شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM در بوشهر و 5 روشی که به بهبود عملکرد شرکت ها کمک می کند

نرم افزار CRM در بوشهر به شما کمک می کند روی مشتریان خود تمرکز کنید. این نرم افزار، به کسب و کارها از طریق سازماندهی و خودکارسازی ارتباطات و فعالیت ها در تمامی بخش های مرتبط با مشتری از جمله فروش، بازاریابی و خدمات مشتری، به بهبود روابط با مشتری کمک می کند.

سیستم های CRM ابری، سطحی از اتوماسیون را فراهم می کنند که کسب و کارها را قادر می سازد تا به خوبی و کارآمد کار کنند. و از آنجایی که هر تعامل با مشتری در یک مکان ذخیره می شود، شما و تیمتان می توانید این روابط را در هر مرحله پرورش دهید. نرم افزار E-CRM (مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری) به طور خاص بر مدیریت تعاملات با مشتریان از طریق فناوری های مبتنی بر وب متمرکز است. نرم افزار CRM در بوشهر می تواند با ثبت و تجزیه و تحلیل رفتار مشتری در هر نقطه تماس آنلاین، این کار را برای شرکت های تجارت الکترونیک آسان تر کند.

به عنوان مدیر یک کسب و کار در بوشهر، هم چنین می توانید بینشی عمیق در مورد نحوه عملکرد کمپین های فروش و بازاریابی خود به دست آورید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در بوشهر به شما کمک می کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه تری بگیرید.

منظور از CRM چیست؟

کلمه CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است. این روشی برای ردیابی و مدیریت تعامل با مشتریان بالقوه، سرنخ ها و مشتریان است که در هر مرحله از چرخه فروش شرکت حرکت می کنند. یک نرم افزار CRM، تمام داده های جمع آوری شده مشتری، از جمله اطلاعات تماس، تعامل با نمایندگان شرکت، خریدها، درخواست های خدمات، دارایی ها، و قیمت‌ها/پیشنهادها را جمع آوری می کند، پیوند می دهد و تجزیه و تحلیل می کند. سپس این سیستم به کاربران اجازه می دهد به آن داده ها دسترسی داشته باشند و بفهمند در هر نقطه تماس چه اتفاقی افتاده است.

سیستم CRM می تواند اطلاعات دقیقی در مورد اطلاعات شخصی مشتریان، سوابق خرید، ترجیحات خرید و نگرانی های مشتریان به کارکنان شرکت ارائه دهد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد CRM هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله نرم افزار CRM چیست؟ – راهنمای کامل ما را مطالعه کنید.

5 روشی که CRM در بوشهر می تواند به بهبود عملکرد شرکت ها کمک کند

نرم افزار سی آر ام در بوشهر

کلید برنده شدن در فروش چیست؟ جدای از مواردی مانند بازاریابی و قیمت گذاری، عاملی که به طور قطع، یکی از مهمترین نقش ها را ایفا می کند، فرآیند فروش شما است. موفقیت هر کسب و کاری به رابطه ای که با مشتریانش دارد بستگی دارد. با این حال، رسیدگی به تقاضاهای بازار مستلزم ردیابی دقیق تعاملات بی شمار، به علاوه یک رویکرد متمرکز بر نیازهای مشتری در هر مرحله از سفر خرید است. ایجاد تعادل برای تحقق همه این شرایط یک چالش برای هر کسب و کاری در شهر و استان بوشهر است. اینجا جایی است که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بوشهر وارد عمل می شود.

همان طور که کسب و کار شما رشد می کند، داشتن یک سیستم کارآمد برای بهبود مستمر تجربه مشتری یک عامل متمایز کننده برند است. امروزه نرم افزار سی آر ام در بوشهر تبدیل به یک ابزار ضروری برای موفقیت کسب و کارهای این منطقه شده است. از رشد درآمد گرفته تا عملیات ساده و بهبود تجربه مشتری، CRM در بوشهر مزایای زیادی را برای شرکتی که مایل به سرمایه گذاری است ارائه می دهد. در اینجا قصد داریم راه هایی که این سیستم می تواند عملکرد تیم های فروش کسب و کارها را بهبود بخشد بررسی کنیم.

1- مدیریت سرنخ را متحول می کند

از هر فروشنده ای در تیم فروش بپرسید که چه چیزی به آنها کمک می کند تا نتایج بهتری به دست آورند، اکثریت قاطع پاسخ خواهند داد؛ «سرنخ های بهتر». برای بسیاری از کسب و کارهای استان بوشر، نرم افزار CRM در بوشهر نقش مهمی در ارتقای کیفیت سرنخ‌هایی دارد که وارد خط لوله می شوند. یکی از راه هایی که این کار را انجام می دهد این است که به فروشندگان این فرصت را می دهد تا به طور موثر از سرنخ ها بازخورد بگیرند. نرم افزار CRM در بوشهر از آنها می خواهد هر سرنخ بالقوه ای را که در وضعیت اشتباه قرار دارند، علامت‌گذاری کنند.

سپس سیستم این داده ها را جمع آوری می‌کند و آنها را به بازاریابان ارائه می دهد که می توانند تلاش های آینده خود را یاد بگیرند و هدایت کنند. هنگامی که این سرنخ های مولدتر در خط لوله قرار گرفتند، CRM می تواند به تیم فروش شما کمک کند تا آنها را پرورش دهند. یک سیستم CRM، فروشندگان را قادر می‌سازد تا در یک لحظه خاص، با ارزش ترین سرنخ ها را اولویت بندی کرده و روی آنها تمرکز کنند.

نرم افزار CRM در بوشهر همچنین از فروشندگان پشتیبانی می کند تا سرنخ ها را پیگیری کنند و اطمینان حاصل کنند که حداکثر تعداد سرنخ ها تبدیل به مشتری می شود. به این ترتیب، تیم شما قادر خواهد بود تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، بر پیگیری ها و اقدامات، به طور موثر نظارت کند.

2- بینش ارزشمندی را ارائه می دهد

برای تبدیل با ارزش ترین سرنخ ها به مشتری، تیم فروش شما باید هر مشتری را شناسایی و درک کند. این کار به آنها کمک می کند تا فرد مناسبی را در فعالیت های فروش هدف قرار دهند. با ثبت و ضبط کل سلسله مراتب سازمانی، پلتفرم های CRM می توانند برای پاسخ به سوالاتی مانند موارد زیر کمک کنند:

  • تأثیرگذاران معامله چه کسانی هستند؟
  • تصمیم گیرندگان چه کسانی هستند؟
  • دروازه بانان چه کسانی هستند؟

این کار باعث صرفه جویی در زمان و منابع تیم فروش شما در انجام معاملات در مقابل افراد مناسب می شود. زمان یک کالای داغ در فروش است، این را زمانی که بسیاری از سرنخ ها به خاطر کارهای اداری تکراری از دست می‌روند، درک خواهید کرد. بنابراین، کاهش وظایف اداری تکراری و تخصیص ظرفیت به کارکنان جهت تمرکز بر ایجاد روابط می تواند در جذب مشتری بیشتر بسیار ارزشمند باشد.

نرم افزار CRM در بوشهر هم چنین می تواند بینش هایی را برای بهبود پیش بینی و تصمیم گیری ارائه دهد. پیش بینی یک مهارت بسیار مهم است که در تیم های فروش دست کم گرفته شده است. اگر تیم شما بتواند به دقت پیش بینی کند که چه مقدار از خط لوله تبدیل می شود، مذاکره کنندگان بهتری خواهند شد و برای برنامه ریزی تجاری مفیدتر خواهند بود. با داده های تاریخی، تیم فروش شما می تواند تجزیه و تحلیل های عمیقی از نتایج قبلی انجام دهد و از آموخته های خود برای تنظیم پیش بینی ها و اطلاع رسانی در تصمیم گیری استفاده کند.

3- به ایجاد رابطه طولانی مدت کمک می کند

روابط بر اساس اعتماد ایجاد می شود، به همین دلیل است که تیم فروش شما باید به وعده های خود عمل کند. اگر مشتری درخواست پاسخ به تماس کند، باید پاسخ آن تماس یا ایمیل را بسته به ترجیحات ارتباطی خود دریافت کند. امروزه، مشتریان انتظار یک رویکرد شخصی در کل چرخه فروش را دارند. از همین رو 85 درصد مایل به پرداخت بیشتر در ازای دریافت خدمات بهتر هستند. این امر سی آر ام در بوشهر را به یک سرمایه گذاری حیاتی برای رشد هر کسب و کاری تبدیل می کند.

خوشبختانه، سیستم های CRM امکان ثبت یادداشت ها را در یک پایگاه دانش متمرکز فراهم می کنند تا در بین تمام اعضای تیم مرتبط به اشتراک گذاشته شود. بعلاوه، فروشندگان شما می توانند تمام اطلاعات تماس و کامنت ها را از کانال های مختلف جمع آوری کنند تا یادآوری ها برای پیگیری ارسال شوند و همه از تصمیم گیری ها به خوبی مطلع شوند. CRM در بوشهر به فروشندگان اجازه می‌دهد تا به جزئیاتی از جمله موارد زیر دست یابند:

  • اطلاعات تماس
  • تاریخچه ارتباطات و ترجیحات
  • سابقه خرید
  • تقویم مالی
  • روندهای بخش بازار
  • بازخورد

4- تضمین می کند که هیچ فرصتی نادیده گرفته نمی شود

روابط تثبیت شده با مشتری فرصت هایی را برای فروش و فروش مکمل فراهم می کند. اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، فروشنده شما باید ارتباط و درک محکمی از مشتری داشته باشد. اطلاعات شخصی برای حفظ رابطه با هر یک از ذینفعان مورد نیاز است، به ویژه زمانی که باید بین فروشندگان شما تحویل داده شود. یک پایگاه دانش متمرکز می تواند به تسهیل ارتباطات سازنده بین هر یک از طرفین هنگام مذاکره و فروش کمک کند.

با این حال، فروشندگان شما تنها زمانی می توانند روابط سازنده ایجاد کنند که از نیازها، ترجیحات مشتری و حتی فرهنگ شرکت خود آگاهی عمیقی داشته باشند. برای اطمینان از تکرار خرید از کسب و کار، آنها به داده های به راحتی در دسترس نیاز دارند تا محصولات را با ترجیحات مشتری مطابقت دهند و از فروش مکمل و بیش فروشی پشتیبانی کنند. نکته مهم این است که هنگام مدیریت فروش در سیستم‌های CRM در بوشهر، شما فقط داده های تاریخی را مستند نمی کنید، بلکه آنها را طوری پیکربندی می کنید که به طور مداوم با سوابق فعالیت های جاری به روزرسانی شوند.

این بدان معناست که آنها می توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد اینکه هر مرحله از فرآیند فروش چقدر خوب کار می کند، ارائه دهند، به تیم فروش شما اجازه می‌دهد عناصری را که موفق می‌شوند تکرار کنند و بر اساس آنها کار کنند، و بخش‌هایی را که کمتر موثر هستند کنار بگذارند یا تطبیق دهند. به این ترتیب، تیم شما می تواند همان طور که موفقیت های خود را تضمین می کند، از شکست های خود درس بگیرد و به سوالاتی مانند موارد زیر پاسخ دهد:

  • آیا هنگام نزدیک شدن به یک موقعیت خاص در شرکت، موفقیت بیشتری داریم؟
  • آیا یک نوع پیام فروش در یک بخش خاص به شدت حاکم می شود؟
  • چه جنبه ای از فرآیند فروش باعث شد که ما در این معامله ضرر کنیم؟
  • آیا فروشنده ای داریم که برای پرسوناهای یک بخش خاص بازار مناسب تر باشد؟
  • بهترین زمان برای ارائه نمایش محصول چه زمانی است؟

همه این اطلاعات اگر در ذهن چند فروشنده برجسته نگهداری شود مفید است، اما اگر بتوانید آن را در یک CRM ثبت کنید و به طور جمعی از آن بیاموزید، می توانید یک تیم فروش و CRM برجسته بسازید.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که اگرچه داده ها و فرآیندها در فروش اهمیت دارند، اما اهمیت آنها بسیار کمتر از افراد است.

بنابراین، شما باید از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود برای ردیابی عملکرد هر یک از افراد در تیم فروش خود و کشف راه هایی برای بهبود عملکرد آنها استفاده کنید. با نگاه کردن به هر مرحله از فرآیند، می توانید کاملا اولویت بندی کنید. هر فروشنده چقدر فعال است؟ آیا سرنخ ها پیگیری می شوند و در چه بازه زمانی؟ چند جلسه، ایمیل و تماس در حال انجام است؟

این به تعیین دقیق نیازهای توسعه هر یک از فروشندگان شما کمک می کند تا بتوانید بر آموزش تمرکز کنید و بازدهی بالاتری را از هر یک از اعضای تیم خود به همراه داشته باشید و همچنین رضایت کارکنان را افزایش دهید.

5- بهبود مدیریت فهرست قیمت ها

در حالی که مدیریت فروش در نرم افزار CRM در بوشهر، بدون شک به شرکت شما مزیت می بخشد، پیاده سازی یک سیستم با ابزار مدیریت یکپارچه فهرست بها، روند فروش شما را مانند هیچ چیز دیگری پیش نمی برد. نرم افزار فهرست بها به شما امکان می دهد عملیات فروش خود را ساده و خودکار کنید. به طور خلاصه، مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • شما می توانید به سرعت برای تعیین تمام هزینه های تخمینی، پیشنهادهای سفارش کار را ایجاد یا پیش نویس کنید.
  • می توانید فهرست بها خود را با توجه به وضعیت، نوع شغل و مشتری ادغام کنید، سپس تمام داده ها را در یک مکان خاص برای بازیابی راحت سازماندهی کنید.
  • شما می توانید به راحتی قیمت های تکمیل شده را از طریق ایمیل برای مشتریان خود ارسال کنید.
  • می توانید قیمت ها را به سفارش های کاری تبدیل کنید، و نیاز به وارد کردن مجدد جزئیات مشتری یا اطلاعات نقل قول را از بین ببرید.

این مزایا به شما امکان می دهد که به جای صرف زمان زیاد برای تولید پیشنهادات، روی مشتریان خود تمرکز کنید. اما ارسال یک پیشنهاد قیمت کافی نیست. زیرا سیستم‌های CRM مؤثر به شما امکان می دهند که آیا پیشنهاد قیمت شما دریافت شده، به آن پاسخ داده شده، اصلاح شده و به شما بازگردانده شده است را پیگیری و مشاهده کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار CRM برای کسب و کارها

همان طور که گفتیم، یک نرم افزار CRM در بوشهر با سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده ها از نقاط تماس مختلف در کسب و کار شما، دید 360 درجه ای از مشتریان ایجاد می کند. در ادامه به مهم ترین ویژگی های نرم افزار CRM اشاره می کنیم:

مدیریت داده های مشتری

مدیریت داده های مشتری در هسته هر CRM قرار دارد. این شامل جمع آوری و سازماندهی داده های مشتری در نقاط تماس مختلف مانند ایمیل ها، رسانه های اجتماعی، تماس های تلفنی، چت های زنده و موارد دیگر؛ در یک پایگاه داده یکپارچه است. یک CRM در بوشهر به شما امکان می دهد این داده ها را بر اساس معیارهای مختلف، مانند اطلاعات جمعیتی، سابقه خرید یا تعاملات قبلی تقسیم بندی کنید تا ارتباطات و استراتژی های خود را شخصی سازی کنید.

ردیابی تعامل

در دنیایی که شخصی سازی تهاملات با مشتری، امری کلیدی است، درک چگونگی و زمان تعامل مشتری با کسب و کار شما بسیار مهم است. ردیابی تعامل به شما این امکان را می دهد که هر نقطه تماسی را کنترل کنید، خواه تماس فروش، مکالمه ایمیل یا خرید باشد. این رکورد به شما کمک می کند تا سفر مشتری را درک کنید، گلوگاه ها را شناسایی کنید و تجربه شخصی تری را ارائه دهید.

اتوماسیون گردش کار

اتوماسیون بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم CRM است. با خودکار کردن وظایف تکراری، یک CRM زمان را برای تمرکز تیم شما بر روی فعالیت های استراتژیک تر آزاد می‌کند. چه ارسال ایمیل های خودکار بر اساس محرک های خاص باشد و چه تنظیم وظایف بعدی برای نمایندگان فروش، CRM در بوشهر می تواند فرآیندها را ساده سازی کند و در زمان و منابع صرفه جویی کند.

گزارش و تجزیه و تحلیل

یک CRM فقط داده ها را سازماندهی نمی کند. بلکه به شما کمک می کند تا آن را درک کنید. با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش پیشرفته، یک CRM در بوشهر می تواند روندها، الگوها و بینش هایی را که به تصمیم گیری های استراتژیک کمک می کند، آشکار کند. این گزارش ها می تواند مربوط به فروش، رفتار مشتری، عملکرد کمپین یا هر داده دیگری باشد که در CRM ردیابی می شود.

یکپارچه سازی با ابزارهای دیگر

یک CRM خوب باید یکپارچه با سایر ابزارهای موجود در زیرساخت فناوری شما؛ از نرم افزار بازاریابی ایمیلی و ابزارهای رسانه های اجتماعی گرفته تا نرم افزار حسابداری، مدیریت پروژه و سیستم های مدیریت محتوا، یکپارچه شود. یکپارچه سازی به معنای اشتراک گذاری داده ها در پلتفرم ها، ایجاد یک نمای کلی و مرتبط از عملیات کسب و کار شما است.

مزایای CRM در بوشهر برای کسب و کارها

تجارت همه چیز در مورد روابط است، به ویژه روابط با مشتریان. هرچه کسب و کار شما بهتر بتواند روابط مشتری را مدیریت کند، رشد بیشتری خواهد داشت. شناخت مزایای CRM در این فرآیند کلیدی است. پیاده سازی یک سیستم CRM در بوشهر، ارزش زمان و تلاشی را دارد که برای شروع نیاز دارد. در اینجا فقط چند مورد از مزایایی که کسب و کار شما با پیاده سازی CRM مشاهده خواهد کرد، آورده شده است:

  • خدمات مشتری
  • حفظ و وفادارسازی مشتری
  • افزایش فروش
  • تجزیه و تحلیل
  • بهره وری بالاتر
  • پرورش سرنخ های جدید
  • بازاریابی بهتر
  • افزایش سودآوری

معرفی ظرفیت های اقتصادی و تجاری بوشهر

بوشهر به عنوان یکی از استان های مهم در جنوب ایران، از ظرفیت های اقتصادی و تجاری بسیار متنوعی برخوردار است. این استان به دلیل موقعیت استراتژیک در حاشیه خلیج فارس و نزدیکی به آبهای آزاد، همواره مورد توجه بازرگانان و سرمایه گذاران بوده است. در ادامه برخی از ظرفیت های کلیدی بوشهر را معرفی می‌کنم:

1- ظرفیت های بندری و تجاری

بندر بوشهر به عنوان یکی از مهم ترین بنادر ایران، نقش حیاتی در تجارت خارجی کشور دارد. این بندر امکاناتی برای واردات و صادرات کالا فراهم می کند. بوشهر با کشورهای حوزه خلیج فارس ارتباط تجاری قوی دارد و فرصت مناسبی برای تجارت دریایی و سرمایه گذاری در حوزه های لجستیکی ایجاد کرده است.

2- منابع نفت و گاز

بوشهر یکی از قطب‌های مهم تولید نفت و گاز ایران است. میادین پارس جنوبی که بزرگ ترین منبع گازی جهان محسوب می شود، در نزدیکی این استان قرار دارد. وجود صنایع مرتبط با نفت و گاز فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی ایجاد کرده است.

3- ظرفیت های کشاورزی و شیلات

بوشهر با داشتن آب و هوای گرمسیری و دسترسی به منابع آبی خلیج فارس، در تولید محصولات کشاورزی و دریایی فعال است. این استان قطب تولید میگو در ایران محسوب می شود و صادرات محصولات دریایی نقش مهمی در اقتصاد منطقه دارد.

4- ظرفیت های گردشگری

وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی همچون قلعه ها، عمارت های قدیمی و جزایر بکر، بوشهر را به مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است. توسعه گردشگری دریایی نیز می تواند به اقتصاد استان کمک شایانی کند. نرم افزار CRM در بوشهر برای فعالان صنعت گردشگری این استان اعم از شرکت ها و آژانس های گردشگری و هم چنین صنعت هتل داری می تواند نقش موثری در افزایش بهره وری، بهبود کیفیت خدمات و افزایش فروش داشته باشد.

5- ظرفیت های صنعتی

صنایع کوچک و متوسط در زمینه های بسته بندی، تولید مواد غذایی، و صنایع دستی فعال هستند. مناطق ویژه اقتصادی همچون منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بستر مناسبی برای توسعه صنعت فراهم کرده است.

6- منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از سال ۱۳۷۶ تأسیس و در چهار محدوده شروع به فعالیت نموده است و از همان ابتدا با توجه به تعریفی که برای این منطقه شده، می تواند در حوزه های مختلف اقتصادی اعم از صنعتی، کشاورزی، خدماتی، بازرگانی، هنری و ورزشی فعالیت نماید. بی تردید نرم افزار CRM در بوشهر می تواند ابزار قابل اتکایی جهت افزایش بهره وری کسب و کارهای منطقه باشد.

اهداف تأسیس این منطقه تسریع و تسهیل در دستیابی به کالا برای نزدیک کردن فعالیت صاحبان کالا اعم از مواد اولیه، ماشین آلات و سایر کالاهای ساخته شده به مصرف‌کنندگان داخلی به منظور پشتیبانی از تولیدات داخلی کشور، فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت دستیابی خریداران عمده داخلی و خارجی به کالاهای مورد نیاز خود در این مناطق، نزدیک کردن بازارهای تجاری منطقه ای و بسط و توسعه تجارت خارجی کشور، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، افزایش تولید داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی و … است.

نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار crm کاواک

CRM کاواک همه چیزهایی را که برای تسریع فروش و ارائه تجربیات یکپارچه مشتری به مشتریان جدید و فعلی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از ماژول های موجود شما می توانید خط ارتباط با مشتری خود را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید. قابلیت ماژولار بودن کاواک این امکان را به کسب و کارها می دهد تا در آینده و در صورت نیاز به توسعه سازمانی خود، نیازهای پیش بینی نشده را نیز برآورده نماید.

تمام فروشگاه ها، کسب و کارها و شرکت های مشتری محور فعال در شهر و استان بوشهر می توانند با پیاده سازی و استقرار CRM کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی و متحول نموده، رشد و سودآوری را به دست بیاورند.

ویژگی های CRM کاواک

CRM کاواک باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می شود تا چندین عملیات تجاری را در قسمت های فروش، بازاریابی و خدمات سازمان خود به طور خودکار انجام دهید. با استفاده از CRM کاواک از مزایای زیر بهره می برید:

  • ادغام یکپارچه فروش، بازاریابی و اتوماسیون خدمات در یک پلت فرم واحد برای افزایش درآمد کسب و کار
  • با امکانات ذخیره سازی داده در هر زمان و هر مکان به داده های مهم تجاری دسترسی داشته باشید.
  • فروش و بازاریابی را برای ایجاد بهترین کمپین های ایمیلی ممکن، کمپین های فروش، و بسیاری موارد دیگر هماهنگ کنید.
  • با کمک به همکاران خود برای همکاری در یک پلت فرم، تلاش های تیم خود را ساده و هماهنگ کنید.
  • فرآیند فروش را هماهنگ سازی و خودکارسازی کنید.
  • به مشتری پیشنهادات هوشمندانه ارائه کنید.
  • از امکان چت آنلاین بین کاربران داخلی و خارجی کسب و کار استفاده کنید.
  • از امکان ارسال پیامک انبوه به گروه های مختلف مخاطبان بهره مند شوید.
  • از قابلیت پرداخت آنلاین تمام یا بخشی از پیش فاکتور یا فاکتور توسط مشتری استفاده کنید.

اگر کسب و کار شما هم به یک نرم افزار CRM در بوشهر قابل تنظیم برای تیم فروش، جذب سرنخ، تماس و مدیریت عملیات فروش خود نیاز دارد، به ما اطلاع دهید. تیم ما خوشحال خواهد شد که یک نسخه دمو به شما ارائه دهد. برای شروع فرم زیر را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال