شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM در قم

بدون تردید هسته اصلی هر کسب و کاری نحوه ارتباط آن با مشتریانش است. همان طور که کسب و کار شما رشد می کند و پایگاه مشتری شما افزایش می یابد، به طور حتم برای مدیریت آنها مشکل خواهید داشت. اینجاست که یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM در قم مورد توجه واقع می‌شود. هدف آن این است که عملیات کسب و کار را برای شما آسان کند، زیرا روی شرکت به سرعت در حال توسعه خود تمرکز می‌کنید.

نرم افزار CRM یک نوآوری فناورانه است که تمام فرآیندهای مرتبط با فروش را در یک سازمان ساده می کند که شامل تولید سرنخ، رسیدگی به مشتری، پیشنهادات و معاملات، پشتیبانی پس از فروش، و تجزیه و تحلیل و بررسی برنامه فروش است.

نرم افزار CRM در قم از ابزارهای قدرتمندی برای سرعت بخشیدن به کارایی تیم فروش و ارائه تجربه بهتر به مشتری استفاده می کند. این نرم افزار به حفظ رابطه و خریدهای مجدد توسط آنها کمک می کند. راهکار CRM دارای ابزارهای داخلی برای اجرای کمپین های بازاریابی چند سطحی تاثیرگذار و دستیابی به مخاطبان مناسب برای تولید سرنخ های با کیفیت است.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) که به عنوان نرم افزار اتوماسیون نیروی فروش (SFA) نیز شناخته می شود، به سازمان ها در ردیابی و مدیریت تعاملات با مشتری در یک سیستم واحد کمک می کند. یک CRM تعاملات بین یک شرکت، مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی آن را ردیابی می کند. همچنین با ادغام تمام داده‌های مشتری مرتبط، مانند اطلاعات تماس، تاریخچه، و خلاصه تراکنش‌ها، در یک رکورد زنده و مختصر، تعاملات را آسان‌تر می‌کند. نرم افزار CRM پلتفرمی است که بخش‌های مختلف کسب و کار را از بازاریابی گرفته تا فروش و خدمات مشتری به هم متصل می‌کند و فعالیت‌های آنها را در یک سیستم منسجم سازمان‌دهی می‌کند.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد CRM هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله نرم افزار CRM چیست؟ – راهنمای کامل را مطالعه کنید.

چه کسانی می توانند از نرم افزار CRM استفاده کنند؟

نرم افزار CRM در قم

یکی از تصورات نادرست در مورد نرم افزار CRM در قم این است که تصور می شود محدودیت هایی در مورد استفاده از آن در کسب و کارها وجود دارد. حقیقت این است که صرف نظر از مشخصات شرکت، اندازه، یا تعداد کارکنان آن، هر کسب و کار واجد شرایط استفاده از نرم افزار CRM در قم می باشد. حتی اگر هنوز یک شرکت بزرگ نیستید و به تازگی فعالیت شرکت خود را شروع کرده اید، پیاده سازی یک سیستم سی آر ام در قم می تواند سود زیادی برای شما داشته باشد.

اول از همه، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در قم به فایل های اکسل و سوابق درهم ریخته شما پایان می دهد. اگر روی یک CRM سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید تمام سرنخ‌های خود را خودکار و سازماندهی کنید، نمایشی بصری از جایی که آنها در سفر مشتری خود در قیف فروش هستند را مشاهده کنید، تمام تاریخچه ارتباطات را ردیابی کنید.

دوم، داشتن یک نرم افزار CRM در قم سطح اعتماد را در بین تیم های شما افزایش می دهد. وقتی همه افراد در شرکت شما از یک سیستم استفاده می کنند و سوابق یکسانی را نگه می دارند، متوجه افزایش بهره وری خواهید شد زیرا تیم های شما مجبور نخواهند بود وقت خود را برای دریافت اطلاعات از بخش دیگر تلف کنند.

چگونه نرم افزار CRM می تواند به کسب و کارها کمک کند؟

حتی اگر شرکت شما به تازگی شروع به کار کرده است، نرم افزار CRM باید به عنوان هسته اصلی تمام ارتباطات شما با مشتریان فعلی و بالقوه باشد. CRM ها مخاطبین را کنترل می کنند، بر فروش نظارت می کنند، فعالیت ها را ثبت می کنند، ایمیل می فرستند، تماس های تلفنی برقرار می کنند و کارهای مختلف دیگری را انجام می دهند. در ادامه به برخی مواردی که CRM به کسب و کار شما کمک می کند اشاره می کنیم:

1. داشبورد هوشمند

داشبورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قم به شما یک نمای مختصر از تمام آمار و ارقام مهم فروش، اهدافی که باید به آنها دست پیدا کنید و عملکرد همه مدیران فروش شرکت شما ارائه می دهد. نمودارها و نمودارهایی که روی صفحه داشبورد ایجاد می‌شوند، گزارش مفصلی از مشتریان، مشتریان بالقوه و سفارش‌ها و خریدهای آنها به شما ارائه می‌دهند. داشبورد حاوی موارد زیر است:

  • بررسی اجمالی ویجت ها
  • نمودارهای فروش
  • یادآوری پیگیری و قرار ملاقات ها
  • تقویم خودکار برای ردیابی فروش و مشتریان

2. مدیریت سرنخ ها

تمام سرنخ های تولید شده توسط مدیران فروش باید در این بخش به روز شوند. با این کار می توانید تمام مشتریان بالقوه و اطلاعات مربوط به آنها را پیگیری کنید. بخش سرنخ ها در نرم افزار سی آر ام در قم به شما کمک می‌کند جزئیات محصولات جالب، قیمتی که آنها محصول را برای آن می‌خواهند، سفارشی‌سازی‌هایی که در محصول نیاز دارند و … را تکمیل کنید. سرنخ ها را به اعضای تیم پشتیبانی یا مدیران فروش برای پیگیری و مذاکرات بیشتر تخصیص دهید.

سرنخ های جدیدی که توسط تیم های فروش و بازاریابی ایجاد می شوند، می توانند بر اساس علاقه آنها به محصول یا خدمات شما به فرصت هایی تبدیل شوند. همچنین می توانید گزارشی از تعداد سرنخ ها توسط هر مدیر دریافت کنید و عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

3. مدیریت فرصت ها

شما می توانید سرنخ هایی را که توسط تیم بازاریابی ایجاد می شود واجد شرایط کنید و آنها را به مرحله فرصت ارتقا دهید. در این مرحله می توانید مشتریان بالقوه و معاملات مورد نظر آنها را فیلتر کنید. بنابراین تیم فروش می تواند به طور مستقیم با مشتریان معامله کند و قیمت های مربوط به محصولات را برای آنها ارسال کند.

با کمک اتوماسیون در گردش کار تیم فروش، هرگز نمی توانید ردیابی هیچ مشتری و مشتریانی را که به خدمات یا محصول شما نیاز دارند گم کنید. اختصاص دادن یک نفر به هر فرصت فروش به شما کمک می کند مشتریان بیشتری داشته باشید و به آنها خدمات خوبی ارائه دهید.

4. اتوماسیون پیگیری

وظیفه اصلی CRM در قم، خودکارسازی و حفظ جریان فرآیند فروش است. برای یادآوری به مدیران فروش جهت پیگیری منظم مشتریانی که قیمت را به آنها داده‌اید، نرم افزار CRM در قم به صورت دوره‌ای یا در تاریخ تنظیم‌شده پس از ارسال پیشنهاد قیمت، به شما یادآوری می‌کند.

پیگیری‌ها ممکن است شامل تماس‌ها، ایمیل‌ها یا جلساتی باشد که به شما کمک می‌کند یک رابطه با مشتریان ایجاد کنید. خودکار کردن این وظایف تکراری به نیروی کار شما اجازه می دهد تا زمان و تمرکز خود را به کارهای پیچیده تر اختصاص دهند.

چرا به نرم افزار CRM در قم نیاز دارید؟

سی آر ام در قم

نرم افزار CRM در قم برای همه نوع کسب و کارهای فعال در شهر و استان قم ضروری است. از این گذشته، CRM شما را قادر می سازد تا درک عمیقی از مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه خود به دست آورید، رابطه صمیمی با آنها ایجاد کنید و خدمات ویژه ای را به آنها ارائه دهید. در نهایت، CRM به کسب و کار شما کمک می کند تا رضایت مشتری و ارزش طول عمر مشتری را به حداکثر برساند، فروش را افزایش دهد و مشکلات مشتری را سریع تر حل کند. در اینجا دلایلی که نشان می دهد به نرم افزار سی آر ام در قم نیاز دارید اشاره شده است:

1. نیاز به شناخت مشتریان فعلی و بالقوه

ابزارهای ارائه شده توسط CRM به شما قدرت کنترل و نظارت بر همه امور را می دهند. آنها می‌توانند اطلاعات تماس‌های تلفنی، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی یا هر منبع قابل درک را دریافت کنند و آنها را در جایی متمرکز کنند که همه در سراسر سازمان می‌توانند ببینند. ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها می توانند به شما کمک کنند تا آنچه را که می گیرید درک کنید و روندها و الگوهایی را که با چشم قابل مشاهده نیستند، شناسایی کنید.

3. فروش دشوار است

اکثر شرکت ها نیاز دارند که محصولات جدید خود را به بازار معرفی کنند. اگر تلاش می کنید تا با ابزارهای موجود در کسب و کارتان چنین کاری را پیش ببرید، نیاز به سرمایه‌گذاری در یک نرم افزار CRM اجتناب ناپذیر خواهد بود. یک سی آر ام در قم می تواند سرنخ‌های فروش شما را دسته بندی و گروه بندی، تجزیه و تحلیل و اولویت‌بندی کند تا تیم فروش شما بتواند روی فرصت‌هایی که احتمال فروش موفق در آنها بیشتر است تمرکز کند و پاسخ‌های دقیقی را به مشتریان ارائه دهد.

4. خدمات مشتری ضعیف

اگر کارکنان بخش خدمات مشتری شما نسبت به مشکلات مشتری واکنش نشان می دهند اما فعالانه به مشکل مشتری رسیدگی نمی کنند، زمان آن فرا رسیده که روی یک نرم افزار CRM در قم برای تیم پشتیبانی خود سرمایه گذاری کنید، ابزاری که می تواند دید یکپارچه از مشتری به شما ارائه دهد تا کارکنان بتوانند خدمات خوبی ارائه دهند.

5. عدم همکاری بازاریابی و فروش

یک CRM خوب می تواند نقطه تجمع تیم های مختلف یک شرکت باشد. عدم همکاری بین بخش ها منشأ بسیاری از مشکلات مشتری است زیرا مجبور هستند درخواست های خود را تکرار کنند. هماهنگ کردن فرآیندهای تجاری بین فروش، خدمات مشتری و بازاریابی کار دشواری است. اما در صورتی که تمام بخش های یک CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارمندان می توانند به داده ها دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

CRM چگونه می تواند برای کسب و کارهای قم مفید باشد؟

نرم افزار سی آر ام در قم

نرم افزار CRM در قم در سه صورت کلی می تواند به کسب و کارهای شهر و استان قم کمک کرده و برای آنها مفید باشد. در ادامه به این سه حالت و جزئیات آنها اشاره می کنیم.

1. اتوماسیون

با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قم، می‌توانید فعالیت‌های بازاریابی، فروش و پشتیبانی را برای بهبود کارایی کسب‌وکار خود به‌طور خودکار انجام دهید و در عین حال درآمد و رشد سریع را افزایش دهید. اتوماسیون در موارد زیر اتفاق می افتد:

فروش و بازاریابی

با سیستم‌ CRM در قم، همه بخش‌ها می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و به روندهای بازار و رفتارهای مشتری سریع‌تر و مؤثرتر پاسخ دهند. این موضوع چرخه فروش را کاهش می دهد و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد و در نتیجه سود را افزایش می دهد.

عملیات

برای مدیریت کارآمد مشتریان، سرنخ ها و فرصت ها، نرم افزار سی آر ام در قم گردش کار را ساده، راحت و خودکار می کند.

مدیریت هزینه

ویژگی برآورد هزینه CRM در قم به شما یک ساختار قابل تفکیک می دهد تا با شناسایی عوامل هزینه بر، مانند مواد، تجهیزات، نیروی انسانی، دارایی ها و امکانات، بودجه خود را برنامه ریزی کنید.

درخواست های پشتیبانی

مدیریت درخواست های مشتری با استفاده از سامانه تیکت پشتیبانی CRM در قم بسیار آسان است. پاسخگویی سریع و به موقع به سوالات مشتریان باعث بهبود رضایت و حفظ مشتری می شود.

2. هوش تجاری

برای ساده‌سازی فرآیند تصمیم‌گیری، هوش تجاری به شما کمک می‌کند تا داده‌های عملیات را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید و همچنین گزارش‌های تعاملی بی‌درنگ ارائه دهید. هوش تجاری نرم افزار CRM در قم در موارد زیر به شما کمک می کند:

تحلیل رفتار مشتری

توانایی یک شرکت برای موفقیت بستگی به این دارد که چقدر مشتریان خود را درک کند. با به دست آوردن یک رابطه فعال با مشتریان، شناخت بهتر مشتری و تعامل با آنها در سطح شخصی تر، بازده سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

پیش بینی فروش

CRM در قم به شما کمک می کند تا از هر داده ای که با الگوی گزارش پیش ساخته به دست می آورید استفاده کنید یا گزارش سفارشی تولید کنید مانند فروش این ماه، درآمد توسط شخص یا محصولات، سرنخ ها بر اساس منبع یا صنعت، گزارش های روزانه کارکنان، مدت چرخه فروش، عملکرد فردی، سود و خیلی موارد بیشتر.

بررسی عملکرد

با استفاده از داده های بصری، کشف روندهایی که ممکن است از طریق تجزیه و تحلیل دستی آشکار نباشند، آسان تر است. شما می توانید عملکرد مدیر فروش خود را ردیابی کنید و همچنین KPIهای سفارشی و معیارهای تجاری ایجاد کنید. با استفاده از این ابزارهای ردیابی عملکرد، یک تحلیل عمیق امکان پذیر است که تأثیر بیشتری بر کسب و کار شما خواهد داشت.

3. بازگشت سرمایه گذاری

توانایی تبدیل سرنخ به مشتری خریدار یکی از مهم ترین اهداف نرم افزار CRM در قم برای هر شرکتی است. ویژگی ها و ماژول های کاربردی CRM زمان پاسخگویی شما را با مشتریان بهبود می بخشد و در نتیجه نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه بهتر را به همراه دارد. بازگشت سرمایه از طریق روش های زیر می تواند تحقق یابد.

شخصی سازی

پایگاه داده CRM حاوی تمام اطلاعاتی است که فرصتی را برای شما فراهم می کند تا از طریق ارتباطات شخصی، روابط عمیق تری با مشتریان خود ایجاد کنید.

فرصت های فروش بیشتر

CRM کاملا با گردش کار سازمان شما ادغام می شود و تعامل مشتری را با ثبات افزایش می دهد. با تجزیه و تحلیل، شما قادر خواهید بود پیشرفت فروش را ردیابی کنید و استراتژی هایی را برای دستیابی به فروش بیشتر طراحی کنید.

افزایش حفظ مشتری

با استفاده از نرم افزار CRM در قم، شما قادر خواهید بود یک تجربه عالی برای مشتری ارائه دهید که فراتر از انتظارات است. این امر با تقویت مداوم روابط با مشتری و ایجاد اعتماد امکان پذیر می شود تا مشتریان هر زمان که به خدمات شما نیاز دارند به شما مراجعه کنند.

معرفی قم و ظرفیت های تجاری و اقتصادی آن

سوهان قم

قم هفتمین کلانشهر ایران، پایتخت فرهنگی جهان تشیع، پایتخت دوم ادبیات کودک و نوجوان ایران، قطب تولید مسائل و معارف دینی، بزرگ ترین قطب انتشار کتاب های دینی در خاورمیانه و دومین شهر زیارتی ایران است. قم به عنوان پایتخت تولید فرش ابریشم در ایران و جهان شناخته شده و در سال 1399 نیز به عنوان شهر ملی انگشتر انتخاب شده است.

به لحاظ تاریخی، منطقه قم از نخستین مکان هایی بوده استکه نخستین بار میزبان تجمعاتی از انسان های نخستین بوده و به همین دلیل باستان شناسان براساس یافته های باستانی، قدمت قم و حومه آن را به حدود 10 هزار سال قبل می دانند.

پس از شهر مقدس مشهد، شهر قم به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران و دیگر اماکن مذهبی، دومین شهر زیارتی ایران محسوب می شود که سالانه پذیرای چند میلیون زائر و مسافر می باشد. به همین دلیل استفاده از نرم افزار CRM برای آژانس های مسافرتی و گردشگری برای آژانس های مسافرتی این شهر گزینه مطلوبی جهت افزایش کارایی خواهد بود.

هم چنین به دلیل حضور زائران و مسافران زیاد، برای هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمان پذیرهای این شهر، استفاده از CRM برای هتل ها و مراکز اقامتی می تواند رشد و بهره وری این کسب و کارها را در حد چشمگیری افزایش دهد. وجود 13 بیمارستان عمومی و تخصصی در کنار سایر کلینیک ها و مراکز درمانی، استفاده از نرم افزار CRM برای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی را توجیه پذیر می کند.

شاید بتوان مهم ترین و بهترین سوغاتی های قم را سوهان (حلوای قمی)، فرش ابریشم و انگشتر نقره دانست. وجود بیش از 2000 واحد تولید سوهان، چندین فروشگاه عرضه فرش ابریشم قم و دیگر صنایع تولیدی، خدماتی و فروشگاهی که با انبوهی از مشتریان مختلف سر و کار دارند، بهره مندی از نرم افزار CRM در قم را برای این کسب و کارها بسیار بااهمیت و ضروری کرده است.

استان قم به‌عنوان یکی از استان‌هایی شناخته می‌شود که با وجود داشتن آب‌وهوای گرم و خشک از کشاورزی و زمین‌های حاصلخیز خوبی برخوردار است. قم با تولید سالانه حدود ۸۰۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از جمله استان‌های پیشرو کشور در پیاده‌سازی طرح جامع تغییر الگوی کشت است که با این روش علاوه بر کاهش مصرف آب و سایر نهاده‌های موردنیاز کشاورزی، میزان تولید محصولات افزایش فراوانی داشته است. به همین دلیل استفاده از نرم افزار CRM برای شرکت های کشاورزی، می تواند تحول چشمگیری در افزایش درآمد و سودآوری این شرکت ها داشته باشد.

معرفی نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار crm کاواک

CRM کاواک همه چیزهایی را که برای تسریع فروش و ارائه تجربیات یکپارچه مشتری به مشتریان جدید و فعلی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از ماژول های موجود شما می توانید خط ارتباط با مشتری خود را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید. CRM کاواک برای تبدیل سرنخ های بیشتر، تعامل با مشتریان و افزایش درآمد کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت ماژولار بودن کاواک این امکان را به کسب و کارها می دهد تا در آینده و در صورت نیاز به توسعه سازمانی خود، نیازهای پیش بینی نشده را نیز برآورده نماید. تمام فروشگاه ها، کسب و کارها و شرکت های مشتری محور فعال در شهر قم می توانند با پیاده سازی و استقرار CRM کاواک، تیم فروش و به طور کلی واحد بازاریابی و فروش شرکت خود را سازماندهی و متحول نموده، رشد و سودآوری را به دست بیاورند.

ویژگی های CRM کاواک

CRM کاواک باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می شود تا چندین عملیات تجاری را در قسمت های فروش، بازاریابی و خدمات سازمان خود به طور خودکار انجام دهید. با استفاده از CRM کاواک از مزایای زیر بهره می برید:

  • ادغام یکپارچه فروش، بازاریابی و اتوماسیون خدمات در یک پلت فرم واحد برای افزایش درآمد کسب و کار
  • با امکانات ذخیره سازی داده در هر زمان و هر مکان به داده های مهم تجاری دسترسی داشته باشید.
  • فروش و بازاریابی را برای ایجاد بهترین کمپین های ایمیلی ممکن، کمپین های فروش، و بسیاری موارد دیگر هماهنگ کنید.
  • با کمک به همکاران خود برای همکاری در یک پلت فرم، تلاش های تیم خود را ساده و هماهنگ کنید.
  • فرآیند فروش را هماهنگ سازی و خودکارسازی کنید.
  • به مشتری پیشنهادات هوشمندانه ارائه کنید.
  • از امکان چت آنلاین بین کاربران داخلی و خارجی کسب و کار استفاده کنید.
  • از امکان ارسال پیامک انبوه به گروه های مختلف مخاطبان بهره مند شوید.
  • از قابلیت پرداخت آنلاین تمام یا بخشی از پیش فاکتور یا فاکتور توسط مشتری استفاده کنید.

اگر کسب و کار شما هم به یک نرم افزار CRM در قم قابل تنظیم برای تیم فروش، جذب سرنخ، تماس و مدیریت عملیات فروش خود نیاز دارد، به ما اطلاع دهید. تیم ما خوشحال خواهد شد که یک نسخه دمو به شما ارائه دهد. برای شروع فرم زیر را تکمیل کنید.

درخواست دمو رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال