرکت های معماری مورد استفاده قرار گیرند، این سیستم هنوز به یک هنجار عمومی تبدیل نشده است. با این حال، این نرم افزار یک ابزار مدیریت پروژه باورنکردنی است که یک راهکار پایگاه داده قابل اعتماد نیز دارد.

تصور کنید که یک روز صبح، وارد دفتر معماری خود می شوید. روی میز شما یک دفترچه یادداشت بزرگ و ساده قرار دارد. پشت میز می نشینید و نوت بوک خود را باز می کنید… و دقیقا به همین ترتیب، همه چیز در اطراف شما جان می گیرد: همه وظایف شما برای انجام دادن سازماندهی شده به نظر می رسند، و کارهایی که به تیم خود واگذار می کنید به طور خودکار به کارمند مناسب تخصیص می یابند. شما می دانید که چه مراحل بعدی را باید بردارید و می توانید چالش های آینده را پیش بینی کنید و چگونه از آنها اجتناب کنید.

نرم افزار CRM کاواک
ابزار جامع اتوماسیون فروش و بازاریابی، سازماندهی تیم های فروش و بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتریان و افزایش فروش
مشاهده و درخواست رایگان دمو

استفاده از CRM برای معماران کمی شبیه داشتن این دفترچه یادداشت جادویی است. این یک سیستم بزرگ است که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید و پروژه های خود را به موقع و با موفقیت انجام دهید. در اینجا 7 دلیل برای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای معماران آورده شده است.

دلایل استفاده از CRM برای معماران

دلایل استفاده از CRM برای معماران

شرکت ها و دفاتر طراحی معماری جهت بهبود کارایی و تحویل به موقع تعهدات خود به مشتریان، می توانند از نرم افزار CRM استفاده کنند. در اینجا به دلایل این کار اشاره می کنیم:

دلیل شماره 1: یک CRM برای معماران باعث صرفه جویی در وقت می شود

اجرای یک پروژه معماری نیاز به هماهنگی زیاد با تیم های گسترده دارد. هدف این است که یک سفارش خرید را در یک بازه زمانی معین با رعایت مشخصات انجام دهید. با این حال، همان طور که می دانید، با وجود تلاش همه، گاهی اوقات رسیدن به ضرب الاجل دشوار است. اغلب، یک پروژه به تأخیر می افتد زیرا یکی از اجزای آن در طول مسیر نادیده گرفته می شود.

استفاده از CRM برای معماران به شما این امکان را می دهد که یک دید کلی از پروژه های خود داشته باشید تا از هیچ بخش عملیاتی غافل نشوید. چه ترتیب وظایف، مسئولیت های هر فرد، مدیریت بودجه، برنامه زمان بندی، تامین کنندگان یا تماس های مشتری، همه چیز در این پایگاه داده غول پیکر متمرکز است. سی آر ام برای معماران ابزاری عالی است که به شما امکان می دهد کار خود و تیم خود را سازماندهی کنید تا در زمان صرفه جویی کنید و کارایی خود را افزایش دهید. سپس می توانید کار خود را در تاریخ های توافق شده و طبق برنامه تعیین شده تحویل دهید.

نرم افزار CRM چیست؟

دلیل شماره 2: کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرید

CRM علاوه بر اینکه یک ابزار سازمانی بسیار مؤثر است، واقعا دستیار معمار است. با تمام اطلاعات خود در یک مکان، نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید، بلکه یک نمای کلی از پروژه خود نیز دریافت می کنید. به عنوان دستیار شما، یک CRM برای معماران به شما کمک می کند تا جزئیاتی را که برای تکمیل موفقیت‌آمیز کارتان بسیار مهم هستند، به خاطر بسپارید.

CRM علاوه بر کمک به کسب و کارتان، در تصمیم گیری آگاهانه نیز به شما کمک می کند. ویژگی گزارش CRM به این معنی است که شما به داده های خود در قالب جداول هوشمند دسترسی دارید. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که سودآوری پروژه خود را سریع تر ارزیابی کنید و در عین حال موفقیت آن را تضمین کنید. به عنوان یک معمار، می‌دانید که داشتن یک دید کامل از پروژه خود برای تکمیل آن مهم است. دقیقا به همین دلیل است که یک CRM به عنوان نرم افزار مدیریت پروژه برای موفقیت شما بسیار ارزشمند است.

دلیل شماره 3: بهبود ارتباط با مشتریان و اعضای تیم

CRM در شرکت های طراحی و ساخت ساختمان

پروژه های معماری همیشه افراد زیادی را درگیر خود کرده است. چه کارمندان در دفتر کار، چه مهندسان، چه اشخاص دیگر یا مشتریان، هرکسی به روش خود در اجرای پروژه ای که شما طراحی کرده اید مشارکت می کند. با این حال، حتی متمرکزترین تلاش ها موفقیت یک پروژه را تضمین نمی کند.

در واقع، ارتباط درون تیم های بزرگ اغلب سنگ بنای سازمان شما است. به لطف CRM در شرکت های طراحی و ساخت ساختمان، همه افراد درگیر در پروژه قادر خواهند بود به داده‌های یکسان دسترسی داشته باشند و آنها را به اشتراک بگذارند، مهم نیست در کجا قرار دارند. یک CRM به شما امکان دسترسی به اطلاعات ضروری از یک دستگاه تلفن همراه، رایانه یا تبلت را می دهد.

این انعطاف پذیری روابط با مشتری، شما را بسیار بهبود می بخشد و در نتیجه اعتماد را تقویت می کند. هم چنین متوجه خواهید شد که کارآمدتر کار می کنید، زیرا می توانید در صورت تغییرات مهم در محل کار، به سرعت به کارکنان کلیدی اطلاع دهید.

دلیل شماره 4: کمک می کند تا فعالیت های بازاریابی خود را مدیریت کنید

در حالی که استفاده از CRM نحوه ساختار کار شما را بهبود می بخشد، همچنین این کار را برای روابط مشتری شما نیز انجام می دهد. مهمتر از همه، CRM نرم افزاری است که به شما کمک می کند روابط مستحکم با مشتری را حفظ کنید. چه آنها به دنبال مشتریان بالقوه باشند و چه سرنخ های تایید شده، یک CRM منبع قابل توجهی از پشتیبانی برای اعضای تیم بازاریابی شما است.

این به شما و کارمندانتان امکان می دهد پیشرفت هر رابطه تجاری را پیگیری کنید. سپس می توانید تلاش خود را به قراردادهای بسیار سودآور اختصاص دهید تا موفقیت میان مدت و بلندمدت کسب و کار خود را تضمین کنید. البته، با یک CRM برای معماران، شما هم چنین می توانید با گروه بندی مشتریان خود، به عنوان مثال، بر اساس زمینه شغلی، موقعیت مکانی یا سطح ارشد، استراتژی بازاریابی خود را بهینه کنید. CRM با پیگیری تمام ارتباطات شما با مشتریانتان به عنوان حافظه شما عمل خواهد کرد.

دلیل شماره 5: پیکربندی و ادغام آسان و کاربرپسند را ارائه می دهد

سی آر ام برای معماران

به عنوان یک معمار، می‌دانید که برای انجام کارتان به چیزی بیش از یک ابزار خوب نیاز دارید. ابزار باید برای استفاده خاص شما سفارشی شود. به همین ترتیب، CRM ابزاری است که برای منعکس کننده نیازهای شما سازگار است. پیکربندی و ادغام این نوع نرم‌افزار نسبتا ساده است، با این حال، باید به دنبال یک متخصص باشید تا شما را از همان ابتدا راهنمایی کند تا نحوه استفاده صحیح از نرم افزار جدید خود را درک کنید. هنگامی که شروع به استفاده از ابزار خود کردید، متوجه خواهید شد که چقدر کاربر پسند است.

هنگام انتخاب CRM خود، مطمئن شوید که نرم افزار شما مقیاس پذیر است تا بتواند با رشد کسب و کار شما، نیازهای شما را برآورده کند. اگر شرکت معماری شما در حال گسترش است، CRM شما باید بتواند این روند را ادامه دهد. با خرید CRM از فروشنده ای که می تواند مشاوره تخصصی انفورماتیک را بر اساس زمینه کاری شما ارائه دهد، می توانید از کمک آنها در شناسایی نیازهای فعلی و آینده خود برای پایگاه داده خود بهره مند شوید.

دلیل شماره 6: خودکار کردن کارهای دستی تکراری را آسان تر می کند

در طول تمام پروژه های معماری خود، مطمئنا بسیاری از وظایف تکراری و طاقت فرسا را شناسایی کرده اید. ما به برخی از وظایف اداری، به عنوان مثال، مانند ارسال فاکتورها اشاره می کنیم. شاید برای برخی از پروژه های خود از صورتحساب تدریجی استفاده می کنید و قبلا دو بار فاکتور ارسال کرده اید. بخش های بازاریابی همچنین بسیاری از وظایف تکراری مانند ارسال ایمیل های بازاریابی انبوه یا ردیابی مشتریان بالقوه را انجام می دهند.

شما می توانید تمام این نوع کارها را با یک CRM برای معماران و دفاتر طراحی خودکار کنید. نتایج غیرقابل انکار هستند: واقعا از اینکه تیم شما با پیاده سازی سیستم های اتوماسیون چقدر در زمان صرفه جویی می کند شگفت زده خواهید شد. علاوه بر این، یک سیستم انفورماتیک مستحکم خطر خطا را کاهش می دهد. همه این پیشرفت ها به رضایت بیشتر مشتری نیز کمک می کند.

مشتری یابی در فروش

دلیل شماره 7: قابل دسترسی از هر کجا و در هر زمان

بدیهی است که در مسیر کاری خود نمی توانید همیشه در یک مکان باشید. کار خلاقانه شما بدون شک در طرح خلاقانه شما آشکار می شود، اما هم چنین باید به محل کار یا کارگاه های متصل سفر کنید. به همین دلیل است که می توانید از هر مکان و در هر زمان به CRM خود دسترسی داشته باشید.

این روش میزبانی نه تنها از تمام داده های شما محافظت می کند، بلکه به این معنی است که نرم افزار شما همه جا شما را دنبال می کند تا مطابق با هر نیاز شما باشد و با پروژه های شما سازگار شود. بقیه اعضای تیم شما، بسته به نقش و مسئولیت هایشان، از لحظه‌ای که تبلت، لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند به دستشان می‌رسد، دسترسی مشابهی با شما دارند.

کاواک، نرم افزار CRM برای معمارانی که به آن نیاز دارند

اگر این 7 دلیل هنوز نتوانسته اند شما را متقاعد کنند که یک CRM را برای کارهای معماری خود انتخاب کنید، در اینجا دلایلی است که CRM کاواک نرم افزار CRM برای معمارانی است که به آن نیاز دارید:

  • شما می توانید آن را با توجه به زمینه کاری خود سفارشی کنید.
  • به لطف تیمی مستمر از توسعه دهندگان، دائم در حال تکامل است.
  • با دیگر برنامه های کاربردی قابل یکپارچه سازی است.
  • ماژولار و قابل توسعه است.

هنگامی که برای انتخاب یک CRM آماده هستید، به خاطر داشته باشید که در حال انجام یک سرمایه گذاری بلند مدت برای دفتر خود هستید. بنابراین، انتخاب نرم افزار شما باید یک تصمیم کاملا آگاهانه باشد. امروز با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا در مورد نیازهای معماری خود صحبت کنید. ما با هم کار خواهیم کرد تا راه حلی را پیدا کنیم که برای موقعیت حرفه ای شما مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

برچسب ها

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال