تحول دیجیتال در صنعت خرده فروشی چیست چالش ها و مزایای آن کدامند؟
تحول دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار پذیرفته شده در بسیاری از صنایع است و خرده فروشی نیز از این قاعده
تحول دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار پذیرفته شده در بسیاری از صنایع است و خرده فروشی نیز از این قاعده
شما ERP ایده آل خود را انتخاب کرده اید، تنها چیزی که باقی مانده اجرای آن است. می دانید که فرآیند استقرار ERP می تواند
فرآیند مدیریت تحول دیجیتال، تغییری در فرهنگ سازمانی است که شرکتها را ملزم میکند که به طور دائم وضعیت موجود خود را زیر سوال ببرند،
بدون تردید استراتژی یکی از مهم ترین بحث ها در موضوع فروش است و اینکه استراتژی فروش چیست؟ در بیان ساده استراتژی فروش یک برنامه
مدیریت ارتباط با مشتری تمام جنبه های نظارت و بهبود روابط یک کسب و کار با مصرف کنندگان را در بر می گیرد. در حالی
اکنون نزدیک به یک دهه است که تحول دیجیتال در بخش کشاورزی و مواد غذایی سروصدا ایجاد کرده است. به نهادهای خصوصی و دولتی این
شرکت هایی که نیاز به ساده سازی عملیات خود دارند، باید به طور جدی استفاده از سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) را در نظر
سه نوع اصلی از انواع CRM وجود دارد که شامل CRM مشارکتی، تحلیلی و عملیاتی است. ایجاد و حفظ روابط عالی با مشتری، هسته اصلی
شرکت هایی که از تحول دیجیتال استقبال می کنند، فرآیندهای خود را بهبود می بخشند و خدمات جدیدتر و بهتری را به مشتریان خود ارائه
چرا نرم افزار ERP برای تولید در صدر فهرست کارهای بسیاری از شرکت ها قرار دارد؟ تغییر و تحول عظیمی که عملیات تولید و زنجیره
آیا نمی دانید CRM چیست و چه نقشی در بازاریابی دارد؟ ما بررسی میکنیم که چگونه یک نرم افزار CRM در بازاریابی کار میکند و
تحول دیجیتال در صنعت بانکداری یک چالش برای صنعت بانکداری است، اما سازگاری با دنیای مدرن که مشتریان انتظار خدمات سریع، کارآمد و راحت را