شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM در ارومیه

شرکت های تجاری و تولیدی شهر ارومیه که به دلیل موقعیت خاص این شهر، با گروه های مختلفی از مشتریان داخلی و خارجی در داد و ستد هستند، با استفاده از نرم افزار CRM در ارومیه می توانند بسیاری از مشکلات خود را برطرف کنند. بدون تردید ارتباط با مشتری و جذب آنها جهت تبدیل شدن به خریدار و سپس مشتری وفادار، مهم ترین مشکل و دغدغه مدیران کسب و کارهای فعال در ارومیه است. چه ابزاری بهتر از نرم افزار سی آر ام در ارومیه می تواند این مشکلات را حل کند و کسب و کار را به سمت سودآوری سوق دهد.

اگر به عنوان مدیر یک کسب و کار در ارومیه فعالیت می کنید، حتما می دانید که در گذشته های دور، این شهر یکی از مراکز تجاری بزرگ و مهم در منطقه آذربایجان بوده است. بنابراین برای دستیابی مجدد به این موقعیت تجاری، حتما باید از ابزارهای مدرنی مانند CRM در ارومیه استفاده کنید.

دنیای تجارت و کسب و کار با سرعت زیادی در حال تغییر است. در جهان امروز که لحظه به لحظه در حال تغییر و دگرگونی است، دیگر با اتکا به روش های قدیمی مدیریت نمی توان به رشد و توسعه کسب و کار اندیشید. زیرا ابزارهایی مثل هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، فناوری بلاک چین، رمز ارزها و … به سرعت در حال تغییر چهره و شیوه تجارت و کسب و کار هستند.

در چنین وضعیتی که به مدد اینترنت، حتی شیوه خرید و رفتار مشتریان نیز به سرعت در حال تغییر است، بدون استفاده از ابزارهایی مانند نرم افزار CRM در ارومیه، هیچ یک از شرکت ها و کسب و کارهای تولیدی و خدماتی مشتری محور ارومیه توان رقابت با رقبای داخلی و خارجی را نداشته و به ناچار باید بازار و مشتریان خود را به رقبا واگذار کنند و این حقیقتی است که اتفاق خواهد افتاد.

بدون تردید ایجاد تحولات بنیادی و تبدیل کسب و کار سنتی به دیجیتال یکی از دشوارترین مراحل حیات یک کسب و کار است که نباید بدون شناخت و آگاهی نسبت به انجام آن اقدام کنید. به همین دلیل قبل از این که بخواهید از سی آر ام در ارومیه استفاده کنید ابتدا باید نسبت به ارزش هایی که یک نرم افزار CRM در کسب و کارها ایجاد می کند آگاهی داشته باشید و با عملکرد آن آشنا شوید.

تعریف نرم افزار CRM

نرم افزار CRM چیست؟ CRM در اصل به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان است. CRM یک ابزار کاربردی برای شرکت هایی است که محور اصلی فعالیت های تجاری شان مشتری است. به طور خلاصه می توان گفت که کاربرد این نرم افزار بیشتر در مدیریت ارتباط با مشتریان، سازماندهی و مدیریت تیم های بازاریابی و فروش و نیز مدیریت تیم پشتیبانی از مشتریان است. مهم ترین اهداف نرم افزار CRM شامل شناسایی و جذب سرنخ ها، تبدیل آنها با خریدار و سپس راضی نگه داشتن آنها و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری است.

نقش CRM در رشد کسب و کارهای ارومیه

تمایل به رشد و توسعه در هر کسب و کاری وجود دارد. آهنگ این رشد ممکن است تند یا تدریجی باشد. در هر صورت کسب و کارهای در حال رشد، با تعداد بیشتری از مشتریان در ارتباط هستند و باید بتوانند به نیازهای آنها پاسخگو باشند. اگر در فرآیند رشد خود از ابزارهای مناسب استفاده نکنید، امکان مدیریت مطلوب مشتریان و نیازهای شان ممکن نخواهد بود. به عنوان مثال؛ اگر تعداد مشتریان شما زیاد باشد، چگونه از نیازها و ترجیحات آنها برای خرید آگاه می شوید؟ چگونه می توانید محصولات خود را براساس نیازهای آنها تولید کنید؟ چگونه می توانید خدمات پشتیبانی از مشتری را برای آنان ارائه کنید؟

آیا بدون استفاده از ابزار مناسب می توانید بر عملکرد کارکنان خود در داخل سازمان نظارت و کنترل داشته باشید؟ اطلاعات مربوط به مشتریان تان را چگونه و در کجا ذخیره می کنید؟ راهکار تمام این سوالات و مشکلات، استفاده از نرم افزار CRM در ارومیه توسط کسب و کارهای فعال در این شهر است. در واقع با استفاده از این نرم افزار می توانید فرآیند تولید سرنخ را به صورت سیستمی انجام داده و هم چنین فرآیند فروش خود را نرم افزاری کرده و در نتیجه کسب و کار خود را به سمت بهره وری بیشتر و سوددهی بیشتر سوق دهید.

عملکرد نرم افزار CRM در ارومیه به این صورت است که به شرکت های تولیدی، فروشگاه ها و مراکز خرید که به صورت مستقیم با مشتری ارتباط دارند کمک می کند تا بتوانند نیازهای مشتریان را درک کنند، خدمات مشتری و پشتیبانی از مشتری را بهبود داده و با درک نیازهای مشتریان می توانند محصولاتی متناسب با نیاز مشتریان شان تولید و عرضه نمایند.

ظرفیت های اقتصادی و تجاری ارومیه

نرم افزار سی آر ام در ارومیه

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی، بزرگ ترین شهر استان و دومین شهر پرجمعیت منطقه شمال غرب کشور است. این شهر از آنجا که در بین شاه راه ارتباطی قفقاز، میان رودان و آسیای صغیر قرار گرفته است، یکی از مراکز تجاری منطقه به شمار می رفته است. اگر چه در حال حاضر ارومیه این موقعیت خود را از دست داده است، ولی قرار گیری در این موقعیت جغرافیایی و توسعه زیرساخت های مهم اقتصادی مانند فرودگاه، راه آهن، راه های ارتباطی و ارتباط با کشورهای خارجی، این ظرفیت را دارد که جایگاه خود را در اقتصاد و تجارت منطقه بازیابد.

به طور کلی ظرفیت های اقتصادی و تجاری ارومیه و استان آذربایجان غربی را می توان به صور زیر خلاصه کرد:

صنایع بزرگ

شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی تعدادی از صنایع بزرگ در حوزه انرژی و تولید فلزات را در خود جای داده است. مجتمع های پالایشگاهی و پتروشیمی در ارومیه، میاندوآب، مهاباد، کارخانه های تولید سیمان در ارومیه، بوکان، خوی و ماکو، مجتمع فولاد ارومیه، مجتمع ذوب آهن ارومیه، کارخانه های تولید قند و … از جمله صنایع بزرگ ارومیه هستند.

کشاورزی

آذربایجان غربی مستعد پرورش گونه های گیاهی و محصولات کشاورزی فراوانی است که موجب رونق بخشی به حوزه کشاورزی و اقتصاد حاصل از آن برای استان شده است. سیب محصولی ویژه در صادرات محصولات کشاورزی این استان محسوب می شود. علاوه بر سیب، چغندر قند، انگور، و کلزا، عمده تولیدات کشاورزی استان در کنار دیگر محصولات باغی است. هم چنین این منطقه یکی قطب های مهم کشت و تولید داروهای گیاهی است.

صنایع دستی

صنایع دستی ارومیه، یادبودی دلنشین برای ثبت خاطرات سفر به این شهر از استان آذربایجان غربی است. صنایع دستی ارومیه و سوغاتی های منحصر به فردی که دارد، عامل مهمی در توسعه گردشگری در این شهر شده است. برخی از معروف ترین صنایع دستی ارومیه عبارتند از: منبت کاری، ظریف کاری بر روی چوب، رودوزی، فرش، رنگرزی و چاپ های رنگی، جاجیم بافی و … . کسب و کارهای تولید و فروش صنایع دستی ارومیه، به خاطر گردشگران و مسافرانی که در طول سال به این شهر سفر می کنند، جهت ساماندهی و مدیریت مشتریان و تیم بازاریابی و فروش خود، نیاز مبرمی به نرم افزار CRM در ارومیه خواهند داشت.

گردشگری

ارومیه یکی از شهرهای تاریخی ایران است که آثار تاریخی زیادی از دوران های پیش از اسلام تا دوران معاصر را در خود جای داده است. این شهر به دلیل سکونت اقوام و مذاهب مختلف، آثار تاریخی مذهبی متنوعی دارد که در کمتر جایی یافت می شود. وجود دریاچه ارومیه، دریاچه مارمیشو، دریاچه دالامپر، منطقه گردشگری بند، کلیسای ننه مریم و … ارومیه را به شهری گردشگرپذیر تبدیل کرده است.

از همین رو زیرساخت های گردشگری مناسبی مثل هتل ها و مسافرخانه ها در این شهر تأسیس شده اند. معروف ترین سوغات ارومیه نقل و حلوا است که در طعم های مختلف تولید می شوند و می توانند راه آورد سفر به این باشد.

نقل سوغات ارومیه

برای آژانس های گردشگری استفاده از CRM برای آژانس ها گردشگری و مسافرتی فرصت خوبی جهت افزایش مشتریان و جذب مشتریان جدید است. هم چنین CRM برای هتل ها و مراکز اقامتی می تواند بسیاری از مشکلات این کسب و کارها را حل نماید.

فناوری اطلاعات و استارت آپ ها

فناوری اطلاعات یکی از بخش های مهم و زیرساختی توسعه اقتصادی هر کشور محسوب می شود. شرکت های ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و یا شرکت هایی که به عنوان استارت آپ در ارومیه فعالیت می کنند جهت مدیریت و سازماندهی داخلی و تیم های فروش خود به نرم افزار CRM برای استارت آپ ها نیاز مبرمی خواهند داشت. هم چنین شرکت های ارائه کننده خدمات فناوری اطلاعات و کسب و کارهایی که برپایه این فناوری فعالیت می کنند مانند فروشگاه های اینترنتی، و … جهت مدیریت مشتریان خود به نرم افزار CRM برای کسب و کارهای اینترنتی نیازمند خواهند بود.

معرفی نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار crm کاواک

CRM کاواک یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای با رابط کاربری ساده و راحت است. این نرم افزار از چندین ماژول پایه و قابل انتخاب و چندین ابزار یکپارچه شده با ماژول ها جهت مدیریت ارتباط با مشتریان تشکیل شده است. CRM کاواک این قابلیت را دارد که هم به صورت CRM تحت وب و هم به صورت نصب و استقرار در شبکه داخلی شرکت ها ارائه شود. هم چنین قابلیت ماژولار بودن کاواک این امکان را می دهد تا در آینده و در صورت نیاز به توسعه سازمانی شرکت ها، براساس نیازهای پیش بینی نشده آنها توسعه یافته و نیازهای شان را برآورده نماید.

چرا CRM کاواک؟

  • افزایش فروش و سودآوری
  • افزایش رضایت مندی مشتریان
  • بهبود روابط با مشتریان
  • نظارت و کنترل بر فرآیند فروش
  • درک نیازها و خواسته های مشتریان
  • کاهش هزینه ها
  • حذف کارهای تکراری
  • گزارش گیری آنی از داده های فروش
  • آگاهی از وضعیت کسب و کار
  • بهبود همکاری تیمی
  • گروه بندی مشتریان

مهم ترین ویژگی های CRM کاواک

نرم افزار CRM کاواک می تواند به عنوان یک گزینه انتخابی جهت استفاده به عنوان نرم افزار CRM در ارومیه برای کسب و کارهای این شهر و استان آذربایجان غربی مورد استفاده قرار گیرد. در زیر به برخی از مهم ترین مزیت ها و یژگی های کاواک اشاره می کنیم.

– هماهنگ سازی و خودکارسازی فرآیند فروش

– امکان ارائه پیشنهادات هوشمندانه به مشتری

– امکان کار از راه دور برای کارکنان فروش

– قابلیت توسعه برمبنای نیازهای پیش بینی نشده کسب و کارها

– قابلیت پیاده سازی فرآیند فروش براساس سیاست های فروش هر کسب و کار

– گروه بندی مشتریان جهت ارسال پیام های انبوه دلخواه برای هر گروه

– امکان ارسال پیامک انبوه براساس موقعیت، فصل کاری و …

– امکان پرداخت آنلاین تمام یا بخشی از پیش فاکتور یا فاکتور توسط مشتری

– امکان چت آنلاین بین کاربران داخلی و خارجی کسب و کار

– دارای پنل مشتریان برای هر مشتری

– مدیریت فرصت های فروش جدید

– پشتیبانی فنی

درخواست دمو رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال