شماره تماس: 984191011210+

نرم افزار CRM در اهواز

اگر بدون در نظر گرفتن صنعت، نوع و اندازه، کسب و کاری را در اهواز مدیریت می کنید و با مشتری سروکار دارید، در این صورت استفاده از نرم افزار CRM در اهواز برای شما یک ضرورت خواهد بود. هر کسب و کار تولیدی یا خدماتی که نتواند با مشتریان خود ارتباط برقرار کند، در دنیای تجارت امروز، حرفی برای گفتن ندارد و بدون تعارف باید میدان را برای رقبایش خالی کند. دیگر زمان اتکا به شیوه های سنتی فروش و مدیریت کسب و کار سپری شده است و دنیای تجارت و کسب و کار به طرز وحشتناکی در حال تغییر و دگرگونی است.

فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، رمز ارزها، هوش تجاری و … مواردی هستند که تحولات دیجیتالی بزرگی را در صنایع و کسب و کارها رقم زده اند. اگر نتوانید خود و کسب و کارتان را به این فناوری ها مجهز کنید، جایی در آینده دیجیتال کسب و کارها ندارید، و اصلا آینده ای برای تان وجود نخواهد داشت. نرم افزار سی آر ام در اهواز یکی از این فناوری هایی است که با اتکا به آن و با اجرا و پیاده سازی نرم افزار CRM در شرکت تان می توانید، کسب و کارتان را در مسیر درست و رو به رشد هدایت کنید.

به طور حتم ایجاد تغییرات ساختاری و تبدیل کسب و کار سنتی به دیجیتال یکی از سخت ترین و دشوارترین مراحل حیات یک کسب و کار است و نباید بدون شناخت و آگاهی نسبت به انجام آن اقدام کنید. به همین دلیل قبل از این که بخواهید از نرم افزار CRM در اهواز استفاده کنید ابتدا باید نسبت به مزیت ها و ارزش هایی که نرم افزار CRM در کسب و کارها ایجاد می کند آگاهی داشته باشید. از همین رو باید اطلاعات در خصوص CRM داشته باشید و با ماهیت و عملکرد آن آشنا شوید تا بتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

تعریف نرم افزار CRM و کاربرد آن در کسب و کارها

معنی نرم افزار CRM

نرم افزار CRM چیست؟ CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان است. CRM یک نرم افزار موثر برای کسب و کارهایی است که مشتری محور اصلی فعالیت های تجاری شان است. نرم افزار CRM کاربرد زیادی در مدیریت ارتباط با مشتریان، سازماندهی و مدیریت تیم های بازاریابی و فروش و نیز مدیریت تیم پشتیبانی از مشتریان دارد.

CRM نرم افزاری است که با هدف سرعت بخشیدن به کارهای داخل شرکت، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتریان، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش طراحی شده است. از جمله مهم ترین اهداف نرم افزار CRM شناسایی و جذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل فرصت های فروش به مشتریان دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری است.

همواره در دسترس باشید
نرم افزار CRM کاواک دسترسی به اطلاعات را در هر زمان و هر مکان برای تیم شما آسان می کند.
درخواست مشاوره رایگان

اهمیت نرم افزار CRM در اهواز

ممکن است برای برخی از مدیران کسب و کارها این طور به نظر برسد که با استفاده چند ابزار ساده مانند اکسل و … می توان شرکت را اداره کرد، پس چه نیازی به ابزاری مثل سیستم CRM وجود دارد. اگر این مدیران با قابلیت ها و ارزش هایی که یک CRM در اهواز می تواند به کسب و کارشان ارائه کند آشنا باشند متوجه می شوند چه فرصت های بزرگی را از دست داده اند. به عنوان مثال؛ اگر تعداد مشتریان شما زیاد باشد، چگونه از نیازها و ترجیحات آنها برای خرید آگاه می شوید؟ چگونه می توانید محصولات خود را براساس نیازهای آنها تولید کنید؟

در سطح داخل سازمان هم با چه ابزار و روش هایی می توانید عملکرد کارکنان تان را مورد ارزیابی قرار دهید؟ چگونه می توانید بر فعالیت های روزانه آنها نظارت و کنترل اعمال کنید؟ اگر یک یا چند نفر از اعضای تیم فروش تان شرکت شما را ترک کردند، چه اتفاقی برای اطلاعات مربوط به مشتریان تان خواهد افتاد؟ از کجا و با چه ابزارهایی می توانید سرنخ ها یا فرصت های فروش راشناسایی کرده و  آنها را تا تبدیل شدن به خریدار دنبال کنید؟

اینها موارد و سوال هایی هستند که فقط یک جواب برای شان وجود دارد؛ نرم افزار CRM . همه اینها ایرادها و مشکلاتی است که در صورت استفاده از نرم افزار سی آر ام در اهواز به راحتی می توانید آنها را رفع نموده و به اطلاعات مربوط به مشتریان و کارکنان دسترسی داشته باشید.

CRM در اهواز چگونه به کسب و کارها کمک می کند؟

نرم افزار سی آر ام در اهواز

به طور کلی ماهیت و کارکرد سیستم های CRM بهبود کارآیی، بهره وری و کمک به رشد کسب و کارها است. از همین رو استفاده از نرم افزار CRM در اهواز می تواند نقش بزرگی در رشد و افزایش سودآوری کسب و کارهای اهواز و استان خوزستان داشته باشد.

وجود یک نرم افزار سی آر ام در اهواز برای هر یک از کسب و کارهای این شهر و استان خوزستان مفید خواهد بود. چرا که این نرم افزار می تواند بسیاری از مشکلات ناشی از ناهماهنگی داخل سازمان بین تیم ها، عدم یکپارچگی فعالیت ها، از دست رفتن اطلاعات مشتریان، نبود ارتباطات خوب با مشتریان، از دست رفتن فرصت های فروش و … را حل کند.

عملکرد نرم افزار CRM در اهواز به این صورت است که به شرکت های تولیدی، فروشگاه ها و مراکز خرید که به صورت مستقیم با مشتری ارتباط دارند کمک می کند تا نیازهای مشتریان را درک کنند، خدمات مشتری و پشتیبانی از مشتری را بهبود داده و در نتیجه بهتر از قبل مشتری محور شوند. در واقع با درک نیازهای مشتریان، کسب و کارها می توانند محصولاتی متناسب با نیاز مشتریان شان تولید و عرضه نمایند.

ظرفیت های اقتصادی و تجاری اهواز و استان خوزستان

اهواز مرکز استان خوزستان، بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر جنوب غرب ایران و به عنوان پنجمین شهر کشور از نظر وسعت شناخته شده است. این شهر به دلیل احداث پل های متعدد که برروی رود کارون ساخته شده، به شهر «پل ها» معروف است. هم چنین اهواز در سال 1394 به عنوان اولین پایتخت کتاب ایران معرفی گردید. شهر اهواز و استان خوزستان تمام زیرساخت های لازم جهت توسعه اقتصادی و تجاری را در دارا است.

وجود فرودگاه، راه آهن، ترمینال شهری و به ویژه وجود بندرگاه بزرگ ترین مزیت اقتصادی اهواز است. دسترسی به دریا از طریق بندر فرصت بزرگی در اختیار کسب و کارها و بازرگانان اهواز است تا ضمن توجه به صادرات تولیدات این استان، بتوانند نسبت به صادرات محصولات دیگر استان های کشور نیز اقدام کنند. به همین دلیل، جهت بهره مندی بهتر از این ظرفیت ها با هدف جذب مشتریان بیشتر در بازارهای داخلی و خارج از کشور، استفاده از نرم افزار CRM در اهواز برای تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان که با مشتری سروکار دارند ضروری است.

به طور کلی ظرفیت های اقتصادی و تجاری استان خوزستان و اهواز را می توان به صور زیر خلاصه کرد:

صنایع بزرگ

بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده نفت، حفاری، صنایع فولاد در اهواز هستند. هم چنین 22 کارخانه پتروشیمی که فرآورده های نفتی تولید می کنند در استان خوزستان قرار دارند. این استان به تنهایی 40 درصد تولید محصولات پتروشیمی کشور را به خود اختصاص داده است.

کشاورزی

کشاورزی در اهواز

بر اساس آخرین آمار اعلام شده استان خوزستان با دارا بودن یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اراضی به عنوان قطب کشاورزی کشور مطرح است. از این میزان اراضی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار آن اراضی آبی و حدود ۳۰۰ هزار هکتار نیز اراضی دیم به شمار می روند.

خوزستان با تولید سالانه ۱۷.۵ میلیون تن محصولات زراعی، باغی، دام، آبزی پروری، عسل و فرآورده های لبنی معادل ۱۴ درصد کل تولیدات بخش کشاورزی کشور را تولید می کند که از این حیث در جایگاه نخست کشوری قرار دارد. از مهم ترین تولیدات کشاورزی خوزستان می توان به گندم، انواع خرما، لیمو ترش، زعفران، کلزا، شلتوک و … اشاره کرد.

صنایع دستی

خوزستان به عنوان یکی از قطب های فرهنگی و تمدنی ایران، و به دلیل برخورداری از تنوع قومیتی بی نظر، متناسب با اقوام ساکن در آن، دارای صنایع دستی منحصر به فردی است. صنایع دستی این استان نیز سهمی در توسعه اقتصادی این استان دارد. از جمله مهم ترین و زیباترین صنایع دستی این استان گلیم بافی، خراطی، قلم زنی، بوریا بافی، عبابافی، حصیربافی، سبدبافی، فلز کاری، قالی و قالیچه بافی هستند.

گردشگری

شهر اهواز و استان خورستان دارای ظرفیت های بزرگی در زمینه گردشگری است. وجود مناطق باستانی مثل شوشتر، شوش، و آثار باقی مانده از تمدن عیلام و … باعث شده است که خوزستان ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری و صنعت توریسم داشته باشد. وجود مکان های تاریخی و مذهبی متعدد در اهواز و به طور کلی استان خوزستان، استفاده از نرم افزار CRM برای آژانس های مسافرتی و گردشگری را توجیه پذیر کرده است.

به دلیل وجود این ظرفیت های بزرگ گردشگری، هتل ها و مراکز اقامتی زیادی در اهواز ساخته شده اند. به همین خاطر استفاده از CRM برای هتل ها و مراکز اقامتی در جهت رشد و بهبود خدمات مشتریان مراکز اقامتی اهواز مناسب خواهد بود.

فناوری اطلاعات و استارت آپ ها

فناوری اطلاعات یکی از بخش های مهم و جزو زیرساخت های توسعه اقتصادی هر کشور محسوب می شود. شرکت های ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مانند طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و … یا شرکت هایی که به عنوان استارت آپ در اهواز شروع به فعالیت می کنند به نرم افزار CRM برای استارت آپ ها نیاز مبرمی خواهند داشت. هم چنین شرکت های ارائه کننده خدمات فناوری اطلاعات یا شرکت هایی که از این فناوری استفاده می کنند مانند فروشگاه های اینترنتی، جهت مدیریت مشتریان خود به نرم افزار CRM برای کسب و کارهای اینترنتی نیازمند خواهند بود.

با توجه به ظرفیت های اقتصادی و تجاری موجود در اهواز و استان خوزستان و وجود صنایع مختلف، استفاده از نرم افزار سی آر ام در اهواز و CRM در خوزستان توسط شرکت های بزرگ و متوسط و به ویژه نرم افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک رونق اقتصادی و رشد آنها را سبب خواهد شد.

برخی مشکلات ناشی از نبود CRM در شرکت ها

در دنیای پررقابت امروز که متغیرهای بازار مرتب در حال تغییر و دگرگونی است، استفاده از روش ها و ابزارهای قدیمی، نمی تواند کارگشا باشد. در شرایط امروز که سرعت تحولات زیاد است، بدون استفاده از ابزارهای مناسب مثل نرم افزار CRM، نمی توانید در رقابت باقی بمانید.

دلایل آن هم واضح است؛ عدم امکان جذب سرنخ های جدید، نبود فرآیند سیستمی تبدیل سرنخ به مشتری، بی نظمی در پیگیری های مربوط به مشتریان، از دست رفتن اطلاعات با قطع همکاری بازاریابان، فروش پایین و در اختیار نداشتن تصویری روشن از کسب و کار برخی از مشکلات عدم استفاده از نرم افزار CRM در کسب و کارها است. در زیر به برخی دیگر از چالش های عدم استفاده از CRM در خوزستان اشاره می کنیم:

  • بهره وری پایین
  • نارضایتی مشتریان
  • عدم اجرای درست فرآیندها
  • ناهماهنگی در همکاری تیمی
  • پراکندگی اطلاعات در کسب و کار
  • از دست رفتن فرصت های فروش
  • از دست رفتن اطلاعات مشتریان

معرفی نرم افزار CRM کاواک

نرم افزار crm کاواک

CRM کاواک یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای با رابط کاربری ساده و راحت است. این نرم افزار از چندین ماژول پایه و قابل انتخاب و چندین ابزار یکپارچه شده با ماژول ها جهت مدیریت ارتباط با مشتریان تشکیل شده است. CRM کاواک این قابلیت را دارد که هم به صورت CRM تحت وب و هم به صورت نصب و استقرار در شبکه داخلی شرکت ها ارائه شود. هم چنین قابلیت ماژولار بودن کاواک این امکان را می دهد تا در آینده و در صورت نیاز به توسعه سازمانی شرکت ها، براساس نیازهای پیش بینی نشده آنها توسعه یافته و نیازهای شان را برآورده نماید.

چرا CRM کاواک؟

– افزایش فروش و سودآوری

– افزایش رضایت مندی مشتریان

– بهبود روابط با مشتریان

– نظارت و کنترل بر فرآیند فروش

– کنترل مراحل و فرآیند مذاکرات فروش

– درک نیازها و خواسته های مشتریان

– کاهش هزینه ها

– حذف کارهای تکراری

– گزارش گیری آنی از داده های فروش

– آگاهی از وضعیت کسب و کار

– اتوماسیون کارها

– بهبود همکاری تیمی

– گروه بندی مشتریان

مهم ترین ویژگی های CRM کاواک

نرم افزار CRM کاواک می تواند به عنوان یک گزینه انتخابی جهت استفاده به عنوان نرم افزار CRM در اهواز برای کسب و کارهای این شهر و استان خوزستان مورد استفاده قرار گیرد. در زیر به برخی از مهم ترین مزیت ها و یژگی های کاواک اشاره می کنیم.

– هماهنگ سازی و خودکارسازی فرآیند فروش

– امکان ارائه پیشنهادات هوشمندانه به مشتری

– بهبود و ارتقاء خدمات به مشتری

– امکان کار از راه دور برای کارکنان فروش

– قابلیت توسعه برمبنای نیازهای پیش بینی نشده کسب و کارها

– قابلیت پیاده سازی فرآیند فروش براساس سیاست های فروش هر کسب و کار

– گروه بندی مشتریان جهت ارسال پیام های انبوه دلخواه برای هر گروه

– امکان ارسال پیامک انبوه براساس موقعیت، فصل کاری و …

– امکان پرداخت آنلاین تمام یا بخشی از پیش فاکتور یا فاکتور توسط مشتری

– امکان چت آنلاین بین کاربران داخلی و خارجی کسب و کار

– دارای پنل مشتریان برای هر مشتری

– مدیریت فرصت های فروش جدید

– یکپارچه سازی اتوماسیون فروش

– پشتیبانی فنی

درخواست دمو رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب کاواک

کاواک در شبکه‌های اجتماعی

شاید دوست داشته باشید

درخواست پروپوزال